Web Analytics Made Easy - Statcounter

محرومیت عیسی آل کثیر ضربه بزرگی به پرسپولیس زد. حضور او در فینال آسیا و بازی های لیگ می تواند شرایط بهتری را برای قرمزها رقم بزند. همچنان برای همه این سوال وجود دارد که چرا آل کثیر باید محروم شود؟ امروز امیر ساعد وکیل مشاور حقوقی سابق قرمزها در این باره نکات جالبی را در برنامه سلام صبح بخیر شبکه سه بیان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: «آقای گل محمدی بعد از فینال آسیا گفتند دفاعیه ما خوب نبوده. ایشان چون تخصص حقوقی ندارد و لایحه 300 صفحه‌ای من را به زبان انگلیسی نخوانده، طی اظهارنظری غیر حرفه‌ای گفته در پرونده آل‌کثیر دفاعیه خوبی نداشتیم. خوشحال می‌شدم گل‌محمدی و مشاورانش، من را از نقص‌های پرونده آگاه می‌کردند.»

او اضافه کرد: «در زمانی که موضوع در همان دوحه مورد رسیدگی قرار گرفت، من با باشگاه همکاری نداشتم. در واقع فردی از طرف آقای یحیی گل محمدی به عنوان مشاور حقوقی پرسپولیس معرفی شدند. ایشان در مرحله اول دفاع می کند. بعد کنفدراسیون دو روز بعد نامه می دهد که لایحه تکمیلی را برای ما بفرسید و متاسفانه هیچ پاسخی داده نمی شود. بی اعتنایی صورت می گیرد. در رای صادره کنفدراسیون هم صریحا اعلام شده چون لایحه دفاعی نیامد رای دادند. این بی اعتنایی باعث شد آنها ظرف چند ساعت رای محرومیت عیسی را بدهند.»

منبع: ساعت24

کلیدواژه: اخبار پرسپولیس آل کثیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۶۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر شمسایی در خط دروازه تیم ملی جواب داد

به گزارش ورزش سه، یکی از نقطه نکات قابل توجه مصاف تیم ملی فوتسال ایران در برتری برابر کویت که آخرین دیدار مرحله گروهی محسوب می‌شد، اولین کلین شیت و دفاع بی‌نقصی ملی‌پوشان بود، تا سنگر توری شمسایی برای اولین بار در جام ملت‌های آسیا 2024 بسته بماند. سعید مومنی که در دوره گذشته آوردگاه بزرگ آسیایی موفق به ثبت پنج کلین شیت شده بود در مصاف با کویت حراست دروازه تیم ملی را بر عهده داشت و با شایستگی ماموریت خود را به پایان رساند.

تیم ملی فوتسال ایران در دو نبرد قبلی با افغانستان و بحرین، از باقر محمدی در قاب توری خود بهره می‌برد و بهترین دروازه‌بان فصل گذشته لیگ برتر به‌رغم دریافت چهار گل در آن دو مسابقه، نمایش قابل قبولی داشت و چندین مرتبه با عکس‌العمل‌هایش دروازه تیم ملی را نجات داد.

به هر حال کارت زرد باقر محمدی در بازی با افغانستان، وحید شمسایی را به این فکر انداخت تا با استراحت به این دروازه‌بان و خطر محرومیتش در مرحله حذفی، به دیگر سنگربان مطمئن خود سعید مومنی اعتماد کند و به او فرصت خودنمایی بدهد که مُزد انتخاب درست خود را با کسب اولین کلین‌شیت به ارمغان آورد. حالا با این نمایش باید منتظر ماند و دید که در مصاف با قرقیزستان در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا کادر فنی تیم ملی به کدام سنگربان فرصت حضور در ترکیب اصلی را خواهد داد.

تیم ملی فوتسال ایران در جام ملت‌های آسیا از دو دروازه مطمئن و با تجربه برخوردار است و هیچ نگرانی دروازه تیم شمسایی را تهدید نمی‌کند و گل‌های خورده تیم ملی در بازی‌های گذشته، آمیخته به برخی از اشتباهات در آرایش دفاعی بوده که علت آن بازی هجومی ملی‌پوشان و عطش آن‌ها برای گلزنی است.

دیگر خبرها

  • بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس
  • مجلس هفته آینده جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند
  • افشای سندی مهم درباره افرادی که مسعود رجوی به ساواک لو داد | ویدئو
  • یکی از ۴ سنگرِ اهواز در زمان جنگ از بین رفت
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • محرومیت کارگران از تعطیلات آخر هفته!
  • استون ویلا جواب بایرن مونیخ را داد
  • به ما می‌گویند «مرغ عشق»
  • تغییر شمسایی در خط دروازه تیم ملی جواب داد
  • دفاعیه اوسمار در مورد صحنه اخراج جنجالی