Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول اطلاعات و عملیات لشگر امام حسین (ع) گفت: از سالن اجتماعات گلستان شهدا در راستای اشاعه فرهنج و منش شهدا استفاده شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، گلستان شهدای اصفهان، سرسبزترین گلستان شهدا کشور است و لاله‌های پر پر مردم دیار نصف‌جهان در آن به خوابی ابدی فرو رفته‌اند. این گلستان هر روز و هر هفته مهمان قدم‌های مبارک افرادی است که با حضور بر سر مزار عزیزانشان آرامش روحی می‌یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چند سالی می‌شود، منظر گلستان شهدا اصفهان با انبوهی از خاک و عملیات عمرانی مخدوش شده، عملیاتی که تبدیل به مطالبه به حق شهروندان شده بود و در نهایت شهرداری اصفهان آن را به سرانجام رساند. پنجشنبه (۱۴ اسفندماه) سالن اجتماعات گلستان شهدا افتتاح می‌شود و گلستان رنگ و بوی تازه به خود خواهد دید تا افرادی که برای سر زدن به خانواده یا رفقا قدیمی‌شان آنجا حاضر می‌شوند از آرامش بیشتری برخورددار باشند.

سید احمد موسوی، مسئول اطلاعات و عملیات لشگر امام حسین (ع)، کسی که دوشادوش شهید حسین خرازی جنگیده، درباره احداث سالن اجتماعات گلستان شهدا اصفهان به خبرنگار ایمنا گفت: احداث و به سرانجام رسیدن سالن اجتماعات گلستان شهدای اصفهان اقدام بسیار مثبتی بوده است. چندین سال بود که مسئولان ذی‌ربط و افرادی که در گلستان شهدا به دیدار مزار شهدا می‌رفتند، به دنبال ساخت سالن بزرگی در این منطقه بودند. همچنین هزینه زیادی برای این کار گذاشته شد و استفاده‌های مختلفی از این سالن می‌شود، انجام داد.

وی افزود: محل قرارگیری سالن نیز بسیار مناسب بوده و برای احداث آن بخش‌های اصلی گلستان و قبور شهدا درگیر نشدند. امیدواریم استفاده فرهنگی خوبی از این سالن شود، از احداث این سالن بسیار خوشحال هستیم.

موسوی اظهار کرد: گلستان شهدا جایگاه ویژه‌ای در اصفهان دارد، امیدواریم در آینده و با گذر از ویروس کرونا بتوان از این سالن در راستای اشاعه فرهنج و منش شهدا استفاده شود.

کد خبر 478713

منبع: ایمنا

کلیدواژه: گلستان شهداي اصفهان سالن گلستان شهدا سالن اجتماعات گلستان شهدا گلستان شهدا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سالن اجتماعات گلستان شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۳۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه: ردپای اوکراین در حمله تروریستی مسکو کشف شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، شواهدی از دست داشتن اوکراین در حمله تروریستی اخیر به سالن کنسرت مسکو کشف شد.

کمیته تحقیقات فدرال روسیه روز پنجشنبه اعلام کرد که بازرسان روسی مدارکی دال بر ارتباط تروریست های عامل حمله به سالن کنسرت کروکوس در مسکو با ملی گرایان اوکراینی را در اختیار دارند.

سرویس نظارت مالی فدرال روسیه هم روز پنجشنبه اعلام کرد این کشور چهار شهروند تاجیک را که هفته گذشته به سالن کنسرت کروکوس در نزدیکی مسکو حمله کردند، به فهرست تروریست ها و افراط گرایان اضافه کرده است.

در پی حمله تروریستی ۲۲ مارس به سالن کنسرت «کورکوس» در منطقه «کراسنوگورسک» مسکو، دست کم ۱۴۳ نفر کشته شدند. سرویس امنیت فدرال روسیه ۱۱ نفر را به ظن مشارکت در این حمله تروریستی بازداشت کرده است. این مرگبارترین حمله تروریستی است که از اوایل دهه ۲۰۰۰ تاکنون در روسیه رخ می‌دهد.

کد خبر 6064423

دیگر خبرها

  • اعلام ترکیب تیم ملی مچ اندازی برای رقابت در کیش
  • روسیه: ردپای اوکراین در حمله تروریستی مسکو کشف شد
  • فرهنگسرای نگین در منطقه ۱۲ اصفهان احداث می‌شود
  • در کنسرت‌های نوروزی علیرضا طلیسچی چه گذشت؟
  • اجتماع «امام حسنی ها» همایش اقتدار و وحدت بی نظیر ملت ایران بود
  • خون شهدا زمینه ساز اقتدار و امنیت جمهوری اسلامی ایران
  • پیکر شهید مدافع وطن نجاتی‌نیا در گرگان تشییع شد
  • آیین افتتاح سالن ورزشی شهدا روستای انارمرز شهرستان جویبار
  • سعید راد بستری شد + جزئیات
  • توجه ویژه مدیریت شهری اصفهان به احداث مراکز گردشگری در شمال شهر