Web Analytics Made Easy - Statcounter

تفاهمنامه‌ای به ارزش ۳۰۰۰ میلیارد تومان بین ستاد اجرایی فرمان امام و استانداری قم ، برای اجرای طرح‌های اشتغالزایی ، احداث مسکن و تحیای کارخانه‌های تعطیل شده امضا شد.

به گزارش «تابناک» محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام صبح امروز سه شنبه در سفری یک‌روزه وارد استان قم شد.درابتدای این سفر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام و استاندار قم، تفاهمنامه همکاری برای اجرای 4هزار طرح به ارزش 30هزار میلیارد ریال در زمینه اجرای طرحهای عمرانی، ا‌شتغالزایی، دانش‌بنیان و حمایتی امضا کردند که از این محل طی سه سال 23 هزار شغل در استان قم ایجاد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد مخبر در آئین امضای این تفاهمنامه گفت: اولویت ستاد رفع مشکل بیکاری و ایجاد اشتغال در مناطق محروم است.

وی افرود: ۲۶۰۰ میلیارد تومان از این بودجه صرف ایجاد طرح‌های خرد و خانگی ، طرح‌های اجتماع‌محور و دانش بنیان خواهد شد و ۴۰۰ میلیارد تومان هم صرف احیای کارخانه‌ها و بنگاه‌های اقتصادی نیمه‌تعطیل و تعطیل‌شده خواهد شد.

بهرام سرمست استاندار قم نیز در این مراسم گفت: حضور دکتر مخبر و مدیران ستاد اجرایی فرمان امام در هر استانی، موجب برکت و آبادانی بوده و خوشحالیم که باحمایت این دوستان، به زودی شاهد موجی از تحول و محرومیت‌زدایی در قم خواهیم بود.

در ادامه این سفر یک‌روزه، عملیات اجرایی احداث بزرگترین کارخانه "تولید پارچه چادر مشکی" در قم با سرمایه‌گذاری 11300میلیارد ریالی ستاد اجرایی فرمان امام آغاز شد.

با راه‌اندازی این مجموعه ضمن ایجاد ۲۰۰۰ شغل مستقیم و غیرمستقیم،سالانه ۱۸ میلیون مترمربع چادرمشکی تولید و واردات این محصول پرکاربرد کاهش قابل‌توجهی پیدا خواهد کرد.

آغاز عملیات احداث ۱۸۰۰ واحد مسکونی پروژه برکت در پردیسان، بهره‌برداری از ۸۰۰ طرح اشتغال‌ اجتماع‌محور بنیاد برکت با سرمایه‌گذاری ۸۲۴ میلیارد ریالی و ایجاد ۲۴۰۰ شغل، اهدای بسته‌های معیشتی، جهیزیه و نوشت‌افزار به خانواده‌های نیازمند به ارزش ۱۰۶ میلیارد ریال و دهها طرح عمرانی و اقتصادی از دیگر بخش‌های سفر یک‌روزه رئیس ستاد اجرایی فرمان امام بود.

دراین سفر همچنین با حمایت بنیاد برکت ستاد اجرایی، چهار کارخانه تولیدی "تیزسنگان، قم‌آلیاژ، تفلون کرامت و صنایع غذایی شیرین آفرینان خورشی" احیا و زمینه اشتغال ۲۰۰۰نفر در آنها ایجاد شد.

دیدار با آیت‌الله سعیدی نماینده ‌ولی‌فقیه و تولیت آستان مقدس حضرت معصومه و آیت‌الله محمدی‌عراقی رئیس دفتر مقام معظم رهبری در قم ، بازدید از شرکت "باسلام" و شهرک مهدیه حوزه علمیه قم از سایر برنامه‌های مخبر در این سفر یک‌روزه بود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: شهاب الدین عزیزی خادم سینوفارم علی اکرمی ستاد اجرایی فرمان امام محمد مخبر برکت شهاب الدین عزیزی خادم سینوفارم علی اکرمی ستاد اجرایی فرمان امام یک روزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۰۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همت بلندی که ۱۶۰ بومی را صاحب شغل کرد

 علیزاده، با اشاره به اینکه بالاترین میزان تولید را در این کارخانه داریم، گفت: روزانه ۱۶۷ هزار، ماهیانه ۵ میلیون پاکت و سالانه بیش از ۶۰ میلیون پاکت برای سیمان تولیدی استان تولید می‌شود.
 
 علیزاده با بیان اینکه تنوع تولید داریم تصریح کرد: در این کارخانه از کیسه‌های ۳۵ سانتی تا ۹۰ سانتی را تولید می‌کنیم و با دانش متخصصین و تغییراتی که در دستگاه‌ها انجام شده انواع تولیدات کیسه سیمان، کیسه رافیان و کیسه حبوبات را تولید می‌کنیم.
 
 مدیرعامل این کارخانه خاطرنشان کرد: باهمت جوانان و نیروهای متخصصان بومی تحریم‌ها علیه کشورمان هم نتوانست چرخ‌های این شرکت را از حرکت باز دارد به‌طوری‌که یک سری قطعات در این مجموعه توسط متخصصین ما مهندسی معکوس و بومی‌سازی شده است و در حال حاضر ماشین‌آلات این کارخانه بیش از هفت سال به نحو احسن با ماکسیمم تولید کار می‌کنند .
 
 با توجه به بخش صنعت در سیستان و بلوچستان که از جوان‌ترین استان‌های کشور به شمار می‌رود علاوه بر بهره‌گیری از فرصت مناسب اشتغال، سرمایه‌گذارانی که در این استان سرمایه‌گذاری می‌کنند می‌توانند از بازده خوب سرمایه‌هایشان برخوردار شوند.
 
 چرخ صنایع سیستان و بلوچستان و رفع موانع پیشروی صنعتگران و فعالان عرصه صنعت این استان با توجه به نقش مؤثر آنان در رونق و آبادانی منطقه نیازمند عزم ملی و حمایت دولت است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ۳۱۹ هزار هکتار از اراضی لرستان در قالب طرح جهش تولید زیر کشت رفته است
  • همت بلندی که ۱۶۰ بومی را صاحب شغل کرد
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی ستاد‌اجرایی فرمان امام به ۱۶۰ روستای سیل زده سیستان وبلوچستان
  • کارخانه هایی که بسیج کارگری دارند تعطیل نشده اند
  • افزایش ۲۰ درصدی تولید محصولات زراعی دیم در لرستان
  • احداث بزرگترین پارکینگ مکانیزه کشور در اصفهان
  • احیای واحدهای راکد در آذربایجان غربی تداوم می‌یابد