Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) و به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی، کارگاه کاربرد گیمیفیکیشن (Gamification) در بازاریابی ورزشی به‌منظور آشنایی بیشتر دانشجویان و علاقه‌مندان بازاریابی حوزه ورزشی از ساعت 14 الی 16 روز دوشنبه 18 اسفندماه به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

در این کارگاه دوساعته موضوعاتی همچون:" تعاریف، فرایندها و ساختار گیمیفیکیشن" توسط مهندس طه رسولی متخصص طراحی و انتشار بازی‌های رایانه‌ای و موبایلی، سردبیر، مترجم و نویسنده نشریه دنیای بازی، مدیر نشر شرکت آواگیمز و بنیان‌گذار شرکت KD games  و " کاربردهای گیمیفیکیشن در بازاریابی ورزش و مثال‌های مرتبط در صنعت ورزش و تحلیل آن‌ها " توسط دکتر مهدی رسولی عضو هیات علمی پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی و متخصص بازاریابی ورزشی ارائه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گیمیفیکیشن در بازاریابی ورزشی

گیمیفیکیشن یا بازی‌سازی که گاهی هم به بازی آفرینی ترجمه می‌شود ازجمله زیرمجموعه‌های دانش طراحی برای تغییر رفتار یا Behavioral Design است که طی سال‌های اخیر، در محیط کسب‌وکار موردتوجه بیشتری قرارگرفته است.

ساده‌ترین تعریف گیمیفیکیشن به این صورت است که گیمیفیکیشن یا بازی‌سازی، هنر تعبیه کردن مکانیزم های بازی در فضاهایی است که به‌صورت پیش‌فرض برای بازی طراحی نشده‌اند.
گیمیفیکیشن در بازاریابی به معنی استفاده از فنون و مفاهیم بازی گونه در استراتژی بازاریابی است. به شکلی این استراتژی منجر به افزایش وفاداری، آگاهی از برند و درنهایت افزایش فروش خواهد بود.
در صنعت ورزش به‌ویژه در حیطه ورزش حرفه‌ای وفادار سازی هواداران و سایر مشتریان بزرگ‌ترین نیاز بخش بازاریابی سازمان می‌باشد. ازاین‌رو در این کارگاه با تعارف و ساختارهای بازی‌سازی و نمونه‌های بازی‌سازی در دنیای ورزش آشنا خواهیم شد.

حضور در این کارگاه مجازی از طریق لینک: https://session.ssrc.ac.ir/gamification با استفاده از نرم‌افزار (ادوبی کانکت) برای عموم علاقه‌مندان آزاد و رایگان بوده فقط در صورت نیاز به صدور گواهی هزینه دریافت می‌گردد.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های ۰۲۱۸۸۷۴۷۶۳۲ و ۰۲۱۸۸۷۴۷۷۹۳ داخلی 577 و شماره همراه: 09018062981 تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1090321 برچسب‌ها گیمیفیکیشن بازاریابی ورزشی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: گیمیفیکیشن بازاریابی ورزشی بازاریابی ورزش بازاریابی ورزشی بازی سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۷۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌سازی مرکز فناوری هسته‌ای با سه کاربرد کشاورزی در اردبیل

نوبخت اژدری گفت: این مرکز مهم فناورانه، در راستای تحقق شعار سال و با هدف جهش تولید با مشارکت مردمی در حال طی مراحل نهایی خود است که علاوه بر تامین نیاز استان اردبیل، به استان‌های همجوار نیز خدمات فنی بخش کشاورزی ارائه خواهد کرد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل با اشاره به تامین امکانات و زمین مناسب برای استقرار این مرکز فناوری هسته‌ای از سوی جهاد کشاورزی استان اردبیل افزود: این مرکز فناوری هسته‌ای در سه محور تکنیک پرتودهی، تکنیک ردیابی و تکنیک اکتیو کردن در حوزه تولید محصولات کشاورزی فعالیت خواهد کرد.

او بیان کرد: در این مرکز دانشمندان به کنترل انواع آفات و امراض کشاورزی را با تکنیک پرتودهی پرداخته و با پرتودهی گاما از زود جوانه زنی محصولاتی همچون سیب زمینی و پیاز جلوگیری خواهند کرد.

اژدری اظهار کرد: جلوگیری از زود جوانه زنی این محصولات فواید بسیار زیادی برای کشاورزان دارد به این گونه‌ای که مدت زمان ماندگاری این محصولات در انبار را افزایش می دهد و تولید کننده می تواند با توجه به افزایش فرجه زمانی در اختیار، به بازاریابی مناسب محصولات تولیدی خود پرداخته و به مدیریت بازار بپردازد.

او افزود: این مرکز فناوری هسته‌ای، کمک بسیار بالایی برای افزایش میزان ماندگاری محصولات تولیدی و همچنین حفظ کیفیت محصولات تولیدی خواهد کرد و در نهایت این امر منجر به کاهش ضایعات محصولات کشاورزی و افزایش بهره‌وری منجر خواهد شد و میزان تولید انواع محصولات کشاورزی را افزایش خواهد داد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل همچنین گفت: استان اردبیل یکی از قطب‌های مهم تولید انواع محصولات کشاورزی و دامی در کشور محسوب می شود، به گونه‌ای که سالانه بیش از چهار میلیون تن انواع محصولات کشاورزی در زیر بخش‌های زراعت، باغبانی و دامپروری در این استان تولید می شود و حدود چهار درصد کل محصولات تولیدی کشور را تامین می کند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • آمار ورزشکاران سازمان یافته استان مرکزی ۱۴ درصد افزایش یافت
  • با حضور وزرای اقتصاد و ورزش؛ آیین رسمی واگذاری سرخابی ها فردا برگزار می شود
  • دادگاه های برخط گامی برای شفاف سازی است
  • پنج کاربرد برتر و جذاب قایق بادی
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۳ اردیبهشت
  • پایان دو دهه پرحاشیه استقلال و پرسپولیس/ منتظر «هندوانه دربسته»
  • زیرساخت‌های ورزش چوگان در تبریز توسعه پیدا می‌کند
  • ورزش کرمانشاه میزبان حداقل ۴ رویداد بین المللی در سال‌جاری
  • توسعه صادرات ، مستلزم توانمند سازی بازاریابی تولیدکنندگان
  • آماده‌سازی مرکز فناوری هسته‌ای با سه کاربرد کشاورزی در اردبیل