Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@08:01:50 GMT

خالدی و زهیوی به نفت آبادان پیوستند

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۸۸۲۹۱

خالدی و زهیوی به نفت آبادان پیوستند

باشگاه نفت آبادان در راستای تقویت خود برای ادامه فصل، امید خالدی و رحیم زهیوی را جذب کرد.

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که مشکلات مالی نفت آبادان این تیم را در مسیر ناکامی در کسب نتیجه طی هفته‌های اخیر قرار داده، آنها امیدوارند با اضافه کردن بازیکنان جدید بار دیگر در شرایط کسب نتایج مطلوب قرار گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

با نظر سیروس پورموسوی، این تیم امروز با رحیم زهیوی و امید خالدی به توافق دست یافت و آنها از هفته آینده قادر خواهند بود در ترکیب این تیم، برابر حریف قرار گیرند. رحیم زهیوی که در دوره حضور در استقلال خوزستان با هدایت ویسی و پورموسوی به عنوان ستاره فوتبال ایران مطرح شد، بعد از شرایط عجیبی که طی فصول اخیر دنبال کرده اکنون امیدوار به بازگشت به خوزستان و نمایش درخشان در جمع طلایی پوشان است. از سوی دیگر امید خالدی مدافع سابق فولاد خوزستان در بازگشت دوباره به جنوب، بعد از تجربه حضور در سایپا و مس رفسنجان باید دید چه نمایشی از خود به جا خواهد گذاشت.

 

موضوع مهم اما اینجاست که این باشگاه به دلیل شکایت بازیکنان سابق خود با پنجره بسته مواجه شده و آنها امیدوارند با دستیابی به منابع مالی مناسب طی روزهای آتی و دریافت مجوز، قرارداد بازیکنان جدید را ثبت کنند و از آنها سود ببرند.

سایپا امید خالدی نقل و انتقالات نیم فصل 1399 صنعت نفت آبادان رحیم زهیوی مس رفسنجان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سایپا امید خالدی نقل و انتقالات نیم فصل 1399 صنعت نفت آبادان رحیم زهیوی مس رفسنجان نفت آبادان رحیم زهیوی امید خالدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۸۸۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبردار میلیاردی در آبادان دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: کلاهبردار خرید و فروش خودرو به ارزش ۶۵ میلیارد ریال در شهرستان آبادان دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سیدمحمود میرفیضی اظهار کرد: در پی ارجاع یک فقره پرونده کلاهبرداری از طریق خرید و فروش خودرو و کشیدن چک بلامحل در شهرستان آبادان، تیمی ویژه‌ای از اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

وی افزود: متهم با استفاده از شگردهای مختلف و دادن چک، اعتماد آن‌ها را جلب و برای تحویل خودروی خارجی، مقدار قابل توجهی پول از آن‌ها دریافت کرده است.

فرمانده انتظامی استان خوزستان خاطرنشان کرد: مأموران پلیس با بهره برداری از بانک‌های اطلاعاتی و انجام اقدامات فنی و پلیسی هویت کلاهبردار در شهرستان آبادان شناسایی شدند و پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات کاملاً غافلگیرانه آن را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سردار میرفیضی با بیان اینکه ارزش کلاهبرداری حدود ۶۵ میلیارد ریال برآورد می‌شود، اضافه کرد: با تشکیل پرونده متهم به همراه مالباختگان برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 747236

دیگر خبرها

  • کمبود شیرخشک نوزادان در داروخانه‌های جنوب غرب خوزستان
  • اوج گیری گرما در اروند
  • برگزاری سفر راهیان نور جامعه ورزش کشور در خوزستان
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در آبادان
  • کلاهبردار میلیاردی در آبادان دستگیر شد
  • خوزستان میزبان کاروان راهیان نور جامعه ورزش کشور
  • آفتاب بر گستره آبادان و خرمشهر
  • هوای آبادان و خرمشهر و یک شهر دیگر خوزستان در وضع بسیار خطرناک
  • برگزاری همایش آموزشی حجاج در اروند
  • برگزاری همایش آموزشی حجاج در منطقه آزاد اروند