Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@12:03:36 GMT

سرمربی سپیدرود رشت: فرصت های زیادی را از دست می دهیم

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۹۲۸۷۶

سرمربی سپیدرود رشت: فرصت های زیادی را از دست می دهیم

سهیل حق شناس روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرناافزود : ما باید از موقعیت های خود به خوبی استفاده کنیم تا نتیجه دلخواه را نیز کسب کنیم و از سویی با توجه به اعتبار و نام باشگاه سپیدرود بازیکنان ما باید به این خودباوری برسند که توانمندی و تکنیک هایشان بالاست.

وی به بازی این تیم برابر امید گناوه اشاره و بیان کرد: به هواداران تیم فوتبال سپیدرود رشت بابت پیروزی برابر تیم گناوه تبریک می گویم چون آنان چند هفته سخت را تحمل کردند که سرانجام در این بازی حساس توانستیم به برتری برسیم و یک پیروزی دلچسب را کسب کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمی تیم فوتبال سپیدرود رشت ادامه داد: ما سه شکست متولی را کسب کرده بودیم و در این دیدار خانگی برابر تیم قدرتمند امید گناوه نیاز به پیروزی داشتیم که خوشبختانه در نهایت به این هدف خود دست یافتیم تا با پیروزی در این دیدار با روحیه بهتر در بازی آینده خود ظاهر شویم.

حق شناس اضافه کرد: امید گناوه تیم بسیار خوب و قدرتمندی است که هم اینک در رتبه دوم جدول رده بندی قرار دارد و حتی از امیدهای صعود محسوب می شود اما ما در این دیدار برابر این تیم و از همان دقیقه اول، بازی را تحت کنترل داشتیم و برتر از حریف خود بودیم.

وی تصریح کرد: این در حالی است که در همان نیمه اول چند موقعیت مناسب گلزنی را کسب کردیم اما نتوانستیم از این فرصت ها نهایت استفاده را ببریم و فقط یک بار موفق به گلزنی شدیم ولی در نهایت به برتری رسیدیم و هر سه امتیاز بازی را کسب کردیم.

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت : برتری ما در دیدار با تیم خوب و قدرتمند امید گناوه به حدی بود که در نیمه اول باید چند گل به ثمر می رساندیم اما فشاری که روی تیم و بازیکنان بود باعث شد این فرصت ها به هدر برود چون هنوز به خودباوری نرسیدیم و باید بیشتر کار کنیم.

حق شناس در ادامه گفت: البته تیم امید گناوه سال هاست که در فوتبال کشور حضور دارد و از تجربه خوبی نیز برخودار است اما ما در بازی خانگی خود برابر این تیم، بسیار پرتوان ظاهر شدیم و در تمامی دقایق بازی تسلط کاملی بر حریف خود داشتیم.  

تیم های فوتبال سپیدرود رشت و امید گناوه عصر دوشنبه در هفته یازدهم رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم سپیدرود با نتیجه یک بر صفر حریف خود را شکست داد و تا پایان هفته یازدهم رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور تیم فوتبال سپیدرود رشت با ۱۶ امتیاز در مکان هفتم جدول رده بندی قرار دارد.

تیم فوتبال سپیدرود رشت در گروه اول رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور با تیمهای فولاد نوین خوزستان، ملی‌حفاری اهواز، ویستا توربین تهران، اسپاد تهران، محتشم تبریز، علم و ادب تبریز، آوالان کامیاران، ایرانجوان بوشهر، امید گناوه، شهرداری بندرعباس، مس نوین کرمان، نفت‌ و گاز گچساران و شهرداری همدان هم گروه است.

برچسب‌ها فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان اخبار کنکور تیم فوتبال سپیدرود رشت امید گناوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۲۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری مرحله نهایی مسابقات فوتبال مناطق امید کشور در اداره ورزش و جوانان شهرستان محموداباد برگزار شد.


در این جلسه که با حضور سرپرست اداره ورزش و جوانان، مسئولان باشگاه ایفاسرام (مدیر عامل، سرمربی و سرپرست) این باشگاه برگزار شد، در خصوص برگزاری هرچه بهتر این رویداد کشوری حاضرین به بحث و گفتگو و تبادل نظر پرداختند.

اضافه می‌شود مرحله نهایی مسابقات مناطق رده امید کشور در گروه دوم به میزبانی باشگاه ایفاسرام محمودآباد (شهدای ملاکلا) ۹ اردیبهشت ماه در استادیوم ورزشی شهید بهشتی شهرستان محمودآباد برگزار می‌شود.

تیم ایفاسرام محمودآباد در گروه دوم با تیم‌های رویان مهر، میعاد فیروزکوه، دهداری مشهد واکباتان اردبیل همگروه است.

دیگر خبرها

  • فوتبالیست لیگ‌برتری که در ۷سال فقط یک‌دقیقه بازی و تمدید کرده! / چرا هیچ سرمربی و مدیرعاملی جرات حذف او را ندارد؟ / آقای تاج، فساد واضح همین است
  • گروه بندی و زمان مسابقات فوتبال مناطق رده سنی امید
  • امید آلومینیوم به ارسال تأییدیه یوئل برای مجوز حرفه‌ای
  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور
  • اوسمار: اهانت‌ها تبدیل‌ به حمایت شده است؛ آلیسون‌ بکر را من کشف کردم
  • گلایه‌های تند سیاوش اکبرپور
  • حرف‌های خشن سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان: مسئولان ورود کنند!
  • بازگشت موفق کاشف سردار آزمون به نیمکت مربیگری
  • فیلم وایرال شده و پرحاشیه هم نکونام را به کمیته انضباطی نکشاند | دلیل احضار نشدن سرمربی استقلال چیست؟
  • پس از انتشار فیلم جنجالی از نکونام؛ چرا سرمربی استقلال احضار نشد؟