Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل مستمری‌های سازمان تأمین اجتماعی از پرداخت حقوق متناسب‌سازی بازنشستگان مشاغل سخت و زیان آور خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ ناهید حیدری با اشاره به اینکه متناسب‌سازی حقوق مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی از ابتدای مرداد امسال عملیاتی شد اظهار کرد: همزمان با اجرای متناسب‌سازی تمام متعلقات به بازنشستگان این سازمان پرداخت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: باتوجه به انتظارات و درخواست‌ بازنشستگان مشاغل سخت و زیان‌آور تأمین اجتماعی در ماه‌های گذشته که انتظار ترمیم مستمری خود را عنوان کرده بودند با نظر مساعد مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی این درخواست در هیئت مدیره و هیئت امنای سازمان مطرح شد.

مدیرکل مستمری‌های سازمان تأمین اجتماعی ادامه داد: با دستور مساعد و مصوب کردن این درخواست ان شاءالله در اسفندماه متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان در قالب کارهای سخت و زیان آور پرداخت خواهد شد.

حیدری همچنین از پرداخت زودهنگام مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی اشاره کرد و گفت: مبلغ حقوق مستمری بازنشستگان در اسفندماه که به عنوان آخرین حقوق در سال جاری محسوب می‌شود زودتر از زمان مقرر پرداخت می‌شود به طوری که زمان پرداخت مستمری هر ماه از بیستم تا سی‌ام است که مستمری اسفندماه از هفته آینده به حساب بازنشستگان تامین اجتماعی واریز می‌شود.

وی درباره ترمیم مستمری‌بگیران سخت و زیان‌آور سازمان تأمین اجتماعی چگونه خواهد بود گفت: ان‌شاءالله مبلغ سخت و زیان‌آور و ترمیم مستمری این افراد همزمان با مستمری اسفندماه پرداخت خواهد شد و این مبالغ به حساب آنها واریز می‌شود.

مستمری اسفند بازنشستگان زودتر از موعد مقرر پرداخت می‌شودحقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی از ابتدای سال 1400 همسان‌سازی می‌شودطرح جدید مجلس برای الزام دولت به اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان تامین اجتماعی سازمان تامین اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی سخت و زیان آور متناسب سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۳۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض به کسر از حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سازمان تامین اجتماعی اسفند ماه سال گذشته درباره موضوع کسر مبلغ یک میلیون تومان از فیش حقوقی مستمری بگیران این سازمان که موجبات نارضایتی تعداد قابل توجهی از بازنشستگان را به همراه آورده است،در اطلاعیه ای اعلام کرد کسورات انجام شده  با هدف سرمایه‌گذاری و واگذاری سهام یکی از شرکت‌ها، صورت پذیرفته است و مبتنی بر حق انتخاب داوطلبانه این قشر عزیز از هرگونه طرح مرتبط با ایشان است. اما گویا این انتخاب برای برخی هنوز قطعی نشده است . شهروند خبرنگاری در پیامی از برگردانده نشدن وجه کسر شده گلایه کرده اند.

متن پیام شهروند خبرنگار ما:

با سلام و احترام
اینجانب بازنشسته تامین اجتماعی هستم، اسفند ماه ۱۴۰۲ از مستمری بگیران مبلغ یک میلیون تومان برداشت کردند. برای پیگیری به بیمه مراجعه کردم گفتند برای سرمایه گذاری برداشت شده و عودت داده می‌شود.تا کنون برگشتی به حساب صورت نگرفته.در طی این مدت بین بیمه و بانک و تامین اجتماعی در رفت و آمد هستم، هر کدام می‌گوید به ما مربوط نیست به فلان جا مراجعه کنید

دیگر خبرها

  • اعتراض به کسر از حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی
  • زمان اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد
  • خبر خوش برای بازنشستگان/ زمان اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد
  • اعطای وام ضروری به بازنشستگان + شرایط پرداخت
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان
  • حقوق اردیبهشت بازنشستگان با اعمال افزایش حقوق پرداخت می‌شود
  • همسان‌ سازی حقوق بازنشستگان از چه زمانی اجرا می‌شود؟
  • حقوق اردیبهشت‌ بازنشستگان با اعمال افزایش حقوق پرداخت می‌شود
  • افزایش مستمری بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۳ چه شد؟
  • همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از چه زمانی اجرا می‌شود؟