Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بر اساس نقشه‌های هواشناسی، امروز موقتاً جوی پایدار با آسمانی صاف تا نیمه ابری همراه با وزش باد جنوبی در سطح استان پیش‌بینی می‌شود که باعث افزایش دمای هوا به‌ویژه در مناطق مرکزی استان خواهد شد.

از روز پنجشنبه پیرو هشدار صادره هواشناسی سطح زرد با تشدید موج دوم سامانه ناپایدار، ضمن وزش باد خزری و کاهش محسوس دمای هوا در سطح استان بارش برف و باران را شاهد خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارش در شمال استان به صورت باران و در مناطق مرکزی و جنوبی به صورت برف خواهد بود.

اختلال در سفرهای برون شهری، لغزندگی در سطح جاده‌های مواصلاتی و گردنه‌های برف‌گیر استان، کاهش دید افقی در جاده‌های مواصلاتی، افزایش حجم رواناب و آب‌گرفتگی معابر عمومی در مناطق شمالی استان و تأخیر در پروازها دور از انتظار نیست.

بر همین اساس، هم استانی‌ها از تردد غیرضروری به‌ویژه در ارتفاعات، نواحی کوهستانی و حاشیه رودخانه‌ها اجتناب کنند و مسوولان مربوطه، تجهیزات برف‌روبی را در نواحی سردسیر به حالت آماده‌باش درآورند.

همچنین تجهیز خودروها به امکانات ایمنی و گرمایشی و احتیاط در فعالیت‌های کوهنوردی و جابجایی عشایر توشیه می‌گردد.

فعالیت این سامانه سرد و بارشی تا اواخر وقت جمعه ادامه خواهد داشت و از شنبه هفته آینده با پایداری شرایط جوی، دمای هوا به تدریج افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/3463/666

منبع: فارس

کلیدواژه: هواشناسی هوا بارش زمین دمای هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۲۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور تا فردا

به گزارش خبرگزاری مهر، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین در خراسان جنوبی رگبار شدید باران، رعدوبرق، وزش باد شدید، تگرگ و در برخی نقاط نیز خیزش گرد وخاک پیش‌بینی می‌شود. همچنین ناپایداری‌های جوی در استان کرمان به‌صورت افزایش ابر، بارش باران در مناطق مستعد استان تداوم دارد و این سامانه بارشی در جنوب کشور تا روز پنجشنبه ۳۰ فروردین، ادامه خواهد داشت

پنجشنبه ۳۰ فروردین در برخی نقاط استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و هرمزگان بارش با شدت کمتر ادامه دارد همچنین در روز سه شنبه در ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده دور از انتظار نیست.

در بعد از ظهر جمعه، ۳۱ فروردین در برخی نقاط شمال غرب، غرب، استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی و دامنه‌های البرز مرکزی و بعد از ظهر شنبه (اول اردیبهشت) علاوه بر این مناطق در دامنه‌های زاگرس جنوبی، برخی نقاط استان‌های فارس و هرمزگان رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت گاهی و گرد و خاک پیش بینی می‌شود.

همچنین آسمان تهران امروز ۲۹ فروردین صاف تا کمی ابری خواهد بود در بعضی ساعات‌ها افزایش باد با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۴ درجه سانتیگراد خواهد داشت و در روز پنجشنبه ۳۰ فروردین صاف تا کمی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 6080486

دیگر خبرها

  • پیش بینی افزایش ۵ تا ۸ درجه‌ای دمای هوا در خراسان رضوی
  • بارش باران استان زنجان را فرا می گیرد
  • بارش باران تا یکشنبه هفته آینده در ایران
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۲۹ و ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / بارش باران در نقاط اکثر استان ها
  • پیش بینی بارش خفیف باران در زنجان
  • افزایش رگبار باران و وزش باد از فردا
  • فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور تا فردا
  • وزش باد شدید در جنوب و غرب تهران/ بارش باران در ارتفاعات
  • آغاز بارش‌ها در استان یزد/ تداوم بارندگی‌ها تا فردا + فیلم
  • رگبار شدید باران امروز و فردا در این ۱۱ استان | وضع هوای همه شهرها تا آخر هفته