Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@22:29:54 GMT

همه بدانند که داوران باشرف زیادی داریم

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۹۱۲۶۵

همه بدانند که داوران باشرف زیادی داریم

ایسنا/فارس سرمربی چوکای تالش به رغم آنکه تیمش در آخرین دقیقه دیدار مقابل قشقایی شیراز، از روی نقطه پنالتی یک گل دریافت کرد، از تیم داوری قدردانی و تاکید کرد که همه باید بدانند داوران باشرفی داریم.

دیدار تیم های قشقایی شیراز و چوکای تالش از هفته شانزدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور، عصر روز سه شنبه ۱۲ اسفند در ورزشگاه پارس شیراز با تساوی یک یک به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چوکا تا دقیقه ۹۴ با یک گل از قشقایی پیش بود و می توانست خود را منطقه سقوط بیرون بکشد، اما اعلام یک ضربه پنالتی و گل تساوی قشقایی، دو امتیاز ارزشمند را از کیسه نماینده گیلان خارج کرد.

با این حال، علی لطیفی سرمربی تیم چوکا گلایه ای از داوری نداشت و از آنها تمجید کرد و گفت: من گاهی از داوران گلایه می کنم اما همیشه گفته ام که پاک ترین داوران دنیا، داوران ایرانی هستند. آنها گاهی اشتباه می کنند که غیر عمدیست.

وی سپس از روی کاغذی که در دستش بود، اسامی داوران و ناظران مسابقه را یک به یک خواند و گفت: دوست دارم این اسامی را بگویم تا کمیته داوران بداند که ما داوران با شرف زیادی داریم.

لطیفی گفت: آقای رضا قاسمی که داور این مسابقه بود، دوست صمیمی آقای هرمزی(سرمربی قشقایی) است اما امروز عالی قضاوت کرد. اگر پنج گل هم خورده بودیم می گفتم ایشان یکی از با شرف ترین داوران ماست. آنها سر تیم ما را به دلیل اینکه تیم بی بضاعتی هستیم، نبریدند و از شرافت داوری و انسانیت دفاع کردند.

لطیفی در خصوص مسائل فنی مسابقه هم گفت: با توجه به اتفاقات عجیبی که در تیم ما افتاده، مجبور شدیم دو بازیکنمان را کنار بگذاریم و از طرفی، به دو بازیکن دیگرمان هم اجازه بازی ندادند. ضمن اینکه تیم ما از ابتدا به شکلی بسته شده که مجبور هستم از پنج بازیکن در پست های غیرتخصصی استفاده کنم. در هر بازی هم مدام جایشان را با یکدیگر عوض می کنیم.

او که سابقه حضور در جام جهانی ۹۸ فرانسه را دارد، با اشاره به اینکه نمایش تیمش مقابل قشقایی یکی از ضعیف ترین بازی های چوکا تا اینجای فصل بوده، افزود: ما یقه تمام تیم های مدعی را گرفته ایم اما در این بازی خوب نبودیم. البته تا لحظات پایانی پیروز میدان بودیم اما این پنجمین بار است که در آخرین دقایق گل می خوریم.

لطیفی درباره علت تکرار شدن این اتفاق برای تیمش گفت: آقای فیروز کریمی استاد من بودند و اگر یادتان باشد همیشه در دقایق پایانی از کنار زمین به رختکن می رفتند. یک بار علت این کار را از ایشان پرسیدم. آقای کریمی گفت دقایق پایانی متعلق به بازیکنان باتجربه تیم است. بازیکنان جوان و خسته در دقایق پایانی، دیگر صدای من را نمی شوند. این بازیکنان بزرگ تیم هستند که باید در دقایق آخر تیمشان را جمع کنند. حالا پس از چندسال به این حرف استاد عزیزم رسیده ام و باید بگویم در این دقایق کاری از دست من بر نمی آید. ضمن اینکه دست من برای تعویض کردن هم خالیست و نمی توانستم تغییر خاصی در ترکیب تیمم به وجود بیاورم.

سرمربی تیم چوکای تالش افزود: در تیم من بازیکنان جوانی هستند که آینده فوتبال تالش را می سازند. با وجود اینکه مدیران قبلی باشگاه، تیم امید را تشکیل ندادند، اما به همین جوان ها باور داریم و به مردم تالش قول می دهم در ادامه فصل، چوکا به بهترین تیم تبدیل می شود و فصل آینده برای لیگ برتر خواهیم جنگید.

به گزارش ایسنا، تیم چوکا با این تساوی ۱۵ امتیازی شد و در پایان هفته شانزدهم، در رتبه شانزدهم باقی ماند. تیم های شانزدهم، هفدهم و هجدهم این رقابت ها به لیگ دسته دوم فوتبال کشور سقوط خواهند کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی چوکای تالش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۱۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین واکنش آرائوخو: متاسفم، فورزا بارسا!‏

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن ‏کسی نبوده که مقصر اصلی این باخت و حذف شدن از اروپا را رونالد ‏آرائوخو نداند. ‏

درحالیکه در دقایق اولیه بازی که در المپیک مونتجوئیک جریان ‏داشت بارسا نسبت به پی‌اس‌جی برتر بود و در همین دقایق یک بار ‏هم دروازه حریف را باز کرده بود یک خطا از طرف رونالد آرائوخو روی ‏بارکولا باعث شد همه چیز به ضرر بارسا تغییر کند.‏

اکثر کارشناسان و ستاره‌های سابق فوتبال معتقدند حتی اگر آرائوخو ‏معتقد بود بازیکن حریف با دروازه‌بان‌شان تک به تک می‌شود نباید در ‏آن صحنه او را با خطا متوقف می‌کرد. حتی اگر بارسا گل می‌خورد ‏نتیجه 1-1 می‌شد ولی دو تیم همچنان یازده نفره بودند و دست بالا با ‏بارسا بود. ‏

آرائوخو که عملا به عنوان مقصر اصلی باخت تلخ بارسا قلمداد شده ‏دقایقی پیش برای اولین بار واکنش نشان داد. او در اینستاگرام خود ‏متنی منتشر کرد تا از هواداران عذرخواهی کند.‏

مدافع اهل اروگوئه بارسا نوشت:" فوتبال به من شادی‌های زیادی ‏داده و حالا سیلی سختی به من می‌نوازد. از همه کسانی که بی قید و ‏شرط کنارم هستند متشکرم؛ از هم‌تیمی‌هایم که از جان و دل در ‏زمین مایه گذاشتند و از هوادارانی که تا لحظه آخر به این تیم باور ‏داشتند. خیلی خیلی متاسفم و عذر می‌خواهم که نتوانستم به شما ‏خوشحالی هدیه کنم. ما دوباره سعی خواهیم کرد. فورزا بارسا تا ابد". ‏

دیگر خبرها

  • در دقایق پایانی غفلت کردیم/ گلم تقدیم به هواداران استقلال
  • حمله عصبی به هوادار استقلال بعد از گل‌های حریف
  • نیسان قشقایی ۲۰۲۵ به میدان آمد + عکس
  • جنجال دقایق پایانی و محرومیت سرپرست هوادار
  • گل‌گهر در دقایق تلف‌شده برد را با تساوی عوض کرد
  • (عکس) نیسان قشقایی ۲۰۲۵ به میدان آمد؛ خودرویی که جایش در بازار ایران خالیست
  • کمالوند: مقابل پرسپولیس محکوم به برد هستیم
  • فراز کمالوند: پرسپولیس آماده‌ترین تیم لیگ است؛ قول ماندن نمی‌دهم
  • اولین واکنش آرائوخو: متاسفم، فورزا بارسا!‏
  • قانون جدیدی که دانش‌آموزان باید ان را بدانند