Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، حق لطفی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین در نشست شورای ترافیک استان با بیان اینکه برای سفر‌های نوروزی منتظر تصمیم ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان است، گفت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، اقدامات خود را برنامه ریزی کرده است و منتظر تصمیم ستاد مقابله با کرونا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لزوم افزایش گشت‌های نامحسوس و روشنایی ورودی شهر‌ها

علی فرخزاد، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین نیز در این نشست گفت: افزایش گشت‌های نامحسوس و روشنایی ورودی شهرها، از مصوبات و برنامه‌های مهم در حوزه حمل و نقل در روز‌های پیش رو خواهد بود.

وی با اشاره به موضوع پل شرکت نفت نیز افزود: این پروژه جزء طرح‌های مهمی است که باید با هماهنگی دستگاه‌های مرتبط راه و شهرسازی، شهرداری و شرکت توزیع نفت به سرانجام برسد.

در پایان این مراسم از مدیران چند دستگاه خدمات رسان و فعال در حوزه حمل و نقل قدردانی شد.

نبود علائم راهنمایی و رانندگی در آزادراه غدیر

سلطانی، رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان قزوین نیز گفت: با توجه به اینکه مدتی از افتتاح و بهره برداری از آزادراه غدیر می‌گذرد نبود علائم راهنمایی و رانندگی در این مسیر موجب بروز حوادث شده است.

نگرانی‌های پلیس راه درباره آزادراه غدیر

سرهنگ ذاکری منش، رئیس پلیس راه استان قزوین نیز در این نشست گفت: در طرح زمستانی پلیس راه اقدامات و برنامه‌های پلیس راه به طور کامل انجام شده است.

وی افزود: پلیس راهور در شرایط اخیر، اقدامات خود را با دقت و حساسیت تمام انجام داده است.

سرهنگ ذاکری منش خاطرنشان کرد: رفع نقاط حادثه خیز، نبود علائم راهنمایی و رانندگی در آزادراه غدیر و همچنین هماهنگی با شعبه‌های بیمه از جمله دغدغه‌های پلیس راهور استان قزوین است.

رئیس پلیس راه استان اظهار داشت: می‌توان از ظرفیت صداوسیما در امر انتقال اطلاعات راه‌ها و محدودیت‌ها بهره برد.

پیگیری مشکلات پل شرکت نفت از سوی دادستانی قزوین

مرادی، معاون دادستان قزوین نیز در شورای ترافیک استان گفت: کاهش حوادث جاده‌ای مستلزم همکاری تمام دستگاه هاست.

وی با اشاره به مشکلات پل شرکت نفت نیز افزود: در خصوص مشکلات پل شرکت نفت در صورت تداوم شرایط اخیر این موضوع از طریق دستگاه قضایی پیگیری خواهد شد.

استقبال از مسافران نوروزی ممنوع

طاهرخانی، شهردار قزوین نیز در این نشست گفت: با توجه به وظیفه شهرداری قزوین در حوزه حمل و نقل ساماندهی وسایل نقلیه در دستور کار این ارگان قرار گرفته است.

وی افزود: شهرداری برنامه‌ای برای استقبال از مسافران نوروزی ندارد و در این خصوص تابع تصمیم ستاد کرونا هستیم.

طاهرخانی خاطرنشان کرد: در موضوع حمل و نقل عمومی، کمبود‌هایی وجود دارد و حمل و نقل عمومی تحت تاثیر شرایط اخیر و گسترش بیماری کرونا خدمات خود را محدود کرده است.

عوامل انسانی، مهمترین عامل بروز سوانح جاده‌ای

سرهنگ عبدالمالکی، جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین نیز در نشست شورای ترافیک استان گفت: در کنار دو عامل راه و وسیله نقلیه، عوامل انسانی مهمترین عامل بروز سوانح جاده‌ای هستند.

وی افزود: فرهنگ سازی بهترین و کم هزینه‌ترین فرمول در بحث کاهش حوادث جاده‌ای است.

جانشین فرمانده انتظامی استان، استفاده از ظرفیت‌های نهاد‌های فرهنگی را در امر کاهش تصادفات بسیار مؤثر دانست و اظهار داشت: اقدامات فرهنگی، اثر بارزی در کاهش آمار تصادفات جاده‌ای دارد و رسانه‌ها مهمترین فاکتور هستند.

سرهنگ عبدالمالکی در خصوص بزرگراه غدیر نیز گفت: افتتاح این طرح بزرگ موجب صرفه جویی در زمینه‌های مختلف از جمله سوخت و زمان خواهد شد، اما ایمن کردن این مسیر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

رتبه اول شهر قزوین در کاهش تصادفات

شیما زرآبادی پور، سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین نیز در این نشست از موفقیت شهر قزوین در موضوع راهبرد‌های کاهش تصادفات و کسب رتبه اول در بین شهر‌های هم رده خبر داد.

وی افزود: با توجه به برگزاری اقدامات جامع، طی ۵ سال برنامه‌های معاونت ترافیک موجب کاهش چشمگیر تصادفات شده است.

وی افزود: راهبرد کاهش تصادفات در شهر قزوین به ۵ بخش تقسیم شده است.

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تأکید کرد: در خصوص پل شرکت نفت نیازمند مصوبه استانی هستیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل و نقل سفرهای نوروزی ستاد کرونا آزادراه غدیر کاهش تصادفات استان قزوین پل شرکت نفت تصمیم ستاد حمل و نقل پلیس راه جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۸۸۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در استان قزوین

سردار علی ابراهیمی فرمانده انتظامی قزوین گفت: با تلاش شبانه روزی پلیس مبارزه با موادمخدر قزوین و با آگاهی ماموران، یک دستگاه کامیون حامل بار صیفی جات که از کرمان عازم یکی از شهر‌های شمالی کشور بود، مورد رصد قرار گرفت.

 وی ادامه داد: با توقف کامیون حامل بار صیفی جات شامل خیار، گوجه و پیاز بود، ماموران با هوشیاری پس از بررسی و جستجوی دقیق موفق به کشف مقادیری موادمخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای نیز جاسازی شده بود را کشف کردند.

فرماندهی انتظامی استان قزوین ادامه داد: ماموران مبارزه با مواد مخدر در این رابطه علاوه بر کشف ۱۰۰ کیلوگرم موادمخدر، یک نفر را به عنوان متهم دستگیر و پرونده قضایی تشکیل شده در این رابطه نیز به مراجع قضایی استان ارسال شد.

سردار ابراهیمی با اشاره به اینکه پلیس در مقابله و مبارزه با سوداگران موادمخدر از هیچ اقدامی دریغ نخواهد کرد، افزود: از شهروندان درخواست داریم تا در صورت مشاهده هرگونه اقدامات مشکوک در زمینه فعالیت موادمخدر، مراتب را بلافاصله به سامانه پلیس ۱۱۰ گزارش دهند.
 
فرماندهی انتظامی استان قزوین از ابتدای سال جاری تاکنون، ۱۹۰ کیلوگرم ماده مخدر را کشف و ۴۹ قاچاقچی را نیز دستگیر کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر قزوین
  • قیمت بلیت هواپیما افزایش می‌یابد؟!
  • کشف و ضبط ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در استان قزوین
  • ضرغامی در پاسخ به قدس آنلاین بیان کرد: تکذیب خروج ایران از ایکوم و ایکوموس
  • هدف گذاری اصلی ستاد مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی پیشگیری باشد
  • منتظر تصمیم ستاد تنظیم بازار در خصوص نرخ بلیط هواپیماها هستیم
  • فروش بلیت چارتری در اربعین ممنوع می شود | دریافت اضافه نرخ بلیت در فرودگاه نجف کاهش می باید
  • ممنوعیت فروش چارتری بلیت هواپیما در اربعین ۱۴۰۳
  • فروش بلیت چارتری در اربعین ممنوع می شود | دریافت اضافه نرخ بلیت در فرودگاه نجف کاهش می‌باید
  • توسعه ناوگان حمل و نقل در اربعین/ ممنوعیت فروش بلیت چارتری نجف