Web Analytics Made Easy - Statcounter

هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هرگرم یک میلیون و ۶۶ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۱ میلیون و ۴۰ هزار تومان و قیمت دلار ۲۵ هزار و ۲۹۰ تومان است. - اخبار بازار -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، هم‌اکنون در بازار داخلی قیمت طلای 18عیار هر گرم یک میلیون و 66 هزار تومان، قیمت دلار 25 هزار و 290 تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 11 میلیون و 40 هزار تومان وقیمت سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز 10 میلیون و 650 هزار تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بازار سبزه‌میدان هم اکنون، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی 6 میلیون و 300 هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی 3 میلیون و 950 هزار تومان و سکه یک گرمی 2 میلیون و 300 هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد. هر مثقال طلا 4 میلیون و 662 هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.

قیمت  طلا و سکه طرح جدید در روز جاری نسبت به روزکاری قبل با اندکی افزایش همراه شده است؛ سکه طی روزهای گذشته از کانال 12 میلیونی عقب نشینی کرده و به کانال 11 میلیونی بازگشت؛ از جمله دلایل اصلی نوسان در بازار طلا و سکه تغییرات قیمتی در طلای جهانی و دلار است؛ قیمت ارز در بازار تهران تحت تأثیر خبرهای سیاسی است.

به گزارش تسنیم،‌ در بازار ارز هم اکنون قیمت دلار 25 هزار و 290 تومان و درهم امارات  6 هزار و 750  تومان اعلام شده است.

در صرافی‌های بانکی نیز قیمت‌ دلار و یورو نسبت به روز کاری قبل افزایش یافته است؛ برهمین اساس، قیمت فروش دلار 24 هزار و 621 تومان و قیمت خرید دلار از مردم 24 هزار و 100 تومان تعیین شده است. قیمت فروش یورو نیز معادل 29 هزار و 532 تومان و قیمت خرید یورو نیز 28 هزار و 900  تومان اعلام شده است.

نرخ خرید و فروش دلار و یورو در صرافی‌های بانکی و بازار متشکل ارزی متغیر است و متناسب با نوسانات بازار آزاد در طول روز چند بار تغییر می‌کند.

قیمت جهانی طلا امروز 99/12/13

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قیمت طلا قیمت طلا بهار آزادی هزار تومان قیمت دلار قیمت سکه هم اکنون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۶۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عقبگرد دلار به کانال ۶۷ هزار تومان/هیجانات بازار فروکش کرد

پاسخ کوبنده ایران به اسرائیل، برخلاف پیش بینی‌ها آرامش را به بازار ارز برگرداند و دلار که تا ظهر امروز همگام با هیجانات سیاسی به کانال ۷۰ هزار تومان وارد شده بود در مدار کاهش قرار گرفت و به نرخ ۶۷ هزار تومان بازگشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت دلار بازار آزاد در روزهای گذشته افزایشی بود اما پس از پاسخ ایران به اسرائیل در شب گذشته هیجانات در بازار ارز به اوج رسید و با وجود بسته بودن بازار در برخی کانال‌های تلگرامی قیمت دلار به کانال‌های بالای ۷۰ هزار تومان نیز وارد شد، این روند تا ظهر امروز نیز ادامه داشت تا جایی که در معاملات بازار دلالان فردوسی و منوچهری، قیمت فروش دلار روی ۷۰ هزار تومان آغاز شد اما به دلیل نبود خریدار، به سرعت قیمت دلار آزاد ریزش کرد و تا پایان وقت امروز به کانال ۶۷ هزار تومان رسیده است.

به گفته فعالان بازار با وجود هیجانات سیاسی اخیر، ارز در بازار آزاد مشتری ندارد و معامله گران نیز مانند صرافی‌ها روز کسادی را پشت سر می‌گذارند. فعالان بازار بر این باورند که پس از پاسخ محکم ایران جو بازار برعکس شده و نگرانی‌ها تا حدودی از بین رفته است بر این اساس پیش‌بینی می‌شود که روند کاهشی نرخ ارز ادامه داشته باشد.

در سیزدهم فروردین‌ماه ۱۴۰۳ خبر حمله هوایی رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولی سفارت ایران در دمشق منتشر شد و پس از آن بازار غیر رسمی ارز، نخستین روز کاری ۱۴۰۳ را با افزایش قیمت آغاز کرد و این روند تا پیش از ظهر امروز ادامه داشت با این حال فروکش کردن اخبار سیاسی با عقب‌نشینی دلار همراه شد و برای حفظ این روند نیز برخی کارشناسان اقتصادی، تغییر سیاست‌های کنونی برای کنترل نرخ ارز را توصیه می‌کنند و باید بسته‌های جدید سیاستی تدوین شود تا انتظارات تورمی را کاهش دهد؛ در غیر این صورت نمی‌توان انتظار کاهش نرخ ارز را داشت.

کد خبر 744515

دیگر خبرها

  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • آخرین قیمت سکه و طلا در بازار آزاد
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
  • عقبگرد دلار به کانال ۶۷ هزار تومان/هیجانات بازار فروکش کرد
  • خبرگزاری دولت: قیمت دلار از ۷۰ هزار به ۶۶ هزار تومان رسید
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۶