Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس فدراسیون دوومیدانی گفت: مسابقات دوومیدانی نوجوانان آسیا و جوانان جهان سال آینده برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، هاشم صیامی بعدازظهر امروز در مجمع عمومی سالیانه هیئت دوومیدانی استان سمنان اظهار داشت: هیئت‌ها استانی باید اقدامات لازم را در زمینه افراد علاقه‌مند به این رشته و کشف استعدادهای جدید انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در استان سمنان استعدادهای خوبی در رشته دومیدانی وجود دارد؛ گفت: کسب مقام چهارم استان سمنان در مسابقات دومیدانی نشان‌دهنده این است که در این استان استعدادهای خوبی وجود دارد.

تفاهم‌نامه همکاری هیئت ووشو با ورزش‌های دانشگاهی آذربایجان‌غربی امضاء شدقراخانلو : رسالت اصلی آکادمی ملی المپیک، ارائه خدمات کاربردی به جامعه ورزش است

رئیس فدراسیون دوومیدانی با اشاره به حضور پنج ورزشکار نوجوانی از استان سمنان در تیم ملی گفت: استان سمنان شرایط لازم برای میزبانی مسابقات را دارد.

رئیس فدراسیون دوومیدانی با بیان اینکه در حال حاضر تجهیزات برای ورزش دومیدانی در سراسر کشور خریداری شده است؛ اضافه کرد: خیران و همچنین حامیان در زمینه خرید این تجهیزات کمک کردند.

صیامی در بخش دیگری از سخنان خود درباره ضرورت افزایش بیمه ورزشی در رشته دومیدانی گفت: متأسفانه تعداد بیمه‌شدگان در برخی از استان‌های کشور کم است و نیاز است تا ورزشکاران به این مهم ترغیب شوند.

انتهای پیام/363/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۸۸۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرکل جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان معرفی شد

ایسنا/سمنان مدیرکل جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان معرفی شد.

در آیینی با حضور امین کمالوندی، معاون مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور مرتضی مزینانی به عنوان مدیرکل جدید کانون پرورش فکری استان معرفی شد.

در این آیین که در دفتر استاندار سمنان برگزار شد از خدمات خدابخشی مدیرکل پیشین این اداره کل تجلیل شد.

مرتضی مزینانی از فرهنگیان استان، سابقه سال ها تدرس در دبیرستان های استان،عضویت در شورای اطلاع رسانی، عضویت در شورای مرکزی انجمن خبرنگاران استان و مدیریت خبرگزاری فارس در استان را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عکس‌| دو عضو ایرانی AFC در مسابقات انتخابی المپیک
  • اسامی فرنگی‌کاران ایران در مسابقات قهرمانی آسیا اعلام شد
  • مدیرکل جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان معرفی شد
  • ترکیب کاملا روس بحرین برای مسابقات کشتی قهرمانی آسیا/قهرمان جهان به بیشکک می‌آید
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۷ فروردین
  • آمادگی شیراز برای میزبانی از رقابت های آسیایی هندبال
  • ضیافت افطاری ایتام قم به میزبانی هیات خادم الرضا (ع) برگزار شد
  • ماه خدا و بهارقرآن در روستا‌های ریگان
  • ادامه صدرنشینی نابغه ایران در رنکینگ جهانی تنیس روی میز/ بانوی ایرانی مدیر مسابقات قهرمانی جوانان آسیای میانه شد
  • ضیافت افطاری ایتام قم به میزبانی هیات خادم الرضا(ع) برگزار شد