Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دفتر رئیس جمهور درباره قطعنامه ضدایرانی آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت: این قطعنامه از نظر ما موضع غیرسازنده و غیر دوستانه تلقی می‌شود و روی مذاکرات ما در برجام و هم بر نگاه ما به آژانس اثر منفی می‌گذارد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، مجمود واعظی رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره قطعنامه ضدایرانی اعضای آژانس بین المللی انرژی اتمی و واکنش ایران به این قطعنامه ضدایرانی تصریح کرد: این قطعنامه‌ای که در این چند روز گذشته اصلاحات زیادی روی آن انجام شده است و بندهای آن برداشته شده و نرم شده است، از نظر ما موضع غیرسازنده و غیر دوستانه تلقی می‌شود و روی مذاکرات ما در برجام و هم بر نگاه ما به آژانس اثر منفی می‌گذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

روحانی: هنوز قدم جدی از طرف آمریکا برداشته نشده/همه مشکلات با fatf حل نمی‌شود ولی تصویب آن به نفع مردم است

ادامه دارد...

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آژانس بین المللی انرژی اتمی محمود واعظی جلسات هیئت دولت دولت دوازدهم آژانس بین المللی انرژی اتمی محمود واعظی جلسات هیئت دولت دولت دوازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۶۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروسی به ایران، روسیه و اوکراین سفر می‌کند

مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بامداد سه‌شنبه از برنامه‌ریزی خود برای سفر به تهران، مسکو و کی‌یف در هفته‌های آینده خبر داد.

به گزارش فارس، «رافائل گروسی» مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بامداد سه‌شنبه از برنامه‌ریزی خود برای سفر به تهران، مسکو و کی‌یف در هفته‌های آینده خبر داد. گروسی طی نشست خبری گفت که قصد دارد در هفته‌های آینده به ایران سفر کند تا سطح همکاری آژانس اتمی با تهران را بهبود بخشد.

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک»، وی توضیح داد: «من در حال برقراری تماس با دولت ایران هستم. امیدوارم در یک یا دو هفته آینده به تهران برگردم تا شرایط را به مسیر اصلی خود برگردانم. امیدوارم بتوانم وضعیت را از نظر افزایش سطح همکاری بهبود بخشم». مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی همچنین خبر داد که قصد دارد در آینده نزدیک به روسیه و اوکراین نیز برود. طبق این گزارش، گروسی در پاسخ به سوالی درباره وضعیت نیروگاه اتمی «زاپروژیا» تصریح کرد: «ما باید به اوکراین و روسیه سفر کنیم. ما باید این کانال ارتباطی را باز نگه داریم».

وی اضافه کرد که ایران روز یکشنبه تأسیسات هسته‌ای خود را «به‌دلیل ملاحظات امنیتی» بست و اجازه ورود بازرسان آژانس به آن‌ها را نداد، اما روز دوشنبه آن‌ها را به فعالیت بازگرداند. #رافائل_گروسی#اوکراین#ایران #روسیه#آژانس_اتمی

دیگر خبرها

  • اظهارات تازه گروسی درباره سفر به ایران |
  • مدیرکل آژانس اتمی راهی تهران می‌شود
  • تحولات اوکراین| استفاده آمریکا از کی‌یف برای اهداف نظامی
  • هشدار گروسی درباره بروز یک حادثه هسته‌ای در نیروگاه زاپروژیا
  • اظهارات تازه گروسی درباره سفر به ایران
  • گروسی: به دنبال بهبود سطح همکاری آژانس با ایران هستیم/ مدرکی درباره ساخت سلاح اتمی در ایران وجود ندارد
  • گروسی به ایران، روسیه و اوکراین سفر می‌کند
  • به دنبال بهبود سطح همکاری آژانس با ایران هستم
  • تمام راکتور‌های نیروگاه «زاپوریژیا» اوکراین در حالت «خاموشی سرد» قرار گرفت
  • آژانس بین‌المللی انرژی پیش‌بینی برای تقاضای نفت را کاهش داد