Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-16@20:34:25 GMT

ویدئو | جزئیات آتش‌سوزی در شیرخوارگاه آمنه

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۹۴۵۰۹

ویدئو | جزئیات آتش‌سوزی در شیرخوارگاه آمنه

‍‍‍‍‍‍

دریافت 1 MB

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، مجتبی خالدی سخنگوی سازمان اورژانس کشور در این باره گفت: ساعت ٨:۴۵ دقیقه روز جاری وقوع حادثه آتش‌سوزی در شیرخوارگاه آمنه به اورژانس اعلام شد. سه دستگاه اتوبوس آمبولانس در محل هستند و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس نیز به محل اعزام شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه طبقه دوم شیرخوارگاه آمنه تخلیه شده است، گفت: تکنسین‌های اورژانس حاضر در محل تاکنون مصدومان را دو نفر اعلام کردند که یکی از این افراد کودکی است که از نظر تنفسی به او رسیدگی شد و برای یک آتش‌نشان نیز پانسمان انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به بیمارستان‌های مطهری، ولی عصر و محب مهر آماده‌باش اعلام شده است.

سیدجلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی نیز در این باره اظهار کرد: ساعت ٠٨:٣٨ دقیقه روز جاری یک مورد آتش‌سوزی در شیرخوارگاه آمنه به سامانه ١٢۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله در پی آن سه ایستگاه آتش‌نشانی در لحظات اولیه به محل واقع در خیابان ولیعصر، پایین‌تر از میرداماد، اعزام شدند.

وی ادامه داد: به محض رسیدن مشاهده شد در طبقه بالایی که یک اتاق حدودا ١٠ متری وجود داشته و انباری برای نگهداری برخی لوازم بهداشتی بوده حریق ایجاد شده است. البته بیشتر حالت دودزدگی داشت و آتش‌سوزی بزرگی نبود. خوشبختانه هیچ دود و آتشی به بخش‌های نگهداری کودکان سرایت نکرده بود و مورد مصدومیت ایجاد نشده بود.

ملکی افزود: پیش از رسیدن آتش‌نشانان پرسنل با خاموش‌کننده‌هایی که داشتند مشغول خاموش کردن آتش شده بودند. این حریق به خیر گذشت.

کد خبر 588452 برچسب‌ها آتش‌ نشانی حوادث - آتش سوزی حوادث ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: آتش نشانی حوادث آتش سوزی حوادث ایران شیرخوارگاه آمنه آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۴۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی کامیون در محور گناوه- دیلم یک مصدوم داشت

سیف الله غلامی گفت: صبح روز یکشنبه مورخ ۲۶ فروردین ماه ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۵۲ دقیقه با دریافت گزارش حادثه‌ای از مرکز کنترل و هماهنگی عملیات (EOC) مبنی بر واژگونی یک دستگاه کامیون حامل سوخت درکیلومتر ۳۵ محور گناوه-دیلم حوالی شهر امام حسن دریافت شد.

سیف الله غلامی افزود: بلافاصله نجاتگران پایگاه امداد و نجات جاده‌ای بینک با استفاده از خودروی آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند و در این حادثه که آتش‌نشانی شرکت نفت فلات قاره شهر امام حسن و عوامل اورژانس ۱۱۵، نیز حضور داشتند نجاتگران پایگاه امداد و نجات جاده‌ای بینک ضمن کنترل ترافیک، تثبیت صحنه حادثه و سایر اقدامات ایمنی با عوامل اورژانس و آتش‌نشانی همکاری کردند.

غلامی اضافه کرد: این حادثه یک مصدوم داشت که توسط آمبولانس اورژانس به مرکز درمانی انتقال داده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • آتش سوزی سوله ۲ هزار متری در شیراز مهار شد
  • مهار آتش سوزی انبار کالا در شیراز
  • مصدومیت ۴ آتش‌نشان در حادثه آتش‌سوزی ساختمان درالقرآن تالش
  • آتش‌سوزی گسترده انبار کالا در میدان مهارت شیراز
  • آتش سوزی گسترده در انبار کالا در شیراز
  • مهار حریق گسترده یک مجتمع قرآنی در تالش
  • آتش‌سوزی در شهرک صنعتی محمود آباد/اطفا ادامه دارد
  • از کپسول های نجات بخش قرمز چه می دانید؟ | این کپسول ها می توانند زندگی‌تان را نجات دهد
  • ایمن از آتش تفاوت بین کپسول آتش نشانی co2 و کپسول پوری را فاش کرد !
  • واژگونی کامیون در محور گناوه- دیلم یک مصدوم داشت