Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دانشگاه و آموزش ایرنا، مهلت ثبت نام در آزمون سراسری ۱۴۰۰ که از ۱۰ اسفندماه در درگاه سازمان سنجش آموزش کشور آغاز شده بود، ساعت ۲۴ امشب (چهارشنبه) به پایان می رسد.

در مهلت پیشین ثبت نام کنکور سراسری، یک میلیون و ۲۸۰ هزار و ۵۴۳ نفر ثبت نام کرده بودند.

آزمون سراسری ۱۴۰۰ برای دوره های روزانه، نوبت دوم «شبانه»، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی، دانشگاه‌ پیام‌ نور (آموزش از راه دور) و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی غیرانتفاعی همچنین رشته‌های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی در روزهای ۹ تا ۱۲ تیرماه برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس مصوبه هیأت دولت، داوطلبان کنکورهای ۱۴۰۰ به بعد در صورتی که بعد از پایان مهلت ثبت نام، اقدام به نام نویسی در آزمون کنند، مشمول جریمه ۱۲۰ هزار تومانی خواهند شد که به خزانه دولت واریز می شود.

با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌نام فقط به صورت اینترنتی انجام می‌شود، متقاضیان به وسیله کارت‌های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال است، با مراجعه به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان و پرداخت مبلغ ۵۴ هزار تومان به عنوان وجه ثبت‌نام شرکت در آزمون، نسبت به دریافت اطلاعات کارت اعتباری (شماره سریال ۱۲ رقمی) اقدام کنند.

چنانچه فرد متقاضی ثبت‌نام در ۲ یا ۳ گروه آزمایشی باشد، باید به ازای هر گروه آزمایشی، ۵۴ هزار تومان دیگر از همین طریق پرداخت و اطلاعات کارت اعتباری را دریافت کند.

طبق اعلام پیشین شورای سنجش و پذیرش دانشجو و سازمان سنجش آموزش کشور، کنکور سال ۱۴۰۰ فقط برای داوطلبان نظام جدید برگزار می شود؛ علاوه بر این، سهمیه های کنکور در آزمون ۱۴۰۰ هیچ تغییری در مقایسه با سال های گذشته ندارد و مانند دوره های گذشته برای داوطلبان اعمال می شود.

برچسب‌ها آزمون سراسری ثبت نام کنکور کنکور سراسری 1400 سازمان سنجش آموزش کشور کنکور پروندهٔ خبری آزمون‌های سراسری در سایه کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آزمون سراسری ثبت نام کنکور کنکور سراسری 1400 آزمون سراسری ثبت نام کنکور کنکور سراسری 1400 سازمان سنجش آموزش کشور کنکور اخبار کنکور ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۵۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت هزار و ۵۰۰ داوطلب آباده‌ای در آزمون سراسری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آباده گفت:  در نوبت اول کنکور سراسری که روز‌های ششم و هفتم اردیبهشت در سراسر کشور برگزار می‌شود ، هزار و ۵۰۰ داوطلب آباده‌ای شرکت می‌کنند که ۷۰ درصد آن‌ها خانم هستند.
معاونت علمی و نماینده تام‌الاختیار برگزاری کنکور سراسری در واحد آباده همچنین بیان کرد: بیشترین شرکت کنندگان در رشته علوم تجربی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.
شهرستان آباده در شمال فارس و در فاصله ۲۷۵ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • بازدید وزیر علوم از محل انتظار والدین داوطلبان کنکور ۱۴۰۳
  • ۱۵ هزار دانش آموز ایلامی در مرحله‌ اول آزمون سراسری شرکت کردند
  • سیل به برخی راه‌های ارتباطی خراسان جنوبی خسارت زد / فرصت مجدد برای جاماندگان کنکور
  • آغاز آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در کرمانشاه
  • تیر، فرصت دوم برای جاماندگان کنکور سراسری در خراسان جنوبی
  • شرکت بیش از ۲۶ هزار داوطلب کردستانی در کنکور سراسری
  • اعلام آمادگی دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان شهرستان میاندوآب برای برگزاری امن کنکور سراسری
  • امروز، چهارشنبه آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسۀ کنکور
  • امروز؛ آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسه نوبت اول کنکور سراسری
  • شرکت هزار و ۵۰۰ داوطلب آباده‌ای در آزمون سراسری