Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایندگان مجلس شورای اسلامی تصویب کردند که ۳۰۰ میلیارد تومان برای بیمه منازل مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی کشور اختصاص پیدا کند.

به گزارش ایسنا نمایندگان در جلسه علنی صبح امروز (چهارشنبه) و در ادامه بررسی جزییات لایحه بودجه ۱۴۰۰ در بخش هزینه ای ردیف (۵) تبصره (۱۳) را تصویب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق این مصوبه، اجازه داده می‌شود از محل منابع تنخواه‌گردان موضوع بند (م) ماده (۲۸) قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (۲) با اصلاحات و الحاقات بعدی اقدامات زیر صورت پذیرد:

ردیف ۵ - مبلغ سه هزار میلیارد ریال جهت بیمه منازل مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی کشور.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: لایحه بودجه 1400 مجلس یازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۵۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد ۴۲۳۵ فرصت شغلی برای نیازمندان خراسان‌جنوبی

مدیرکل کمیته‌ امداد امام‌ خمینی(ره) خراسان‌جنوبی، گفت: در سال گذشته ۴ هزار و ۲۳۵ فرصت شغلی ویژه نیازمندان استان ایجاد شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، محمد عرب امروز در حاشیه بازدید از طرح‌های خوداشتغالی مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره)، اظهار داشت: 4 هزار و 12 طرح خوداشتغالی، مشاغل خانگی و پیمانکاری ویژه نیازمندان اجرا شده که برای 4 هزار و 235 نفر فرصت شغلی ایجاد شده است.

وی افزود: در راستای توانمندسازی مددجویان تحت حمایت و مشارکت این افراد در بهبود وضعیت اقتصادی خانواده‌ها، طرح‌های مشاغل خانگی و خود اشتغالی در استان اجرا شد که در این راستا 4 هزار و 761 میلیارد ریال از منابع امدادی و بانکی پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته‌ امداد امام‌خمینی(ره) خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: از این تعداد یک هزار و 892 طرح در روستا و 2 هزار و 120 طرح در شهر اجرا شده است.

عرب با بیان اینکه توانمندسازی اقتصادی خانواده‌های تحت‌ حمایت یکی از مهمترین رویکردهای این نهاد است افزود: یک هزار و 496 طرح توسط زنان و 2 هزار و 516 طرح توسط آقایان در سطح استان اجرا شده است.

انتهای پیام/ 252/

دیگر خبرها

  • اولویت کمیته امداد، توانمندسازی مددجویان در حوزه اشتغال و مسکن است
  • ایجاد ۴۲۳۵ فرصت شغلی برای نیازمندان خراسان‌جنوبی
  • واگذاری ۶۴۵ اشتراک رایگان گاز در استان چهارمحال‌ و بختیاری
  • واگذاری دو هزار و ۸۷ واحد مسکونی ویژه مددجویان در فارس
  • واگذاری ۷۸۰ انشعاب گاز رایگان به جامعه هدف کمیته امداد و بهزیستی
  • واگذاری ۷۸۰ انشعاب گاز رایگان به جامعه هدف کمیته امداد و بهزیستی اردبیل
  • ۸۳۹ باب واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد اصفهان افتتاح شد
  • تأمین مسکن مددجویان یزدی
  • ۱۶۱ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد در خواف به بهره برداری رسید
  • واگذاری ۵۱۵ واحد مسکن به مددجویان کمیته امداد قزوین