Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@20:09:21 GMT

توزیع میوه شب عید از  ۲۵ اسفند ماه در اردبیل

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۹۴۷۸۲

توزیع میوه شب عید از  ۲۵ اسفند ماه در اردبیل

ایسنا/اردبیل رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت:از ۲۵ اسفند ۸۰۰ تن سیب و پرتقال با کیفیت در مناطق مختلف استان اردبیل توزیع  می‌شود.

  رامین صادقی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از چند ماه پیش با همکاری سازمان جهاد کشاورزی، خرید و ذخیره‌سازی میوه شب عید در استان انجام شده و با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی نسبت به بسته‌بندی و ذخیره‌سازی میوه شب عید مردم با کیفیت مناسب اقدام شده است و از ۲۵ اسفندماه ۸۰۰ تن سیب و پرتقال با کیفیت در استان اردبیل توزیع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: هم استانی های عزیز  بدون نگرانی از ۲۵ اسفند با حضور در ایستگاه‌ها و میادین مختلف توزیع میوه شب عید می توانند  نسبت به خرید اقدام کنند.

صادقی با اشاره وضعیت کرونایی ادامه داد : با توجه به تامین میوه مورد نیاز مردم اردبیل به اندازه کافی، شهروندان با توجه به شرایط کرونایی با رعایت پروتکل های بهداشتی، نسبت به تامین میوه از مراکز تعیین شده اقدام کنند .

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: ۳۰۰ تن سیب قرمز از باغات مشگین‌شهر و ۵۰۰ تن پرتقال که از استان مازندران خریداری شده با قیمت مصوب به هموطنان ارائه خواهد شد.

صادقی در مورد قیمت مصوب سیب و پرتقال شب عید بیان کرد: هنوز قیمت این محصولات مصوب نهایی نشده ولی در جلسه هفته آینده ستاد تنظیم بازار استان اردبیل در این زمینه تصمیم‌گیری شده و در موعد مقررتوزیع این اقلام را آغاز خواهیم کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی میوه شب عید توزیع کالا استان اردبیل میوه شب عید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۴۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمین‌های واگذارشده به دستگاه‌های اجرایی تعیین تکلیف می‌شوند

سیدکمال‌الدین میرجعفریان در نشست تعیین تکلیف زمین آموزش‌وپرورش و اختصاص زمین برای دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای و کتابخانه اظهار کرد: اقدام دستگاه‌ها برای جلوگیری از مسکوت ماندن زمین‌های واگذارشده ضروری است.

او افزود: برای زمین‌هایی که به دستگاه‌های اجرایی واگذار می‌شوند، باید طرح و برنامه احداث ارائه شده و تعیین تکلیف شوند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل بیان کرد: راه‌وشهرسازی موظف است برای دستگاه‌هایی که نیاز دارند و طرح ارائه کرده‌اند، زمین تخصیص کند و اگر بدون تعیین تکلیف بماند، باید نسبت به واگذاری آن به دستگاه دیگر دارای شرایط اقدام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • زمین‌های واگذارشده به دستگاه‌های اجرایی تعیین تکلیف می‌شوند
  • طرح ملی ممنوعیت توزیع رایگان کیسه‌های پلاستیکی در اردبیل
  • گندم‌کاران استان اردبیل در سامانه پهنه‌بندی جهادکشاورزی ثبت‌نام کنند
  • سود فروش میوه برای فروشنده چقدر است؟
  • سود فروش میوه و تره‌بار حداکثر ۳۰ درصد نسبت به فاکتور خرید است
  • این میوه‌ها از پرتقال بیشتر ویتامین C دارند
  • «کنسرو ماهی» صدرنشین گرانی خوراکی‌ها؛ شیرخشک ۵۷ درصد گران شد
  • قیمت میوه در میادین تره بار
  • اعلام قیمت انواع میوه در میادین و بازار‌های میوه و تره‌‌بار
  • قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار اعلام شد