Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدعلی ترابی در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: با رایزنی‌های صورت گرفته کامیون‌های حامل مواد سوخت مستقر در مرز تمرچین از طرف اقلیم کردستان اجازه تردد پیدا کردند و روند خروج آنها به طرف اقلیم در حال اجرا است.

وی گفت: براساس دپوی دو هفته‌ای کامیون‌های حامل مواد سوختی در مرز تمرچین با رایزنی‌های اجرا شده از سوی کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در عراق، استاندار آذربایجان‌غربی و ناظران گمرک تمرچین و پیگیری‌های فرماندار پیرانشهر با مقامات اقلیم کردستان قرار شد این کامیون‌ها فعلا تا اطلاع ثانوی و طبق اعلام مسؤلین پایانه بر اساس استانداردهای اعلام شده از سوی اقلیم کردستان اجازه تردد از سمت پایانه مرزی تمرچین را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
فرماندار پیرانشهر اعلام کرد: طبق گفته‌های فرماندار پیرانشهر تعداد ۲۵۹ کامیون حامل مواد سوختی در مرز تمرچین دپو شده بودند که با مساعدت‌های استاندار آذربایجان غربی و سفر معاون سیاسی و امنیتی استاندار به این پایانه و با همکاری مسؤلین پایانه، مشکلات موجود رفع و بعد از دپوی دو هفته‌ای، تمام کامیون‌های حامل سوخت از این پایانه اجازه تردد پیدا کردند و روند خروج آنها به سمت اقلیم کردستان در حال اجرا است.

ترابی افزود: این مشکل به دنبال توقف بیش از ظرفیت تانکرهای سوخت در مرز تمرچین و عدم پذیرش از سوی مسوولان شمال عراق طی هفته‌های اخیر ایجاد شده بود.

وی گفت: ۲۴۵ تانکر حامل سوخت بنزین طی بیش از یک هفته در مرز تمرچین متوقف شده بودند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سوخت اقلیم کردستان عراق جمهوری اسلامی ایران کامیون های حامل اقلیم کردستان مرز تمرچین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۳۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در میرجاوه توقیف شد

سردار دوستعلی جلیلیان  اظهار کرد: پلیس شهرستان میرجاوه با اشراف اطلاعاتی از انتقال میزان قابل توجهی سوخت قاچاق به وسیله پنج دستگاه کامیون تانکر دار در سطح حوزه استحفاظی شهرستان میرجاوه مطلع شدند.

وی افزود: ماموران انتظامی میرجاوه با شناسایی مسیر تردد تریلی‌ها ، با هماهنگی مرجع قضایی طی پنج عملیات جداگانه اقدام به متوقف کردن آنها کردند و در بازرسی از این کامیون ها موفق به کشف ۱۱۸ هزار لیتر هیدروکربن فاقد مدارک و قاچاق شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به دستگیری پنج متخلف و توقیف پنج دستگاه کامیون در این عملیات خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش سوخت قاچاق مکشوفه را حدود ۳۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • آغاز اقدامات آماده سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیر‌های منتهی به آن جهت اجرای طرح اربعین حسینی
  • آغاز آماده‌سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیرهای منتهی برای اربعین حسینی
  • توقیف کامیون حامل سوخت قاچاق در یزد
  • ۲ سواری حامل سوخت قاچاق در نهبندان توقیف شد
  • توقیف کامیون‌های مسیر خلخال - پونل
  • کامیون‌های حامل بار اضافه در مسیر خلخال - پونل توقیف شدند
  • کامیون های حامل بار اضافه در مسیر خلخال پونل توقیف شدند
  • توقیف خودروهای حامل بار سوخت قاچاق در مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • ۱۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در میرجاوه توقیف شد
  • توقیف ۱۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در میرجاوه