Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-18@02:15:25 GMT

دستگیری شاگرد طلاساز با ۱۲ میلیارد سرقت

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۸۸۳۳۷

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت با اشاره به دستگیری سارق کارگاه طلا سازی در بازار تهران، گفت: سارق، شاگرد کارگاه طلا سازی بود که ۱۲ میلیارد ریال طلا به سرقت برده است.

خبرگزاری میزان- سرهنگ  جلیل موقوفه‌ای بیان داشت: به دنبال تماس تلفنی صاحب کارگاه طلا فروشی با مرکز فوریت‌های پلیسی (۱۱۰) مبنی بر سرقت از کارگاهش، برای بررسی دقیق موضوع، تیم عملیات کلانتری ۱۱۳ بازار وارد عمل شده و مشخص شد فردی با بریدن قفل مغازه وارد شده و اقدام به سرقت بیش از یک کیلو گرم طلا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با بررسی دوربین‌های مدار بسته مشخص شد حدودا نیم ساعت قبل از سرقت دوربین‌ها قطع شده است و با ظن به این که فقط شاگرد کارگاه به دوربین‌ها دسترسی داشته موضوع به مقام قضایی منعکس شد.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: با اخذ مجوز قضایی، شاگرد طلاسازی هنگام خروج از تهران توسط تیم عملیات کلانتری بازار دستگیر و از کیف دستی همراه وی طلا‌های سرقت شده کشف شد.

وی افزود: پس از انتقال متهم به کلانتری و بازجویی‌های مقدماتی سارق چاره‌ای جز اعتراف نیافت و در اعترافات خود گفت من با نقشه قبلی زمانی که صاحب کارگاه حضور نداشت دوربین‌های مدار بسته را قطع کردم و برای اینکه به من شک نکند قفل مغازه را بریدم و پس از برداشتن طلا‌ها فرار کردم که پلیس مرا دستگیر کرد.

بیشتر بخوانید: کلاهبرداری ۲ میلیاردی در فضای مجازی

موقوفه‌ای در پایان گفت: ازرش اموال کشف شده از این فرد بیش از ۱۲ میلیارد ریال است و متهم ضمن تشکیل پرونده قضایی به مراجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: پلیس سرقت

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس سرقت دوربین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۸۸۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان صدر با هوشمندی و ابزار پلیس

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: هوشیاری و تجهیزات پیشرفته پلیس، بار دیگر عامل دستگیری مجرمان شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سردار عباسعلی محمدیان؛ فرمانده انتظامی تهران بزرگ در جمع خبرنگاران در بزرگراه صدر، با قدردانی از شهروندی که با فیلمبرداری از صحنه جرم و انتشار آن، به ماموران انتظامی یاری رساند، اظهار کرد: از زمان اطلاع از وقوع جرم از طریق سامانه 110، کارآگاهان پلیس آگاهی با تلاش شبانه‌روزی و در کمتر از 24 ساعت، متهمان را در مخفیگاهشان شناسایی و دستگیر کردند.

وی ادامه داد: به دلیل ترس از شناسایی، این افراد از تهران گریخته و در استانی دیگر مخفی شدند و تمامی ارتباطات خود را قطع کردند. با این وجود، تجربه و تجهیزات نیروی پلیس منجر به دستگیری آنها شد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ افزود: دستگاه قضایی با قاطعیت و بر اساس نوع و شدت سرقت، مجازات متناسب را اعمال خواهد کرد. این برخورد قاطع، عبرتی برای سایر مجرمان خواهد بود و به آنها گوشزد می‌کند که دیر یا زود به سزای اعمال خود خواهند رسید.

وی ضمن تاکید بر ضرورت اعتماد مردم به پلیس، گفت: برای پیشگیری از چنین سرقت‌هایی، باید از فرصت سوء استفاده سارقان را گرفت و اقداماتی مانند نصب قفل کودک انجام داد.

صدور دستور ویژه قضایی در مورد ماجرای بزرگراه صدر

محمدیان در خصوص شنیده شدن صدای تیراندازی، نیز گفت: این صدا ناشی از شلیک گلوله توسط ماموری بود که خارج از وظیفه بود. این مامور در حین گشت زنی در محل، متوجه وقوع سرقت شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزایش ۹ درصدی دستگیری؛ کاهش ۲۲ درصدی سرقت
  •  کشف خودروهای ۱۵۰ میلیاردی قاچاق در البرز
  • دستگیری سارق زورگیر در تبریز
  • دستگیری سارق و کشف ۶ دستگاه خودرو مسروقه در بابل
  • دستگیری ۳ سارق احشام با ۹ فقره سرقت در اسفراین
  • جزئیات دستگیری زورگیران پل صدر و ماجرای تیراندازی
  • دستگیری ۳ سارق در یزد
  • دستگیری باند سارقان کابل برق در تالش
  • دستگیری اعضای باند خانوادگی سرقت در زنجان
  • دستگیری سارقان صدر با هوشمندی و ابزار پلیس