Web Analytics Made Easy - Statcounter

روش درمان کایروپراکتیک کمر چیست؟

بسیاری افراد ترجیح می‌دهند از درمان‌های دستی یا کایروپراکتیک کمر به این منظور استفاده کنند.

در بین افرادی که به دنبال روش‌های درمان جایگزین برای درمان دیسک کمر، درد در ناحیه گردن یا سایر مشکلات ستون فقرات به خاطر شرایط مختلف همچون تصادفات رانندگی، آسیب‌دیدگی‌های ورزشی و کشیدگی عضله هستند، شاید برای بسیاری از افراد میزان بالای استفاده از این روش درمانی عجیب و غیرقابل باور باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مطلب سعی شده در مورد کاربرد کایروپراکتیک توضیح داده شود و برای سوالات احتمالی در این رابطه پاسخ ارائه گردد.

استئو پاتی نیز متدی برای ارزیابی، درمان و پیشگیری از طیف وسیعی از بیماری‌ها و مشکلات فیزیکی است. پزشک متخصص استئوپاتی، از ترکیبی از حرکات، کشش‌ها، ماساژ بافت نرم و تکنیک‌های درمان دستی  بر روی عضلات و مفاصل استفاده می‌کند تا عملکرد آن‌ها را بهبود دهد، درد بیمار را تسکین دهد و همچنین روند بهبودی را تسریع بخشد.

مزایا و خطرات مراقبت از کایروپراکتیک کمر چیست؟

تحقیقات همچنین نشان داده است که مراقبت از کایروپراکتیک کمر در درمان درد گردن و سردرد نیز مفید است. علاوه بر این ، استئوآرتریت و فیبرومیالژیا ممکن است به فشار متوسطی که توسط متخصص کایروپراکتور به ستون فقرات وارد می شود و نیز به ماساژ بافت عمیق پاسخ دهند.

بیشتر بدانید : درمان دیسک کمر در منزل

دستکاری ستون فقرات و مراقبت کایروپراکتیک کمر در غیر از جابجایی ، دررفتگی ستون فقرات و دیسک های پاره شده شدید معمولاً بی خطر است. این درمانها برای کمردرد حاد ، صدمات ناگهانی ناشی از جابجایی اجسام سنگین موثر است. در کمر درد های مزمن نیز موثر است. افرادی که پوکی استخوان ،  نخاع و عصب آنها تحت فشار است یا آرتریت التهابی شدید دارند و یا داروهای رقیق کننده خون و ضد انعقاد مصرف می کنند ، نباید دستکاری در ستون فقرات انجام دهند. علاوه بر این ، بیماران با سابقه سرطان ابتدا باید قبل از انجام  دستکاری با پزشک  معالج سرطان خود مشورت کنند. 

 متخصص کایروپراکتیک کمر باید در مورد تاریخچه پزشکی شما ، از جمله، داروهای فعلی ، تاریخچه آسیب ها و ضربه به ستون فقرات ، سابقه جراحی ، به خوبی آگاه باشد. 

درمان  کایروپراکتیک کمر معمولا کم‌ خطر است.  اما ممکن است در موارد نادر عوارض زیر رخ دهد :

۱-  بدتر شدن فتق دیسک موجود
۲-  فشرده شدن  اعصاب در ستون فقرات تحتانی ستون فقرات (سندرم cauda equina)
3-  سكته مغزی (صدمه به شریان مهره ای پس از دستکاری

بیشتر بدانید : درمان دیسک کمر با فیزیوتراپی
افراد زیر معمولا مناسب درمان کایروپراکتیک کمر نیستند : 
1-  پوکی استخوان شدید
۲-  خواب رفتن ، سوزن سوزن شدن یا از بین رفتن قدرت عضلانی در اندام های تحتانی یا فوقانی 
3- توموردر ستون فقرات
۴- افرادی که  خطر سکته مغزی دارند 
5- ناهنجاری استخوانی شناخته شده در گردن

فروشگاه درمان دیسک

تهران، خیابان ستارخان، جنب پارک ستارخان، خیابان افسر؛ خیابان دیهیم، پلاک ۱، طبقه همکف

تلفن تماس : ۰۲۱۶۶۵۱۸۸۵۰

همراه : ۰۹۱۲۳۴۴۳۸۸۰

منبع: آخرین نیوز

کلیدواژه: ستون فقرات درمان دیسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۸۸۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارلو آنچلوتی متخصص حذف پپ گواردیولا از لیگ قهرمانان اروپا

نبرد اساتید دنیای سرمربیگری در لیگ قهرمانان اروپا باز هم به سود آنچلوتی به پایان رسید.

طرفداری | سرمربی ایتالیایی رئال مادرید آمار فوق‌العاده‌ای مقابل پپ گواردیولا دارد.

به گزارش اسکواکا، کارلو آنچلوتی، تنها سرمربی دنیای فوتبال است که در سه فصل جداگانه پپ گواردیولا را از لیگ قهرمانان اروپا حذف می‌کند. در دنیای فوتبال، مربیان بزرگی هستند که با عملکردهایشان در تاریخ این ورزش جاودانه شده‌اند. کارلو آنچلوتی و پپ گواردیولا دو نمونه از این مربیان برجسته هستند که هر دو سابقه‌ای درخشان و افتخارات متعددی در کارنامه خود دارند. با این حال، در لیگ قهرمانان اروپا، کفه ترازو به سود سرمربی کهنه‌کار ایتالیایی سنگینی می‌کند و او موفق شده در سه دوره مختلف، دست گواردیولا را از لیگ قهرمانان اروپا کوتاه کند.

حذف پپ گواردیولا به دست آنچلوتی در لیگ قهرمانان اروپا در سال‌های ۲۰۱۴، ۲۰۲۲ و ۲۰۲۴ رخ داده است.

سال ۲۰۱۴: در مرحله نیمه‌نهایی، رئال مادرید تحت هدایت آنچلوتی موفق شد بایرن مونیخ را که گواردیولا هدایت آن را بر عهده داشت، شکست دهد. رئال مادرید در نهایت در آن سال قهرمان اروپا شد.

سال ۲۰۲۲: بار دیگر در مرحله نیمه‌نهایی، رئال مادرید تحت هدایت آنچلوتی منچسترسیتی را که گواردیولا هدایت آن را بر عهده داشت، شکست داد. رئال مادرید در نهایت در آن سال نیز قهرمان اروپا شد.

سال ۲۰۲۴: در مرحله یک‌چهارم نهایی، رئال مادرید تحت هدایت آنچلوتی منچسترسیتی را که گواردیولا هدایت آن را بر عهده داشت، شکست داد. این اتفاق در حالی رخ داد که منچسترسیتی مدافع عنوان قهرمانی بود.

گفتنی است که تیم‌های پپ گواردیولا و کارلو آنچلوتی تاکنون 8 بار و در 4 دوره لیگ قهرمانان اروپا مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند که همانطور که گفته شد در 3 از 4 دوره این آنچلوتی بود که سرمربی مشهور منچسترسیتی را از لیگ قهرمانان حذف کرده است. پپ گواردیولا هم تنها یکبار و در فصل 23-2022 موفق به حذف رئال مادرید و آنچلوتی شد و در همان سال هم به مقام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا رسید.

 

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • هزینه درمان بیماران هموفیلی؛ ۱۰۰ میلیون تومان در ماه!
  • کارلو آنچلوتی متخصص حذف پپ گواردیولا از لیگ قهرمانان اروپا
  • ۱۱ حقیقت سریع در مورد هارد دیسک/ اولین هارد یک گیگابایتی ۲۵۰ کیلوگرم وزن داشت!
  • بیماری هموفیلی قابل کنترل است
  • رکورد ۳۸ساله پرتاب دیسک جهان، شکست
  • رکورد پرتاب دیسک جهان شکسته شد
  • تعرفه‌های پزشکی اعلام شد/ تنها تعرفه‌های قانونی ملاک عمل خواهد بود
  • رکورد پرتاب دیسک جهان شکسته شد | پسر در راه پدر!
  • رکورد پرتاب دیسک جهان شکسته شد؛ پسر در راه پدر!
  • کمک رسانی به نیازمندان خیر دنیا و آخرت