Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-24@19:39:24 GMT

شرایط دریافت سودسهام عدالت در روش غیرمستقیم

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۸۹۸۷۸

شرایط دریافت سودسهام عدالت در روش غیرمستقیم

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان البرز گفت: مشمولینی که روش غیرمستقیم آزادسازی سهام عدالت را انتخاب کرده اند باید برای دریافت سود سالانه خود در سامانه سجام ثبت نام کنند. به گزارش پول نیوز، ابوالفضل فلاح، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان البرز، صبح امروز در جمع خبرنگاران، گفت: کلیه مشمولینی که روش غیرمستقیم را در آزادسازی سهام عدالت انتخاب کرده اند؛ باید نسبت به ثبت نام در سامانه سجام اقدام نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان البرز افزود: تمامی مشمولانی که روش غیرمستقیم را در آزادسازی سهام عدالت انتخاب نموده اند، با ثبت نام در سامانه سجام باید نسبت به ثبت نام و احراز هویت خود و افراد تحت تکفل خویش در سامانه سجام به آدرس WWW.SEJAM.IR اقدام کنند.

این مقام مسؤول یادآور شد: پرداخت سود، نقل و انتقال سهام و عضویت در هیأت مدیره و شرکت در مجامع شرکت سرمایه گذاری منوط به ثبت نام در سامانه سجام است.

فلاح با اشاره به اینکه بسیاری از شهروندان در این خصوص سوالات بسیاری مطرح کردند که سعی داریم شفاف مطالب عنوان شود، یادآور شد: داشتن شماره شبای بانکی و شماره موبایل برای افراد بالای ۱۸ سال به نام خود شخص الزامی است.  

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بازار سرمایه بورس اوراق بهادار شاخص کل بورس عرضه سهام سهام عدالت سامانه سجام روش غیرمستقیم سهام عدالت ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۸۹۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه جذب ۸۰ همت سرمایه بخش خصوصی توسط شهرداری تهران

به گزارش خبرنگار مهر، نوید خاصه‌باف مدیرکل سازمان امور مشارکت‌های مردمی و سرمایه‌گذاری شهرداری تهران در شهرداری تهران در نشست خبری با اشاره به تغییر سیاست‌ها و رویکردهای این سازمان گفت: نگرش برد برد با همکاری بخش خصوصی مورد توجه قرار گرفته است.

وی افزود: با همکاری شهرداری و… ۱۵ پروژه بلاتکلیف سال گذشته مشکلات آن رفع شد و برای جذب ۸۰ همت سرمایه گذاری در سال ۱۴۰۳ برنامه ریزی شده است.

مدیرکل سازمان امور مشارکت‌های مردمی و سرمایه‌گذاری شهرداری تهران خاطر نشان کرد: ۱۶ ابر پروژه نیز احصا شده و ۱۰۲ همت جذب سرمایه‌گذاری برای آن پیش بینی شده است.

خاصه باف همچنین از راه اندازی داشبورد مدیریتی سرمایه‌گذاری شهرداری تهران خبر داد و گفت: مقدمات ایجاد پنجره واحد سرمایه گذاری نیز فراهم شده و هیات‌های اندیشه ورز تشکیل شده است.

خبر در حال تکمیل است.

کد خبر 6085106

دیگر خبرها

  • ۴۹۵ هزار نفر از جمعیت خراسان جنوبی زیرپوشش بیمه سلامت
  • بهره مندی ۶۵ درصدی جمعیت خراسان جنوبی از بیمه سلامت
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • ۱۶ زوج اردبیلی پشت نوبت دریافت فرزندخوانده هستند
  • حمله ایران به اسرائیل هنوز در کانون توجه کاربران مجازی/ آیا اسرائیل به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله می‌کند؟ / سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟ / سیل دوبی و واقعیت‌هایی که سانسور شد/ داغ شدن عنوان جدول لیگ برتر در فضای مجازی
  • تخلفات مشاوران املاک زیر ذره‌بین تعزیرات حکومتی استان اردبیل
  • واریز ۹۴۱میلیارد تومان سود به حساب سهامداران
  • واریز ۹۴۱ میلیارد تومان سود به حساب سهامداران
  • برنامه جذب ۸۰ همت سرمایه بخش خصوصی توسط شهرداری تهران