Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@19:22:15 GMT

ابلاغیه باشگاه فولاد به مریدی و جعفری

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۸۸۳۱۵

ابلاغیه باشگاه فولاد به مریدی و جعفری

ایسنا/خوزستان باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان در ابلاغیه ای به سینا مریدی و فرزاد جعفری، زمان حضور آن ها جهت شرکت در تمرینات تیم را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از باشگاه فولاد، در ابلاغیه باشگاه فولاد خطاب به سینا مریدی و فرزاد جعفری آمده است:

"پس از برگزاری جلسات کمیته انضباطی و استماع نقطه نظرات آقایان سینا مریدی و فرزاد جعفری که بدون عذر موجه مرتکب غیبت در تمرینات شده اند، سعید آذری مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان در ابلاغیه ای به بازیکنان نامبرده اعلام کرد که در ساعت ۱۱ روز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ موظف هستند در ساعت ۱۱ صبح خود را به کادر فنی تیم فولاد خوزستان در ورزشگاه شهدای فولاد معرفی نموده و در تمرینات تیم جهت کسب آمادگی جهت حضور در مسابقات آتی شرکت نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"

همچنین در بخشی از این ابلاغیه آمده است: "بدیهی است عدم حضور در تاریخ موصوف به منزله عدم انجام تعهدات مندرج در قرارداد فی ما بین تلقی خواهد شد."

به گزارش ایسنا، سینا مریدی و فرزاد جعفری مدتی است که در تمرینات تیم فولاد شرکت نمی‌کنند و این دو بازیکن از طریق صفحات شخصی خود در اینستاگرام به بخشی از دلایل این موضوع پرداخته بودند. باید دید این دو بازیکن با توجه به ابلاغیه باشگاه در تمرینات شرکت می کنند یا اتفاق دیگری رخ خواهد داد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان تيم فوتبال فولاد خوزستان سینا مریدی و فرزاد جعفری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۸۸۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابلاغیـه کمیته اخلاق برای بازیکن سابق استقلال

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، با اعلام کمیته اخلاق امیر حسین صادقی -بازیکن اسبق باشگاه استقلال برای ادای پاره‌ای توضیحات روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه در محـل  این کمیته باید حضور داشته باشد.

 عدم حضور مانع از برگزاری جلسه رسیدگی و اتخاذ تصمیم نخواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فولاد خوزستان چرا هدف تحریم‌ها قرار گرفت؟
  • راه‌اندازی واحد احیا فولاد بافت با نانوکاتالیست‌‌های ایرانی
  • آموزش عامل شکل‌گیری روان است
  • ابرپروژه‌های صنعت گاز برای سرمایه‌گذاری معرفی شدند
  • رضاییان: شرکت ذوب آهن درباره ربیعی کارشکنی کرد!
  • رکورد تولید ماهانه صبا فولاد خلیج فارس شکسته شد
  • جورچین صنعت گاز برای ادامه مسیر گاز ایران
  • رکورد شکنی تولید در شرکت فولاد اکسین خوزستان
  • شکوفایی تولید و رکوردشکنی فولاد هرمزگان در بهار 1403
  • ابلاغیـه کمیته اخلاق برای بازیکن سابق استقلال