Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@06:28:38 GMT

امیرعبداللهیان درگذشت روحانی لبنانی را تسلیت گفت

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۹۵۸۱۸

امیرعبداللهیان درگذشت روحانی لبنانی را تسلیت گفت

به گزارش ایرنا از اداره کل اخبار و رسانه‌های گروهی مجلس، حسین امیرعبداللهیان روز چهارشنبه با صدور پیامی، به مناسبت درگذشت شیخ «احمد الزین» از علمای برجسته اهل سنت لبنان و رییس هیات امنای جمعیت علمای مسلمان این کشور تصریح کرد: وی با مواضع ضد صهیونیستی در منطقه شناخته می‌شد و مقاومت را تنها راه آزادی فلسطین و قدس شریف می‌دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دستیار ویژه رییس مجلس شورای اسلامی افزود: شیخ احمد الزین در مسیر مبارزه با رژیم صهیونیستی بارها هدف تهدید به ترور قرار گرفت و انقلاب اسلامی ایران را پرچمدار کرامت انسانی و دفاع از مظلومین و احیاگر تمدن نوین اسلامی می‌خواند.

امیرعبداللهیان اظهار کرد: شیخ احمد الزین قاضی دینی اهل سنت شهر صیدا و رییس هیات امنای تجمع علمای مسلمین از یاران صمیمی امام موسی صدر و مقاومت بشمار می‌رفت.

وی یادآور شد: نقش مهم وی در مقابله با رژیم صهیونیستی و دفاع از ملت فلسطین و امنیت و ثبات منطقه بسیار مهم بود. بی‌تردید تداوم راه این عالم وارسته تا آزادی کامل سرزمین‌های اشغالی و قدس شریف رسالتی قطعی است.

دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین خاطرنشان کرد: ارتحال این مجاهد نستوه و عالم فرهیخته را به ملت مقاوم لبنان، جمعیت علمای لبنان، گروه‌های مقاومت و خانواده مرحوم تسلیت می‌گویم.

شیخ احمد الزین در الأزهر تحصیل کرده بود و پس از بازگشت از مصر در سال ۱۹۶۰ خطیب جمعه مسجد جامع العمری در بیروت شد.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی انقلاب اسلامی ایران حسین امیر عبد اللهیان لبنان امام موسی صدر قدس رژیم صهیونیستی فلسطین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی انقلاب اسلامی ایران مجلس شورای اسلامی انقلاب اسلامی ایران لبنان امام موسی صدر قدس رژیم صهیونیستی فلسطین اخبار کنکور احمد الزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۵۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت یک عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان

حزب الله بامداد سه‌شنبه شهادت یکی از اعضای خود در حمله رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان را تأیید کرده است

به گزارش مشرق، حزب‌الله اعلام کرد که « «محمد خلیل عطیه»» ملقب به «ساجد» از اعضای این جنبش در راه قدس به شهادت رسیده است.

براساس این گزارش وی از ساکنان دهستان «قانا» در جنوب لبنان بود.

همزمان نیز منابع خبری از حملات هوایی و توپخانه‌ای شدید رژیم صهیونیستی به مناطق جنوبی لبنان خبر دادند.

مناطق اطراف شهرک‌های «بیت لیف»، «عیتا الشعب»، «یارون»، «المحمودیه»، «العیشیه» و ارتفاعات «جبل ابو راشد» هدف حملات اشغالگران رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

با آغاز عملیات طوفان الاقصی توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در حمایت از مردم فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت فرمانده سپاه الغدیر در پی درگذشت مادر شهیدان نیرنگ
  • نماینده سابق مجلس عزادار شد /پیام لاریجانی
  • صهیونیست‌های پنهان‌شده در یک خانه شکار نیروهای لبنانی شدند
  • شهادت و زخمی شدن ۸ لبنانی در حمله رژیم صهیونیستی
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت
  • تعزیه‌خوان باسابقه خمین درگذشت/ پیام تسلیت مدیرکل هنرهای نمایشی
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به یک خودرو در جنوب لبنان
  • حماس درگذشت عالم برجسته یمنی را تسلیت گفت
  • شهادت یک عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان
  • روایت حسن روحانی از گلایه سید احمد خمینی از رأی مخالف ۹۹ نماینده به میرحسین موسوی