Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

حسین رضازاده در حاشیه مسابقات پاراوزنه برداری اظهار داشت: این مسابقات در چند روز گذشته در ۲ بخش زنان و مردان برگزار شد و تلاش ورزشکاران نشان داد که ما در این رشته استعدادهای زیادی داریم. این مسابقات زیر نظر کمیته بین المللی المپیک برگزار شد و ناظر اردنی نیز بر آن نظارت داشت. رقابت خوبی بود و حتی قهرمانان برخی از دسته ها رکوردی در حد طلای المپیک زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته امکانات خوبی برای آنان فراهم شده و آنان بعد از این مسابقات برای اردو به کیش اعزام خواهند شد.

رییس انجمن پاراوزنه برداری ادامه داد: برنامه ما بر موفقیت پارالمپیک متمرکز است و در این زمینه کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش همیار فدراسیون هستند. امید زیادی به این ورزشکاران داریم.

دارنده مدال طلای دسته فوق سنگین المپیک سیدنی با اشاره به شرایط تیم وزنه برداری ایران گفت: ما تنها ۲ سهمیه داریم و وزنه برداران باید تلاش زیادی برای رسیدن به سهمیه در مسابقات قهرمانی آسیا داشته باشند. این مسابقات آخرین گزینشی است. امیدوارم که وزنه برداران ایران با دست پر از توکیو برگردند.

استعدادیابی در وزنه برداری از دیگر مطالب مورد نظر رییس پیشین فدراسیون وزنه برداری بود. او در این زمینه عنوان کرد: باید این مهم جدی گرفته شود. نمی‌توانیم بر یک یا چند ستاره تکیه کنیم بلکه نیاز است که جانشین‌های شایسته‌ای برای قهرمانانی مانند کیانوش رستمی، سهراب مرادی و بهداد سلیمی داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: رضازاده وزنه برداری وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۸۹۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت وزنه‌بردار جوان خوزستانی به اردوی تیم ملی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، ایلیا صالحی‌پور وزنه‌بردار با استعداد خوزستانی برای آمادگی بیشتر در مسابقات مختلف بین‌المللی به اردوی تیم ملی بزرگسالان فراخوانده شد.

صالحی‌پور سال گذشته در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جوانان جهان مکزیک موفق به کسب مدال شد و هر سه رکورد یکضرب، دوضرب و مجموع نوجوانان آسیا را به نام خود ثبت کرد.

بر اساس این گزارش اردوی تیم ملی وزنه برداری کشورمان با حضور ورزشکارانی از سراسر کشور، روز یکم اردیبهشت ماه در تهران برگزار می‌شود.

تیم ملی وزنه برداری ایران خود را برای حضور پرقدرت در المپیک و مسابقات جهانی آماده می‌کند.

در حال حاضر ۲۴۰ هزار خوزستانی در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت می‌کنند.

دیگر خبرها

  • وزنه‌بردار خوزستانی به اردوی تیم‌ملی فراخوانده شد
  • حسین رضازاده هنوز طلایه‌دار طلایی‌هاست
  • میزبان و زمان برگزاری مسابقات وزنه‌برداری کارگری مشخص شد
  • دعوت وزنه‌بردار جوان خوزستانی به اردوی تیم ملی
  • دعوت وزنه‌‎بردار خوزستانی به اردوی تیم‌ملی
  • اهواز، میزبان مسابقات وزنه‌برداری کارگری قهرمانی ایران
  • فراخوان ۱۴ وزنه‌بردار به اردوی تیم ملی؛ دور جدید تمرینات از اول اردیبهشت
  • لیست ۱۴ نفره تیم ملی وزنه‌برداری در المپیک و مسابقات جهانی
  • ۱۴ وزنه‌بردار در لیست جدید نواب نصیرشلال
  • دهدار: احتمالا وزنه‌برداری را کنار بگذارم/ شرمنده خانواده‌ام شدم