Web Analytics Made Easy - Statcounter

پائولو فونسکا معتقد است اگر بازیکنان رم، تاکتیک ها و سبک موردنظر او را بی نقص و بدون اشتباه در زمین پیاده کنند، همه مشکلات حل می شود.

آاس رم در هفته بیست و پنجم سری آ، چهارشنبه از ساعت 23:15 میهمان فیورنتینا است. پائولو فونسکا در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این بازی حاضر شد و گفتگویی با خبرنگاران داشت.

به نقل از رمانیوز؛ سرمربی رم گفت:

رم اخیرا بیش از حد دچار مشکل شده و این واقعیتی است که نمی توانیم انکار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رم مقابل میلان نیز عملکرد متعادلی داشت اما با انجام اشتباهات برای خود مشکل ایجاد کردیم. تاکتیک ها و نظم دفاعی تیم مشکلی نداشت. اشتباهات زیادی مرتکب شدیم؛ توپ های زیادی لو دادیم و در بازیسازی از عقب زمین، عملکرد خوبی نداشتیم. این اشتباهات فقط محدود به بازی با میلان نمی شود بلکه در بازی های زیادی برای ما مشکل ایجاد کرده است. شاید بپرسید پس چه اصراری به اجرای این سبک است؟ اگر به سبک دیگری بازی کنیم، تیم تحت فشار قرار می گیرد و در نهایت ما مسئول عملکرد و نتایج تیم هستیم بنابراین نحوه بازی تیم را نیز ما تعیین می کنیم. سبک بازی رم مشکلی ندارد و اگر بی نقص انجام شود، بهترین شیوه است. متاسفانه اشتباهات زیادی در بازیسازی و تصمیم گیری در لحظه انجام می دهیم وگرنه نظم و تعادل تیم با این سبک بسیار خوب است. اوج اشتباهات ما در بازی با میلان بود. درحال کار روی این مشکلات هستیم تا به تیم حریف کمتر موقعیت گلزنی بدهیم. البته فراموش نکنید اخیرا بسیاری از مدافعان خود را در اختیار نداشتیم و از بازیکنان در پست غیرتخصصی استفاده کردیم.

کومبولا می تواند از ابتدا مقابل فیورنتینا به میدان برود اما کریس اسمالینگ کاملا آماده نیست و روی نیمکت خواهد بود. تایید می کنم پائو لوپز و بورخا مایورال نیز در ترکیب اصلی هستند. نسبت به بازی قبلی، 2-3 تغییر خواهیم داشت. 

فیورنتینا با چزاره پراندلی، تیم کاملا متفاوتی شده است. آنها فقدان ثبات را حس می کنند اما همچنان ترکیب قدرتمندی دارند و قطعا جایگاه فعلی فیورنتینا در جدول، قدرت واقعی آنها را بیان نمی کند.

اخبار داغ 

اختلاف نظر هیات مدیره استقلال برای انتخاب سرمربی | گزینه ها؛ اول فرهاد، بعد قلعه نویی و نکونام سعید آذری: به مددی گفتم نمی توانم سرمربی فولاد را به استقلال بدهم دختر جوان مچ علی دایی را در یک کافه لاکچری گرفت + فیلم ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت جدول کفش طلای 21-2020؛ لواندوفسکی فاصله اش را بیشتر کرد دربی مرگ و زندگی در مادرید؛ از کم شدن فاصله با صدرنشین تا از دست دادن شانس قهرمانی

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۱۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوسفی: می‌خواهیم قهرمان جام حذفی شویم

به گزارش همشهری آنلاین، ذوب‌آهن در حالی روز یکشنبه موفق به شکست آلومینیوم اراک شد که بازی تا دقیقه ۹۲ بدون گل مساوی بود ولی در این لحظه فردین یوسفی برای تیم میزبان گل زد و زمینه‌ساز برد مهم تیمش در فولادشهر بود. یوسفی در مصاحبه با همشهری آنلاین در خصوص برد تیمش برابر آلومینیوم گفت: «می‌دانستیم بازی سختی داریم چون حریف ما جزو تیم‌های سرسخت لیگ است ولی کادر فنی به خوبی تیم حریف را آنالیز کرده بود. با اینکه حتی بعد از گذشت ۹۰ دقیقه هم گل نزده بودیم ولی به برد امیدوار بودیم و خیلی خوشحالم که به حقمان رسیدیم و ۳ امتیاز را گرفتیم.»

یوسفی که در دقیقه ۷۰ وارد زمین شد و در دقیقه ۹۲ گل اول تیمش را به ثمر رساند، تاکید کرد: «خیلی خوشحالم که در آن لحظه حساس گل زدم و حسی که داشتم قابل توصیف نیست. من فقط نتیجه زحمات بازیکنان را تبدیل به گل کردم و امیدوارم باز هم برای ذوب‌آهن گل بزنم.»

او در مورد اینکه چرا تیمش در چند هفته نتایج ضعیف گرفت، خاطرنشان کرد: «در چند بازی بدشانس بودیم و برد را با تساوی یا باخت عوض کردیم ولی از لحاظ فنی تیم خوبی هستیم. الان در رده هفتم هستیم ولی تلاش می‌کنیم که تا پایان لیگ ۲-۳پله در جدول صعود کنیم.»

یوسفی در مورد بازی بعدی تیمش با تراکتور در جام حذفی که در تبریز برگزار خواهد شد، گفت: «این بازی قطعا با بازی قبلی که ۴گل به آنها زدیم فرق دارد. تراکتور در زمین خودش دنبال صعود به مرحله بعدی است ولی ما هم مثل همه تیم‌ها چشم به قهرمانی در جام حذفی داریم و برای رسیدن به این هدف باید اول تراکتور را شکست بدهیم.»

کد خبر 846400 برچسب‌ها باشگاه ذوب آهن فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • ماریو گومز: به خاطر بازی در فیورنتینا، پیشنهاد رئال مادرید را رد کردم!
  • خبری خوب برای اسپالتی و آتزوری؛ جانلوکا اسکاماکا در اوج
  • آتالانتا حریف یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد
  • لاتزیو ۲ (۲) - (۳) ۱ یوونتوس/ یک گل برای صعود به فینال کافی بود + فیلم
  • خولین آلوارز: سیتی این فصل هم دبل می‌کند
  • یوسفی: می‌خواهیم قهرمان جام حذفی شویم
  • اعتراض مدیرعامل چادرملو به لغو بازی سرنوشت‌ساز
  • اشتباهات داوری به ضرر چادرملو و به سود رقیبان است
  • اشتباهات نابخشودنی ستاره بارسا: باید بروی!
  • انتقاد مدیرعامل چادرملو از اشتباهات داوری