Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از انتخاب؛ محمد مخبر ظهر امروز در دیدار با حجت الاسلام سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس و نماینده ولی‌فقیه در استان قم که در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، با بیان اینکه روزانه 300 تا 350 طرح کوچک و متوسط با هزار و 200 تا 300 شغل در کشور درحال ایجاد است، اظهار کرد: این شغل‌ها بیشتر در مناطق محروم و با هدف جلوگیری از واردات و افزایش صادرات دنبال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: سال گذشته فقط در سیستان و بلوچستان از محل هزار و 600 میلیارد سرمایه‌گذاری تسهیلاتی که انجام دادیم حدود 6 هزار میلیارد سرمایه‌ معطل‌شده مردم وارد گردونه کار شد و بیش از 2 هزار شغل ایجاد شد.

رییس ستاد اجرایی فرمان امام با بیان اینکه ما در بنیاد برکت سالی 10 هزار میلیارد تومان هزینه می‌کنیم، تصریح کرد: تاکنون دو هزار مدرسه، دو هزار مسجد و 12 بیمارستان تجهیز و 170 هزار نسخه مریض سرطانی تامین شده است.

وی از فعالیت 40 نفر در ستاد اجرایی فرمان امام یاد کرد و گفت: این همه خدمات گسترده فقط با این تعداد نفرات محدود درحال ارائه است و این نشان می‌دهد که کار اصلی و ابزار مهم ما مردم هستند.

مخبر خاطرنشان کرد: در چند هفته گذشته یک پروژه پالایشگاه گاز با ظرفیت 75 میلیون متر مکعب گاز را افتتاح کردیم که یک میلیارد دلار صادرات دارد و 20 هزار نفر در این مجموعه مشغول کار شده‌اند.

وی اضافه کرد: در دنیا هر دارویی به‌عنوان داروی مؤثر بر درمان کرونا مطرح می‌شد قیمت آن بسیار بالا می‌رفت به همین علت ما در مجموعه‌های تخصصی خود به سرعت اقدام به تولید آن دارو می‌کردیم تا با استفاده از بسترهای داخلی هزینه‌ای بر کشور تحمیل نشود.

مخبر ادامه داد: از 6 مسیر ساخت واکسن را دنبال کردیم که در یک مسیر با سرعت بیشتری جواب گرفتیم که تولید واکسن از ویروس کشته بود و این امر در ایران سابقه داشته است و هفته آینده تولید انبوه آن شروع می‌شود، هرچند دیگرهای مسیرهای تولید واکسن نیز به تست انسانی رسیده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه تاکنون 400 میلیارد در بخش اشتغال و زیربنایی استان قم هزینه کردیم، عنوان کرد: با استفاده از این مبلغ 13 هزار شغل ایجاد شده یا درحال ایجاد است و اکنون به دنبال این هستیم تا با سه هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری 10 هزار شغل را ایجاد کنیم.

رییس ستاد اجرایی فرمان امام از احداث بزرگ‌ترین کارخانه تولید چادر مشکی در قم خبرداد و گفت: در این کارخانه پارچه‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد که از جنس خارجی قطعا بهتر خواهد بود.

وی از ساخت هزار و 800 مسکن ملی در قم به‌عنوان یکی دیگر از برنامه‌های ستاد اجرایی فرمان امام خبرداد و گفت: قرار بود دو هزار و 600 میلیارد تومان در قم هزینه کنیم که 400 میلیارد تومان به آن اضافه شده تا واحدهای نیمه تعطیل را حمایت کنیم.

پربیننده ترین پایان انحصار وکلا/ مقاومت کانون وکلا منجر به طرح شکایت کیفری خواهد شد تغییر جدید در محاسبه ساعت کاری معلمان اسامی کاندیداهای احتمالی انتخابات ۱۴۰۰ ماجرای حیــوان آزارى در باغ وحش شــیراز +عکس خبر مهم برای معلمان متقاضی آزمون اصلح

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: واکسن کرونا تولید واکسن کرونا برجام ستاد اجرایی فرمان امام میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۰۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طعم و بوی نامطبوع آب همدان تا چند روز آینده برطرف می‌شود

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی همدان از نظارت مستمر و همیشگی بر روی سلامت آب همدان خبر داد و گفت: طعم و بوی نامطبوع آب تا چند روز آینده برطرف می‌شود. - اخبار استانها -

رضا شکوهی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در همدان، با تاکید بر اینکه عوامل ایجاد طعم و بوی نامطبوع در آب شرب همدان مربوط به دو ماده آلی خاص است که در غلظت‌های بسیار ناچیز ایجاد طعم و بود می‌کنند، اظهار داشت: این مورد هیچ ضرری برای سلامتی ندارد.

وی با بیان اینکه پس از مشاهده طعم و بوی نامطبوع آب آشامیدنی فوری ورود پیدا کرده و عوامل ایجاد طعم و بو را شناسایی کردیم، گفت: این عوامل هم قابل حذف است و هم منشا تولید  آن را می‌توان کنترل کرد.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به اینکه از نظر تجهیزاتی تصفیه‌خانه شهید بهشتی بخش عمده تجهیزات برای حذف بو را دارند، تصریح کرد: مختصر تمهیداتی که لازم بوده در حال انجام است و ظرف 10 روز آینده بخش عمده‌ای از عامل طعم و بو را حذف می‌کنیم.

شکوهی به ته مزه شوری آب اشاره کرد و گفت: این موضوع مربوط به کلرسدیم است که مسئله جدی نیست و با استفاده از فرایند دیگری می‌توان آن را حذف کرد.

وی افزود: عامل طعم و بو هیچ ارتباطی با غلظت آرسنیک در منابع آب ندارد و بر اساس بررسی‌های همکاران ما در معاونت بهداشتی در دو سال اخیر غلظت آرسنیک در حد استاندارد بوده است.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی همدان، گفت: به صورت روزانه در  دو نوبت غلظت آرسنیک در خروجی تصفیه‌خانه‌ها بررسی می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شتاب ابرقدرت‌های میکروالکترونیک در ساخت ریزتراشه‌های ۲ نانومتر
  • رئیس سازمان غذا و دارو اعلام کرد: میزان ذخایر سرم و تولید واکسن روتاویروس
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • ساخت واکسنی که می تواند با هر گونه ویروسی مبارزه کند
  • آغاز بارش‌های رگباری در خراسان رضوی/افزایش دما تا اوایل هفته آینده در استان ماندگار است
  • افتتاح دو مرکز تحقیقات و فناوری در حوزه تولید واکسن و ایمپلنت های ارتوپدی در پارک فناوری پردیس
  • مانع‌زدایی از شرکت‌های تولید و توزیع‌کننده واکسن، دارو و مکمل‌ها در راستای تحقق شعار سال
  • طعم و بوی نامطبوع آب همدان تا چند روز آینده برطرف می‌شود
  • فعالیت دو مرکز تحقیقاتی و فناوری در حوزه تولید واکسن
  • دو مرکز تحقیقات و فناوری در حوزه تولید واکسن و ایمپلنت‌های ارتوپدی افتتاح شد