Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: سؤال من از دولت و وزارت اقتصاد این است که چرا قانون مبارزه با پولشویی را اجرا نمی‌کنند که امروز کار به اینجا رسیده است.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی، گفت: عضویت ایران در کنوانسیون‌های FATF نه تنها مشکلی از ما را حل نمیکند بلکه مشکلات را بیشتر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:  گرانی خودخواسته دلار توسط دولت روحانی

وی افزود: به طور کل تجربه نشان داده که عضویت ما در اینگونه کنوانسیون‌ها برای ما  نه تنها فایده‌ای ندارد بلکه باعث تحمیل هزینه‌هایی به کشور نیز می‌شود.

بیشتر بخوانید: مراقب باشید در FATF مثل برجام فریب نخورید

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس اظهار داشت:‌ ما با پولشویی مخالفیم و همواره در مسیر مقابله با پولشویی و مقابله با تأمین مالی تروریسم اقدامات  عملی و قابل توجه فراوانی را داشته‌ایم.

پژمانفر خاطرنشان کرد: ما قانون مبارزه با پولشویی داریم و سؤال من از دولت و به ویژه وزارت اقتصاد این است که چرا قانون مبارزه با پولشویی را اجرا نکرده‌اند که کار به اینجا رسیده است.

وی افزود: ما امروز در شرایط تحریم به سر می‌بریم و عضویت ما در کنوانسیون‌های FATF باعث می‌شود تا اطلاعات مربوط به بی‌اثر کردن تحریم‌ها در اختیار دشمنان ما قرار گیرد و این همان چیزی است که آنها می‌خواهند.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس اظهار داشت: عضویت در کنوانسیون‌های FTAF نه تنها برای ما گشایشی را ایجاد نمی‌کند بلکه با توجه به سردمداری دشمنان ما در این کنوانسیون‌ها عضویت‌مان در آن باعث ایجاد تنگناها و مشکلات بیشتر نیز خواهد شد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا مجلس شورای اسلامی قانون مبارزه با پولشویی حجت الاسلام نصرالله پژمانفر وزارت اقتصاد تروریسم قانون مبارزه با پولشویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۳۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امسال ۷۰ هزار معلم جذب آموزش و پرورش می شوند

بنا به این گزارش، داوود منظور امروز (سه شنبه) در نشست خبری مشترک با سخنگوی اقتصادی دولت با یادآوری اینکه قانون برنامه هفتم در سال گذشته پس از ارائه لایحه از سوی دولت، در مجلس تصویب شد، اظهار کرد: پاره ای از اختلاف‌نظرها بین شورای نگهبان و مجمع تشخیص، هیئت عالی نظارت و مجلس شورای اسلامی باقی بود که بخش عمده‌ای از آن‌ها تا پایان سال رفع شد و امیدوارم بخش کوچک باقیمانده نیز در روزهای آینده نهایی شود تا در ابتدای سال جاری، قانون برنامه پنج ساله پیشرفت را رسما دریافت و شروع کنیم.

وی با اشاره به ویژگی‌های قانون برنامه هفتم توسعه، گفت: این تغییرها به دلیل پیشرفت و رشد اقتصادی بالا در پنج سال آینده است که بعد از ابلاغ قانون، ظرفیت‌های جدید و تغییر رویکردها در برنامه هفتم نسبت به برنامه‌های گذشته را تبیین خواهیم کرد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه ادامه داد: محتوای برنامه هفتم در بودجه سال ۱۴۰۳ لحاظ شده است؛ یعنی آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی تغییر کرده و بودجه دو مرحله‌ای شده است؛ به نحوی که دولت در زمان بندی لازم هر دو بخش را ارائه کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • ادعای جلیل محبی از بازگشت دوباره گشت ارشاد به خیابان‌ها | کار کیست؟
  • ادعای عجیب «جلیل محبی» درباره گشت ارشاد
  • جلیل محبی: این گشت ارشاد کار دولت است
  • ادعای جلیل محبی: این گشت ارشاد کار دولت است
  • تعطیلی پنج شنبه از کی اجرا می‌شود؟
  • ضرورت اجرای دقیق قانون تازه تصویب ساماندهی تجارت مرزی
  • منظور:‌ قانون برنامه هفتم توسعه به زودی به دولت ابلاغ می‌شود
  • امسال ۷۰ هزار معلم جذب آموزش و پرورش می شوند
  • قانون برنامه هفتم به زودی به دولت ابلاغ می‌شود
  • قانون برنامه هفتم توسعه به زودی به دولت ابلاغ می‌شود