Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،مصطفی رضایی سرپرست معاونت بازآفرینی و مسکن راه و شهرسازی کردستان گفت: در حال حاضر ۱۴ هزار و ۱۰۰ متقاضی طرح اقدام ملی مسکن در استان در سه مرحله ثبت نامی، پالایش شده و واجدین شرایط واگذاری مشخص شده اند.

او در خصوص نحوه واگذاری افزود: هم اکنون در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر، زمین را به خود متقاضیان واگذار می‌کنیم و خود متقاضی پیگیر اخذ پروانه و شروع عملیات ساختمانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضایی بیان کرد: در شهرهای بالای ۱۰۰ هزار نفر نیز هم اکنون در شهر سقز عملیات اجرایی پروژه هزار و ۴۰۰ واحدی و در شهر سنندج نیز پروژه ۱۴۰ واحدی بهاران در حال اجرا و در مرحله فونداسیون است و سایر پروژه‌ها نیز به زودی شروع به کار خواهند کرد.

سرپرست معاونت بازآفرینی و مسکن راه و شهرسازی کردستان افزود: مهمترین معضل طرح اقدام ملی بحث تأمین زمین است که با راهکارهایی که در جلسه شورای مسکن استان اندیشیده شده است بخشی از این مشکل مرتفع شده و بخشی دیگر نیز در حال رفع شدن است.

رضایی به شهروندان توصیه کرد که با عنایت به اینکه تاکنون دستورالعملی راجع به خرید و فروش امتیاز طرح اقدام ملی ابلاغ نشده است از خرید یا فروش این امتیاز پرهیز کنند تا دچار خسران مالی و مشکل حقوقی نشوند.

انتهای پیام/م

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسکن ملی واگذاری مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۰۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آثار هنرمندان صنعتگر کردستانی دارای اصالت است

فرزاد اوجانی در سفر به استان کردستان و بازدید از نمایشگاه صنایع‌دستی و برنامه‌های نوروزگاهی که در خانه کُرد سنندج در حال برگزاری است، اظهار کرد: کردستان استانی با طبیعت بکر و جاذبه‌های گردشگری و تاریخی فراوان است که همواره موجب جذب گردشگران فراوانی به سوی این منطقه شده است.

مدیرکل دفتر تجاری‌سازی و بازاریابی معاونت صنایع‌دستی افزود: علاوه بر تفرجگاه‌ها و اماکن تاریخی، صنایع‌دستی کردستان نیز شهره جهانی دارد.

وی با بیان اینکه آثار هنرمندان صنعتگر کردستانی از اصالت، قدمت و ظرافت بالایی برخوردار است، عنوان کرد: توسعه و سرمایه‌گذاری در این بخش می‌تواند به‌عنوان ظرفیتی مهم برای ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی استان مورد توجه قرار گیرد.

اوجانی با اشاره به اینکه ایجاد بازارچه‌های صنایع‌دستی در اولویت قرار دارد، یادآور شد: امید است با معرفی و ارائه تولیدات و آثار با کیفیت، گامی مثبت در راستای پاسخ به مطالبات و نیاز‌های هنرمندان حوزه صنایع‌دستی برداریم.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • گردشگران خارجی از مهمان‌نوازی کردستانی‌ها می‌گویند + فیلم
  • «زندگی با آیه‌ها» همراه ۶۵ هزار کردستانی/خوشامدگویی به رسم مسطورا
  • فوت ۱۰ کردستانی در تصادفات جاده ای
  • ۶۴ هزار کردستانی در مسابقه پیامکی «زندگی با آیه‌ها» شرکت کردند
  • مسابقه قرآنی ویژه سواد آموزان کردستانی برگزار می‌شود
  • مشارکت ۷۵۰ هزار کردستانی در پویش غربالگری دیابت و فشار خون
  • دعوت جودوکار کردستانی به اردوی نهایی تیم ملی
  • اقبال شاکری: قانون نهضت ملی مسکن مختص به یک دولت و مجلس خاص نیست !/ هیچ اقدام بلندمدت در مورد مسکن اجاره‌ای انجام نشده + فیلم
  • شناسایی ۵ هزار هنرمند واجد شرایط دریافت طرح‌های حمایتی مسکن
  • آثار هنرمندان صنعتگر کردستانی دارای اصالت است