Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز سه شنبه ۱۲ اسفندماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

جاسازی کالای قاچاق ۵۰ میلیارد ریالی در بونکر گاز

جانشین انتظامی فارس از توقیف یک بونکر گاز و کشف کالای قاچاق ۵۰ میلیارد ریالی در محور شیراز - اصفهان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار یوسف ملک زاده جانشین انتظامی فارس اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان فارس با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، از تردد یک دستگاه خودرو سنگین حامل کالای قاچاق در محور‌های مواصلاتی مطلع شدند.

او افزود: موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت و در این رابطه مأموران به محور شیراز - اصفهان اعزام و یک دستگاه کامیون بونکر گاز را متوقف و جهت بررسی بیشتر به مقر انتظامی انتقال دادند.

جانشین انتظامی استان فارس گفت: مأموران در بازرسی از این خودرو، ۵ هزار و ۹۴۰ کیلوگرم بادام و ۵ هزار و ۵۲۵ کیلوگرم مغز فندق بدون مدارک قانونی که به صورت حرفه‌ای در انتهای بونکر جاسازی شده بود، کشف کردند.

سردار ملک زاده با بیان اینکه در این خصوص یک متهم دستگیر شد، افزود: ارزش این محموله قاچاق بنا به اظهار نظر کارشناسان مربوطه، ۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

او تصریح کرد: مبارزه بی امان با قاچاق کالا به صورت ویژه در دستور کار فرماندهی انتظامی استان فارس قرار دارد.

کشف ۲۷ کیلو تریاک در داراب

فرمانده انتظامی داراب از توقیف یک دستگاه کامیون وکشف ۲۷ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک در شهرستان داراب خبر داد.

سرهنگ علیرضا نوشاد فرمانده انتظامی داراب گفت: مأموران ایست و بازرسی قلاتویه این شهرستان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری، به یک دستگاه کامیون مظنون و آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودرو، ۲۷ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک که به صورت ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان داراب گفـت: در این خصوص یک قاچاقچی دستگیر و تحویل مقام قضائی شد.

سارق اماکن خصوصی در دام پلیس فیروزآباد

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد از دستگیری یک سارق اماکن خصوصی با ۲۰ فقره سرقت در فیروزآباد خبر داد.

سرهنگ مهدی جوکار فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد اظهار کرد: در پی وقوع سرقت از اماکن خصوصی، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، یک متهم را شناسایی و وی را طی یک عملیات منسجم و غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد اظهار کرد: در تحقیقات انجام شده، متهم به ۲۰ فقره سرقت اماکن خصوصی اعتراف و پس از تکمیل پرونده روانه دادسرا شد.

سرهنگ جوکار گفت: شهروندان در صورت اطلاع از فعالیت افراد متخلف، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف ۱۶ کیلو گرم تریاک و حشیش در کازرون

فرمانده انتظامی کازرون از دستگیری ۳ عامل افیونی و کشف ۱۶ کیلو گرم تریاک و حشیش در شهرستان کازرون خبر داد.

سرهنگ اسماعیل زراعتیان فرمانده انتظامی کازرون بیان کرد: در پی کسب خبری مبنی بر توزیع مواد مخدر توسط در این شهرستان توسط ۳ عامل افیونی، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: مأموران با انجام تحقیقات و بررسی‌های میدانی، موفق به شناسایی این ۳ قاچاقچی مواد مخدر شدند.

سرهنگ زراعتیان تصریح کرد: طی هماهنگی‌های صورت گرفته با مرجع قضائی، متهمان در عملیاتی ضربتی دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان ۱۲ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک و ۳ کیلو و ۵۰۰ گرم حشیش کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، گفت: مبارزه با پدیده شوم موادمخدر به عنوان یکی از مهم‌ترین عوامل فروپاشی خانواده‌ها و سرمنشا بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی نیازمند همکاری همه جانبه مردم و نهاد‌های مسئول با نیروی انتظامی است.

رفع تصرف ۳۰ میلیارد ریالی اراضی ملی در قیروکارزین

فرمانده انتظامی قیروکارزین از رفع تصرف ۱۰ هکتار از اراضی ملی به ارزش ۳۰ میلیارد ریال در یکی از مناطق شهرستان قیروکارزین خبر داد.

سرهنگ حمید رضا صالحی فرد فرمانده انتظامی قیروکارزین اظهار کرد: به منظور اجرای حکم قضائی مبنی بر رفع تصرف اراضی ملی در یکی از روستا‌های شهرستان قیروکارزین، ماموران این فرماندهی با همکاری ماموران منابع طبیعی جهت بررسی موضوع و آزادسازی زمین‌های تصرف شده به آن مکان اعزام شدند.

او با بیان اینکه در این خصوص یک متهم دستگیر و تحویل مقام قضائی شد، افزود: کارشناسان ارزش اراضی رفع تصرف شده را ۳۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان قیروکارزین از شهروندان خواست هرگونه اطلاع از تصرف اراضی ملی توسط افراد سودجو را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.

کشف پراید سرقتی در آباده

فرمانده انتظامی شهرستان آباده از کشف یک دستگاه پراید سرقتی با اجرای طرح مبارزه با سرقت در آباده خبر داد.

سرهنگ سید ابوالفضل مسعودی فرمانده انتظامی شهرستان آباده اظهار کرد: ماموران پلیس شهرستان آباده هنگام گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی، به یک سواری پراید که بدون صاحب در کنار خیابان پارک بود، مشکوک شدند.

او افزود: ماموران پس از استعلام از سامانه‌های ناجا، متوجه شدند که خودرو پراید دارای سابقه سرقت از یکی از استان‌های کشور است.

فرمانده انتظامی شهرستان آباده با بیان اینکه تلاش برای دستگیری سارق متواری ادامه دارد، از شهروندان خواست توصیه و هشدار‌های پلیسی را مدنظر قرار داده و هرگونه موارد مشکوک را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

دستگیری سارق با ۱۰ فقره سرقت

فرمانده انتظامی شهرستان اقلید از دستگیری یک سارق و کشف ۱۰ فقره سرقت از او در اقلید خبر داد.

سرهنگ مراد صارمی فرمانده انتظامی شهرستان اقلید اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت از مزارع، باغ‌ها و اماکن خصوصی در سطح شهرستان اقلید، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرارگرفت.

او ادامه داد: ماموران انتظامی با انجام اقدامات فنی و تخصصی، در این رابطه یک متهم را شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضائی، وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اقلید با بیان اینکه متهم در تحقیقات تکمیلی پلیس، به ۱۰ فقره سرقت از مزارع، باغ‌ها و اماکن خصوصی اعتراف کرد، افزود: سارق پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و از آن طریق روانه زندان شد.

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در کوه چنار

فرمانده انتظامی کوه چنار از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و دستگیری ۳۸ خرده فروش و معتاد در شهرستان کوه چنار خبر داد.
سرهنگ دوم لطف الله محمدی فرمانده انتظامی کوه چنار اظهار کرد: با هدف ارتقای احساس امنیت در بین شهروندان، یگان‌های انتظامی این شهرستان با بهره گیری از توان و امکانات موجود و با هماهنگی مقام قضائی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را اجرایی کردند.

او با بیان اینکه در اجرای این طرح، یک کیلو و ۷۰۰ گرم انواع مواد مخدر کشف شد، افزود: در این خصوص ۳۸ خرده فروش و معتاد نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کوه چنار با اشاره به این که متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، گفت: مشارکت شهروندان در ایجاد امنیت پایدار بسیار حائز اهمیت است.

سرهنگ محمدی در پایان هدف از اجرای این طرح‌های انتظامی را افزایش احساس امنیت در بین شهروندان عنوان کرد و از آنان خواست در این خصوص همانند همیشه با پلیس همکاری لازم را داشته باشند.

شناسایی و برخورد با واحد‌های صنفی متخلف در کازرون

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون گفت: ۱۵ واحد صنفی متخلف که مشمولان غایب را بکارگیری کرده اند، شناسایی و با آن‌ها برخورد قانونی صورت گرفت.

سرهنگ اسماعیل زراعتیان فرمانده انتظامی شهرستان کازرون اظهار کرد: در پی بازدید گشت تلفیقی پلیس اماکن و معاونت وظیفه عمومی، تعداد ۱۵ واحد صنفی متخلف که مشمولان غایب را بکارگیری کرده بودند شناسایی، تشکیل پرونده و به مراجع قضایی معرفی شدند.

او افزود: برابر ماده ۶۳ قانون خدمت وظیفه عمومی، کسانی که به نحوی مشمولان غایب را در موسسات دولتی و غیر دولتی بکارگیری کند، توسط نیروی انتظامی، وزارت خانه‌های تعاون کار و رفاه اجتماعی و صنعت معدن و تجارت شناسایی و به محاکم قضایی معرفی می‌شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون در ادامه تعیین تکلیف وضعیت نظام وظیفه مشمولان را بسیار با اهمیت خواند و افزود: برابر قانون وظیفه عمومی، تک تک افراد ذکور بالای ۱۸ سال، بایستی به این امر مهم توجه ویژه داشته و در اسرع وقت در این زمینه اقدام کنند.

سرهنگ زراعتیان تاکید کرد: صنوفی که قصد بگارگیری افراد بالای ۱۸ سال را داشته باشند، از چگونگی وضعیت خدمتی آن‌ها با استعلام از وظیفه عمومی اطمینان حاصل نمایند.

کشف موتورسیکلت سرقتی در جهرم

فرمانده انتظامی جهرم از کشف یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی در شهرستان جهرم خبر داد.

سرهنگ خسرو رزمجویی فرمانده انتظامی جهرم اظهار کرد: ماموران کلانتری ۱۲ مطهری شهرستان جهرم هنگام گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی، به یک دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک و رها شده مشکوک شدند.

او افزود: ماموران پس از بررسی‌ها و استعلام‌های لازم دریافتند که موتورسیکلت دارای سابقه سرقت می‌باشد که در این خصوص موتورسیکلت به پارکینگ انتقال داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم با بیان اینکه موتورسیکلت مکشوفه پس از انجام مراحل قانونی به مالباخته تحویل داده خواهد شد، افزود: پلیس با بکارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تامین نظم و امنیت تلاش می‌کند و لازم است شهروندان نیز به هشدار‌های پلیسی در راستای پیشگیری از سرقت توجه داشته باشند و خودرو و موتورسیکلت خود را به لوازم ایمنی که مانع از سرقت می‌شوند، مجهز کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قاچاق کالا رفع تصرف اراضی فرمانده انتظامی شهرستان کازرون شهرستان آباده شهرستان اقلید میلیارد ریالی تشکیل پرونده دستور کار وظیفه عمومی کالای قاچاق اماکن خصوصی ۵۰ میلیارد ۳۰ میلیارد مقام قضائی یک دستگاه اراضی ملی گرم تریاک مواد مخدر فقره سرقت بونکر گاز کوه چنار رفع تصرف یک متهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۸۷۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف خودرو پخش کالای قاچاق در بیجار

سرهنگ کارآگاه شهریار قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان در راستای مقابله با قاچاق کالا هنگام گشت زنی در محور بیجار - دیواندره یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ حامل بار قاچاق را شناسایی کردند.

وی افزود: مأموران انتظامی این فرماندهی پس از هماهنگی با مراجع قضائی خودرو مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن تعداد ۶۰ دستگاه پخش خودرو قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بیجار با بیان اینکه کارشناسان ارزش محموله کشف شده را ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، گفت: در این رابطه خودرو حامل بار قاچاق توقیف و یک نفر نیز دستگیر که به همراه پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

کد خبر 6084277

دیگر خبرها

  • ۷۰ هکتار از اراضی ملی در استهبان رفع تصرف شد
  • توقیف لودر ۹۰ میلیارد ریالی در فراشبند
  • رفع تصرف ۷۰۰ میلیارد ریال اراضی ملی در استهبان
  • کشف کالاهای قاچاق و توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی
  • کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان
  • کشف کالای قاچاق در دهلران
  • کشف ۱۰ میلیارد ریالی کالای قاچاق در دهلران
  • از کشف موتورسیکلت سنگین قاچاق تا پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف در فارس
  • از کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق تا توقیف خودرو حامل کالای قاچاق
  • کشف خودرو پخش کالای قاچاق در بیجار