Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، در چهارچوب هفته دهم لیگ دسته سوم ستارگان کرمانشاه در ورزشگاه پانزده خرداد میزبان تیم پرسپولیس دزفول بود و موفق شد با حساب دو بر یک حریف خود را مغلوب کند.

دو تیم در نیمه نخست بیشتر به ارزیابی یکدیگر پرداختند و ستارگان نتوانست موقعیت‌های زیادی ایجاد کند و دو تیم بدون گل راهی رختکن شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه دوم ستارگان بازی را هجومی آغاز کرد و روی یک ضربه ایستگاهی و پاس زیبای مهدی صادقی، سهراب الماسی هافبک گلزن ستارگان با ضربه سر دروازه دزفولی‌ها را باز کرد.

دزفولی‌ها پس از این گل فشار را روی دروازه ستارگان ایجاد کردند و با یک ضربه کاشته مستقیم موفق شدند بازی را به تعادل بکشانند.

در ادامه هر دو‌تیم برای کسب سه امتیاز تلاش زیادی کردند و در نهایت این ستارگان بود که به برتری رسید و رسول مرادی مهاجم زرد‌پوشان نبوغ خود را به نمایش گذاشت و با یک پاس دیدنی مهدی دایی‌چین را در موقعیتی عالی قرار داد و این بازیکن جوان دومین گل سه امتیازی خود را در این مسابقات به ثمر رساند.

ستارگان با این برد در فاصله سه امتیازی صدر‌جدول  قرار گرفت و دو بازی باقی‌مانده‌ خود را در اوج حساسیت برگزار خواهد کرد.

امین سلیمی، مدیر‌عامل باشگاه ستارگان کرمانشاه پس از پایان این دیدار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، اظهار داشت: خدارو‌شاکریم که موفق شدیم با کسب این سه امتیاز امید‌هایمان را برای صعود از گروه زنده نگه داریم و همچنان در زمره مدعیان باقی بمانیم.

وی کسب این سه امتیاز را بسیار مهم خواند و اشاره کرد: با پایان هفته دهم و با توجه به دیگر نتایج اکنون در فاصله سه امتیازی صدر قرار گرفتیم و بازی هفته آینده ما در مقابل پیروزی نگین خورموج که از رقبای مستقیم ما است، حساسیت دو چندانی پیدا کرده است.

سلیمی با انتقاد از فشردگی برنامه مسابقات گفت: با توجه به اینکه روز شنبه باید به مصاف رقیب خود برویم و همچنین مسافت بسیار طولانی که تا خورموج پیش روی ما است، با مشکل خستگی بازیکنان مواجه هستیم، اما مجموعه ستارگان از مدریت و کادر فنی تا بازیکنان همگی تلاش خواهند کرد که در دیدار روز شنبه نتیجه‌ای خوب کسب کرده و همشهریان و هواداران ستارگان را خوشحال کنیم.

وی با اشاره به مشکلات مالی و هزینه‌های بسیار بالای سفر به شهر‌های دور ابراز امیدواری کرد بتوانند به مرحله بعدی صعود کنند تا شاید مسؤلان استان نگاهی حمایتی به این داشته باشند، چراکه به گفته او تاکنون کمکی از سوی مسؤلین و مدیران ارشد استان به این تیم نشده و واقعا از نظر مالی تحت فشار هستند.

سلیمی شرایط گروه را بسیار پیچیده خواند و گروه چهارم را با توجه به حضور چندین تیم از استان‌های جنوبی، سخت‌ترین گروه مسابقات عنوان کرد و وجود شانس صعود برای هفت تیم را در فاصله سه هفته مانده به پایان مسابقات گواه ادعای خود دانست.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه پرسپولیس دزفول ستارگان امین سلیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۲۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست

ایسنا/خوزستان سرمربی تیم فوتبال استقلال آبی پوش ملاثانی گفت: فردا در جام حذفی مقابل سپاهان دست و پا بسته نیستیم و شناخت خوبی از حریف داریم.

سیاوش اکبرپور در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان در یک هشتم نهایی جام حذفی، اظهار کرد: با توجه به تمرینات خوبی که در چهار پنج روز گذشته داشتیم فکر می‌کنم بازیکنان تیمم اتفاقات هفته گذشته در بازی با فجر را فراموش کردند. می‌دانیم که با تیم بسیار بزرگی بازی داریم که شش هفت ملی پوش دارد. بازی کردن مقابل سپاهان برای من و بازیکنانم افتخار است.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: می خواهم امروز صحبت‌هایم با بازیکنانم حماسی باشد. مطمئناً فردا یک بازی بسیار خوب از تیم استقلال ملاثانی خواهیم دید و دنبال این هستیم که خودمان را به فوتبال ایران ثابت کنیم و قبلاً هم گفته ام بازیکنانم بسیار با غیرت هستند که بدون هیچ چشم داشتی دنبال فوتبال بازی کردن هستند. بازی کردن در اهواز برای هر تیمی سخت است و البته باید از نام سپاهان بگذریم و فوتبال خودمان را بازی کنیم. نسبت به بازی قبل چند تغییر داریم و شرایط بسیار خوبی داریم و امیدوارم در شأن نام استان خوزستان مقابل سپاهان بازی کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال آبی پوش ملاثانی خاطرنشان کرد: بازیکنانم از مردم توقع دارند که فردا از آنها حمایت کنند و تیم من تنها است و امیدوارم مردم این تیم را تنها نگذارند. استقلال ملاثانی تنها نماینده خوزستان در جام حذفی است و امیدوارم با حمایت مردم نماینده خوبی برای فوتبالی این استان باشد.

وی در واکنش به سوالی مبنی بر اینکه به نظر می‌رسد با توجه به اتفاقات بازی ملاثانی و فجر برخی افراذ بحث را شخصی کردند و به دنبال تسویه حساب شخصی بودند، گفت: درباره اتفاقات این دیدار زیاد صحبت کرده‌ایم و نمی‌خواهم تمرکز تیمم را بر هم بزنم. جا دارد از استاندار خوزستان و معاون وی که جلسه فوری تشکیل دادند و ز باشگاه فولاد که استادیوم خود را برای بازی با سپاهان در اختیار ما قرار دادند، قدردانی کنم. ما در این بازی میزبان هستیم و باید میزبانی بسیار خوبی از سپاهان داشته باشیم.

وی افزود: باز هم تاکید می‌کنم بازی کردن مقابل برای ما افتخار است اما مطمئن باشید، ملاثانی تیم دست و پا بسته‌ای نیست و شناخت خوبی از حریف داریم. برای تیمی مثل ما فکر می‌کنم شرایط بازی با سپاهان با سایر بازی‌های مان متفاوت خواهد بود و فردا برای بازی با سپاهان قطعاً برنامه داریم.

اکبرپور با قدانی از گلر تیم فوتبال استقلال تهران، عنوان کرد: از آقای سید حسین حسینی تشکر می‌کنم. او لطف کرد و امروز به گلر تیم من آقای علی کردونی بسیار روحیه داد. او بزرگی خود را رساند و بسیار هم بزرگ است. امیدوارم فردا روز خوبی برای گلر بسیار خوب و توانمند استقلال ملاثانی باشد. در لیگ یک وقتی از کلینشیت گلرها صحبت می‌شود باید از بضاعت آنها هم صحبت شود. همچنین از مسئولان می‌خواهم که باتوجه فامیل گلر استقلال تهران که جده سادات است، احترام او نگه داشته شود. شاید خیلی چیزها را درباره بازیکنان استقلال و پرسپولیس ندانیم اما برخی از وقت‌ها آنها بزرگی می‌کنند اما دوست ندارند کسی بداند.

وی بیان کرد: از مردم خوزستان می‌خواهم فردا یک روز حماسی را برای بازیکنان خوزستانی رقم بزنند. تمام بازیکنان تیم من از استان خوزستان هستند و امیدوارم در بازی فردا حمایت شوند  بازیکنان من بدون چشم داشت کار می‌کنند و امیدوارم هرچه بیشتر دیده شوند آنها فوتبالیست‌های بزرگی هستند و مطمئنم می‌توانند به فوتبال ایران بسیار کمک کنند. مردم در بازی فردا تیم ما را تنها نگذارند و نتیجه هرچه شود ما تمام تلاش ما را می‌کنیم. به بازیکنانم گفتم اگر فردا بازیکنان سپاهان ۱۱۰ کیلومتر می‌دوند ما باید ۱۰ کیلومتر بیشتر از آنها بدویم تا نتیجه بگیریم و بازیکنانم قطعاً این کار را می‌کنند. شرایط تیمی ما خوب است و امیدوارم فردا با موفقیت از زمین خارج شویم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی در پاسخ به این سوال که آیا دیگر مشکل میزبانی‌های این تیم در لیگ یک حل شده است؟ عنوان کرد: اگر بازی با فجر سپاسی تکرار شود، ۴ بازی در خانه داریم و قرار شد انجام این بازی‌ها در استادیوم‌های استان خوزستان تقسیم شود. کار کردن در جایی که من هستم شاید برای یک مربی سخت باشد اما با افتخار می‌گویم که کوچکترین عضو از باشگاه بزرگ استقلال ملاثانی هستم. خوشبختانه ما یک تیم به تمام معنا داریم و افتخار می‌کنم که در اینجا هستم. من انسان بسیار خوشبختی هستم که توانستم در کنار بازیکنان خوبم یک نیم فصل را در استقلال ملاثانی پشت سر بگذارم و امیدوارم بازیکنانم دیده شوند.

اکبرپور در پاسخ به سوالی درباره اینکه که چرا با توجه به آمار خوب علی کردونی گلر تیم استقلال ملاثانی، خیلی‌ها درخواست هزینه‌های برای انتقال او به لیگ برتر داشته اند؟ گفت: خدا را شکر می‌کنم که بازیکنان جوانی داریم و به جز علی کردونی بازیکنان دیگری هم داریم که در سطح او هستند. متاسفانه در اینجا کسی نبوده است که صدای این بازیکنان باشد. بازیکنان فوتبال خوزستان دنبال لابی کردن نیستند و متاسفانه فوتبال ما به صورتی شده است که دیدگاه مان نسبت به کیفیت بازیکن تغییر پیدا کرده است و دنبال این هستیم که ببینیم رسانه کدام بازیکن را پررنگ می‌کند. قبلاً‌ از ایجنت‌ها صحبت می‌کردیم اما اکنون از دلال‌ها صحبت می‌شود و تا زمانی که این دلال‌ها در فوتبال هستند شرایط به همین صورت است. البته در فوتبال ایران ایجنت‌های شریف نیز زیاد داریم. خبرنگارهایی هم داریم که خوب نمی‌نویسند و دنبال منافع شخصی خود هستند اما خبرنگار و روزنامه نویس شریف بسیاری هم داریم. امیدوارم بتوانم زبان بازیکنانم باشم و به آنها برای رسیدن به اهدافشان کمک کنم. بازیکنان خوزستانی کمی در ارتباط گرفتن ضعیف هستند و این هم به خاطر شخصیت آرامشان است که این به روح فوتبال نمی‌خورد. به بازیکنانم گفتم فوتبال کمی روح پررو بودن می‌خواهد و اگر به این صورت نباشید، تو سری خور خواهید شد، البته بازیکنان ما جسور هستند. همچنین جا دارد از آقای میثم سلیمانی سرمربی پیشین ملاثانی تشکر کنم. استقلال ملاثانی فیلتر بازیکنان خوزستانی است.

وی بیان کرد: امیدوارم فصل آینده اتفاقات خوبی برای استقلال ملاثانی بیفتد و شرایط به صورتی نباشد که مدیران باشگاه به فکر فروش امتیاز تیم باشند. این تیم در هر استان دیگری از ایران بود طعاً تمام امکانات برایش فراهم می‌شد البته از استاندار خوزستان که علی رغم مشغله‌های بسیار برای تیم ما وقت گذاشته است قدردانی می‌کنم و امیدوارم فردا نماینده بسیار خوب برای استان خوزستان باشیم و همه حمایت کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • صعود تیم مهاباد به دور دوم مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو کشور
  • همه باید همدل و متحد به دنبال موفقیت تراکتور باشیم
  • حزباوی و السد بر بام فوتبال باشگاهی قطر
  • ابهام در میزبانی استقلال در لیگ دسته اول
  • لیگ دسته دوفوتسال بزرگسالان کشور
  • تقلای باشگاه پرهوادار آلمانی برای زنده ماندن
  • شکست نماینده اردبیل در لیگ دسته ۲ فوتبال
  • به میهمان لرتبار لیگ برتر احترام بگذارید! (یادداشت)
  • ۴ نماینده از مازندران در تیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۸ سال