Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-25@09:04:33 GMT

پنج کودک گمشده درمیان پیدا شدند

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۹۵۱۷۵

آفتاب‌‌نیوز :

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی روز چهارشنبه گفت: ساعت ۲۰:۳۰ شب گذشته با اعلام گزارشی مبنی بر مفقودی پنج کودک در محدوده روستای خیرآباد از توابع اسدیه، تیم‌های امدادی به محل اعزام شدند.

محمد اسعدزاده از مشارکت سه تیم امدادی از شعبه درمیان در این عملیات جست و جو خبر داد و افزود: با تلاش سه ساعته این تیم‌ها و با همکاری نیروی انتظامی، کودکان مفقود شده با سلامت کامل پیدا و به خانواده‌ها تحویل داده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: کودکان در مسیر روستای گاویج به خیرآباد طی طریق داشتند که به دلیل تاریک شدن هوا و ترس از عوامل محیطی به زیر یکی از پل‌های جاده‌ای پناه بردند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی خواستار مراقبت خانواده‌ها از کودکان شد و گفت: هر سال گزارش‌هایی مبنی بر مفقودی کودکان و نوجوانان داریم که بعضا به نتایج نامطلوب و دلخراشی منجر می‌شود.

وی اظهار داشت: همچنین از شهروندان به ویژه گردشگران خواستاریم قبل از سفر به مناطق کوهستانی و کویری، نسبت به وضعیت آب و هوا و شرایط جغرافیایی اطلاعات کافی را کسب کنند.

روستای خیرآباد در ۵۰ کیلومتری شمال شرقی اسدیه مرکز شهرستان درمیان واقع است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: کودک گمشده پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۵۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جسد بی‌جان ۲ کودک غرق شده در شهرستان نیمروز پیدا شد

غلامحسین امینی راد   اظهار کرد: با توجه به مفقودی ۲ کودک خردسال در تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ در یکی از روستاهای شهرستان نیمروز با حضور تیم های امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان نیمروز و ادارات عشایر، نیروی انتظامی، سپاه، بسیج، آموزش و پرورش، اورژانس و مشارکت مردمی از همان ساعات اولیه اعلام مفقودی در صحنه حاضر و به عملیات جستجو و نجات پرداختند.

وی افزود: در این عملیات از تمام امکانات مانند قایق، کواد کوپتر، تور استفاده و پایش تمام منطقه انجام شد.
فرماندار نیمروز با اشاره به اینکه عصر روز گذشته با وجود تلاش‌های فراوان و حضور چند عدد پهباد در منطقه، متاسفانه شروع توفان شدید مانع پرواز پهبادها شد، بیان کرد: صبح امروز با کمک پهبادهای ارتش با توجه به آماده بودن شرایط آب و هوایی، مدیریت هلال احمر برای جستجوی سریع تر به مدیریت واحدی در کل شهرستان‌های حوزه سیستان به شهرستان زابل واگذار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • نخستین دور گفتگوهای روسیه و اوکراین با میانجیگری قطر انجام شد
  • جسد بی‌جان ۲ کودک غرق شده در شهرستان نیمروز پیدا شد
  • پیدا شدن جسد ۲ کودک غرق شده در نیمروز
  • تخلیه آب از منازل در روستای ده جمال شهرستان بهاباد یزد+ تصاویر
  • قطع عضو؛ سرنوشت تلخ کودکان معصوم فلسطینی
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • کشف جسددانشجوی گمشده درکوه های سرچشمه رفسنجان/آغاز تحقیقات تکمیلی
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی بین خانواده های کم برخوردار
  • ۶۷۸ خیر حامی کودکان تحت حمایت بهزیستی هستند