Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-16@06:02:23 GMT

ثبت نام الکترونیکی انتخابات شورا‌ها از ۲۰ اسفند

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۹۴۳۰۲

رئیس هیئت نظارت مرکزی نظارت بر انتخابات شورا‌ها از آغاز ثبت نام الکترونیکی و حضوری انتخابات شورا‌ها از ۲۰ اسفند ماه خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

به نقل از خانه ملت، سید حمیدرضا کاظمی با اشاره به احتمال نامزدی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در انتخابات شوراها، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و احتمال ثبت نام گسترده کاندیدا‌ها در انتخابات شوراها، ضرورت داشت تا ساز و کاری برای تسهیل و تسریع در ثبت نام‌ها ایجاد شود که کمترین مشکل به وجود آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا؛ افزود: از آنجایی که باید طبق قانون انتخابات شورا‌ها ثبت نام‌ها به صورت حضوری در فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها صورت بگیرد، وزارت کشور با توجه به محدودیت‌های کرونایی درخواست ثبت نام الکترونیکی نامزد‌های انتخابات شورا‌ها را به هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شورا‌ها ارائه کرد که پس از بررسی با این موضوع موافقت شد.

وی همچنین گفت: البته این موضوع نافی این نیست که اگر کسی حضوری مراجعه کند، ثبت نام نمی‌شود بلکه برای حفظ سلامت مردم تصمیم گرفته شده تا ثبت نام الکترونیکی در دستور کار قرار بگیرد.

آقای کاظمی تصریح کرد: ثبت نام الکترونیکی شورا‌ها مورد تائید هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شورا‌ها بوده و به وزارت کشور اعلام شده که این موضوع از نظر هیئت مرکزی مانعی ندارد.

رئیس هیئت نظارت مرکزی نظارت بر انتخابات شورا‌ها افزود: ۲۰ اسفند ماه ثبت نام الکترونیکی و حضوری انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و از اوایل سال آینده ثبت نام انتخابات روستا‌ها آغاز می‌شود؛ با توجه به نیاز دریافت گواهی سوء پیشینه داوطلبان باید از الان اقدامات لازم را برای ثبت انجام دهند تا در موعد مقرر دچار مشکل نشوند.

 

برچسب ها: انتخابات شوراها ، ثبت نام الکترونیکی ، ویروس کرونا ، قانون انتخابات ، نامردهای انتخاباتی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: انتخابات شوراها ثبت نام الکترونیکی ویروس کرونا قانون انتخابات مرکزی نظارت بر انتخابات شورا ها ثبت نام الکترونیکی هیئت مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۴۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخی مدارس فارس، فردا غیر حضوری شدند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیریت بحران استانداری فارس اعلام کرد: به دلیل هشدار هواشناسی، آموزش دانش‌آموزان مدارس شهرستان‌های مهر، لامرد، لارستان، گراش، اوز، جویم، خنج، فراشبند و قیرکارزین ، فردا   سه‌شنبه، ۲۸ فروردین به صورت غیرحضوری و در شبکه شاد برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • آذربایجان شرقی تنها استانی که در انتخابات اسفند ۱۴۰۲، اصلاح طلبان در آن پیروز شدند
  • برخی مدارس فارس، فردا غیر حضوری شدند
  • مشکل تثبیت ارزی کجاست؟/نظارت در مبدا و تکمیل آرایش ارزی
  • امسال وصول تمام چک‌های الکترونیک غیرحضوری می‌شود
  • ایران پیشتاز افزایش تولید در اوپک
  • انتخابات دور دوم زنجان، طارم و خدابنده الکترونیکی خواهد بود
  • تخصیص اعتبارات لازم توسط شهرداری و شورا برای اجرای پروژه مترو
  • تمدید ریاست الماسخاله در فوتبال گیلان
  • تعداد دام سبک کشور به ۷۱ میلیون راس رسید
  • مجلس دوازدهم «نظارت» را تقویت کند