Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@23:07:45 GMT

بهره‌برداری از فاز اول توسعه مجتمع فولاد اسفراین

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۸۹۵۹۷

بهره‌برداری از فاز اول توسعه مجتمع فولاد اسفراین

به گزارش خبرگزاری فارس از اسفراین، پیش‌از ظهرامروز، طاهر رستمی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهارکرد: روند توسعه شهرستان روندی رو‌به‌رشدی است و علارغم مشکلات توانسته‌ایم پروژه های خوبی را در سطح شهرستان در طی ۱۱ ماه گذشته به بهره برداری برسانیم.

وی گفت: طی هفته‌های آینده بزرگترین پروژه‌ی استانی فاز توسعه مجتمع فولاد اسفراین با بیش از ۱۰۰ میلیون یورو هزینه و سرمایه‌گذاری با حضور مسئولین کشوری به بهره‌برداری می‌رسد و همچنین کشتارگاه صنعتی و تولید ادوات کشاورزی در ناحیه صنعتی عباس‌آباد مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار اسفراین از افتتاح دفتر گمرکی صادرات در این شهرستان خبرداد و افزود: راه‌اندازی این دفتر می‌تواند در درآمدزایی استان و شهرستان اثرگذاری خوبی داشته باشد.

رستمی گفت: تحریم‌ها در شهرستان و مجموعه دولتی و بخش خصوصی تبدیل به فرصت شده است و توانسته ایم در این شرایط حساس فاز توسعه شرکت آذین فورج را به پیشرفت خوبی برسانیم و تاکنون ۵۰ درصد تجهیزات این پروژه به شهرستان منتقل گردیده و درحال نصب می‌باشد که پیش‌بینی می‌شود در نیمه اول سال آینده فاز توسعه این شرکت به بهره برداری برسد و ظرفیت اشتغال این واحد صنعتی از ۶۰۰ نفر به ۱۰۰۰ نفر افزایش یابد.

انتهای پیام/د

منبع: فارس

کلیدواژه: توسعه شهید نشست خبری رسانه بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۸۹۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانمایی پرنده‌فروشان در فاز ۲ بازار پرندگان خلیج فارس/ انتقال واحد‌های پرنده‌فروشی تا نیمه اردیبهشت

فردین رحمان‌نژاد، معاون توسعه، سرمایه‌گذاری و بهره‌برداری شرکت ساماندهی مشاغل شهر تهران با اشاره به بهره‌برداری از فاز دوم مرکز خرید و فروش پرندگان زینتی خلیج فارس در غرب پایتخت، اظهار کرد: این مرکز با هدف انتقال پرنده فروشان بازار شرق احداث شده است.

وی افزود: مرکز خرید و فروش پرندگان شرق، به دلیل موقعیت جغرافیایی این مرکز و همچنین عدم هماهنگی این صنف با صنوف دیگر مستقر در مجتمع صنفی خدماتی خاوران رونق چندانی نداشت و از طرفی ادامه فعالیت این مرکز، مانع استفاده بهینه شرکت از امکانات و ظرفیت‌های مجتمع محسوب می‌شد.

معاون توسعه، سرمایه‌گذاری و بهره‌برداری شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران درباره تخصیص غرفه‌های فاز دوم بازار پرندگان غرب به فروشندگان بازار پرندگان شرق بیان کرد: این امر در نشستی در مجتمع صنفی خدماتی خاوران، با حضور ۹۰ نفر از کسبه واجد شرایط، سرمایه گذار، دستگاه‌های نظارتی شرکت ساماندهی، نائب رییس و بازرس اتحادیه مربوطه و از طریق قرعه‌کشی انجام شد.

وی با اشاره به اینکه تمام نکات مربوط به انتقال صنف و موعد‌های زمانی آن برای متقاضیان تشریح شد، گفت: نقشه فاز دوم و نحوه قرار گرفتن واحد‌های مختلف را ترسیم و در سه گروه پرندگان زینتی، لوازم و ملزومات پرنده و دان و متعلقات تقسیم کردیم و قرعه کشی برای جانمایی هر غرفه انجام شد.

معاون توسعه، سرمایه‌گذاری و بهره‌برداری شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران در ادامه تصریح کرد: از هفته آینده، غرف بازار پرندگان غرب بر اساس نتیجه همین قرعه کشی به متقاضیان تخصیص داده می‌شود و این افراد با صدور نامه‌ای به بهره بردار معرفی خواهند شد.

رحمان نژاد در پایان تأکید کرد: واحد‌های پرنده‌فروشی در بازار پرندگان شرق تا اواسط اردیبهشت به طور کامل به بازار پرندگان خلیج فارس منتقل می‌شود و بالافاصله صنف دیگری در مجتمع صنفی خاوران جایگزین پرنده‌فروشان می‌شود که هماهنگی بیشتری با صنوف مستقر در مجتمع باشد.

منبع: روابط عمومی شرکت ساماندهی مشاغل شهر تهران

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • جانمایی پرنده‌فروشان در فاز ۲ بازار پرندگان خلیج فارس/ انتقال واحد‌های پرنده‌فروشی تا نیمه اردیبهشت
  • بررسی پروژه‌های اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهرستان میاندوآب
  • بهره‌برداری از پست ۶۳ کیلو ولت تاریخانه دامغان
  • بهره برداری از پروژه‌های عمرانی و آغاز عملیات فیبر نوری شهرستان میامی
  • بهره برداری از یک واحد تولیدی در ابهر
  • ۵۸۰ روستای آذربایجان شرقی دارای مشکل آبی است
  • برگزاری جلسه بررسی پروژه‌های اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر مهاباد
  • برگزاری جلسه تحویل خط انتقال آب روستای آغبلاغ ولدیان شهرستان خوی
  • آبرسانی به ۵۸۰ روستا در اولویت مدیریت آذربایجان‌شرقی
  • کمبود مراکز خدمات رفاهی در آزاد راه پر تردد قزوین - رشت+ فیلم