Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/یزد نمایش‌های برگزیده گروه انتخاب چهارمین جشنواره تئاتر چتر زندگی شامل ۲۲ اثر از ۱۵۴ اثر ارسالی به دبیرخانه جشنواره معرفی شدند.

گروه انتخاب این دوره جشنواره «سید حسین پیغمبری»، «سامان خلیلیان» و «سیروس  همتی» پس از بازبینی ۱۵۴ اثر ارسال شده به دبیرخانه جشنواره، نمایش‌های منتخب که به دلیل شیوع بیماری کرونا، به صورت مجازی در این دوره از جشنواره اجرا خواهد شد را انتخاب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گروه‌های راه‌یافته به جشنواره از سراسر کشور شامل «زینب پاشا» به کارگردانی «مهدی صالحیار زاده» از شهر مرند از آذربایجان شرقی، «نگهبان آب» به کارگردانی «مهدی روزبهانی» از شهر ملایر استان همدان، «هشت روز بدون تماس تصویری» به کارگردانی «مهدی حبیبی» از شهر ملایر استان همدان و «کاروان نمایش» به کارگردانی «مرتضی اسدی» از کرمانشاه است.

از دیگر گروه‌های هنری جشنواره می‌توان گروه‌های «کوئید ۱۸» به کارگردانی «امیرحسین انصافی» از تهران، «چیز میز» به کارگردانی «حسنا قبادی» از ایلام،  «جنگ آب‌ها»  به کارگردانی «احمد یوسلیانی» از فریدونشهر اصفهان، «تیرنامه» به کارگردانی «هادی کیانی» از اصفهان و «نبرد بام» به کارگردانی «مهدی ضیائیان پور» از تهران را نام برد.

«شاخها» به کارگردانی «حسین رحمتی» از رشت، «یخچال» به کارگردانی «سعید خیراللهی» از ایلام، «نان داغ کباب داغ» به کارگردانی مصطفی کولیوند از ایلام، «به خاطر یک مشت زباله» به کارگردانی «میثم سرآبادانی» از شهر تفرش استان مرکزی، «حکایت های سرسرکی» به کارگردانی «افشین ناصری» از آذربایجان غربی، از دیگر آثار این جشنواره هستند.

«VAR»  به کارگردانی «مارال ایزدبخش» و «احمد صمیمی» از تهران، «آلوده نکنیم» به کارگردانی «مهربان غلامیان» از شاهین شهر اصفهان، «خونه مادربزرگه» به کارگردانی «نورالله لک» از  اصفهان، «در باب مردلوژی» به کارگردانی «سیمین بهفر» از  تهران، «اوسا  هم چیز گرفت و رفت» به کارگردانی  «سید مهرداد کاووسی حسینی» از همدان، «مرغ دریایی» به کارگردانی «پویان عطایی» از اصفهان، «اگه تو بودی چه میکردی» به کارگردانی «حشمت الله زارعی» از اراک و «غنیمت» به کارگردانی «محمد یوسفی زاده» از مرند آذربایجان شرقی از دیگر آثار راه یافته هستند.

کارهای راه یافته به جشنواره از استان یزد، «اینجا میدون  جنگه» به کارگردانی «مهدی مالکی» ،«گمشده در غبار» به کارگردانی «احسان دهقانی اشکذری»، «اساتیس کش» به کارگردانی «حامد عبداللهی»، «جبر و جار» به‌کارگردانی «زمان ارکمان»،  «شکلات تلخ» به کارگردانی «مریم نیک آیین»، «استرداد» به کارگردانی «محمد پارسایی خواه»، «آقا کوئیت چرا ۲۰ نگرفتی» به کارگردانی «مجتبی لاله زاری» و «سعید خبیری»، «چتر زندگی» به کارگردانی مشترک «سیدرضا میرغفوی» و «آمنه بنازاده»، «سکوت گرد»  به کارگردانی «علی زمانیان» ، «اجاره ای» به کارگردانی «مهدی حاتمی» و «ساعت هشت شب» به کارگردانی «افسانه زمانیان» هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی اجتماعي و ورزشی شهرداری يزد جشنواره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۶۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی آثار برتر جشنواره تئاتر و سرود دانش آموزان فیروزه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ مدیر آموزش و پرورش شهرستان فیروزه گفت: دومین جشنواره تئاتر و سرود دانش آموزان مدارس فیروزه با عنوان فرزندان حاج قاسم در همه مقاطع تحصیلی برای دومین سال پیاپی با حضور ۴۲ گروه سرود و ۱۱ گروه نمایش تئاتر صحنه‌ای در سالن همایش‌های آموزش و پرورش با همکاری کانون فرهنگی و تربیتی امام خمینی (ره) فیروزه برگزار شد.
علی ابوالفضلی افزود: در این جشنواره فرهنگی و هنری که به مدت ۶ روز به طول انجامید ۶۰۰ دانش آموز با یکدیگر به رقابت پرداختند.
وی گفت: از جمع ۱۲ گروه برتر سرود و تئاتر دانش آموزی شهرستان فیروزه در همه مقاطع تحصیلی، ۴ اثر با نظر هیات داوران به عنوان گروه‌های برگزیده به مسابقات جشنواره فرهنگی و هنری امید فردا در سطح استان خراسان رضوی ارسال می‌شود. 
ابوالفضلی یادآور شد: حضور بیش از ۵۰ گروه دانش آموزی در این جشنواره نشان دهنده استعداد دانش آموزان این شهرستان است.

 

 

دیگر خبرها

  • معرفی برگزیدگان رویداد مدیریت مصرف آب در صنعت نساجی
  • معرفی همراه اول به عنوان کارفرمای برتر سلامت‌محور
  • معرفی برگزیدگان جشنواره آب و رسانه در سمنان
  • معرفی برگزیدگان «نمایش» و «سرود» جشنواره روستایی رضوی
  • معرفی برگزیدگان جشنواره رادیویی پژواک
  • معرفی برگزیدگان سومین جشنواره پژواک/ وعده معاون صدا برای برگزاری دور چهارم به صورت بین‌المللی
  • معرفی آثار برتر جشنواره تئاتر و سرود دانش آموزان فیروزه
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره دانش آموزی از ایده تا بازار
  • پذیرفته شدگان پانزدهمین جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد معرفی شدند
  • برگزیدگان پویش همپای طوفان معرفی شدند