Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-29@06:08:37 GMT

ترابی مقابل صنعت نفت آبادان بازی می‌کند؟

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۹۷۲۵۱

ترابی مقابل صنعت نفت آبادان بازی می‌کند؟

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه به کمیته انضباطی فیفا اعلام کرد تمام مطالبات ماریو بودیمیر پرداخت شده و از این نهاد درخواست کرد تا با توجه به نامه نگاری نکردن وکیل این بازیکن، مجوز حضور سرخ‌ها در نقل و انتقالات صادر شود.

فیفا قرار است تا عصر پنجشنبه درباره این پرونده اظهار نظر کند و در صورت تایید پرداختی به این بازیکن مجوز حضور پرسپولیس در نقل و انتقالات زمستانی را صادر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه پرسپولیس به دلیل لغو نشدن محرومیت خود نتوانست از مهدی ترابی در دیدار با سایپا استفاده کند و حضور او برای دیدار بعدی این تیم با صنعت نفت آبادان نیز نامشخص است.

بیشتر بخوانید

واکنش باشگاه پرسپولیس به لغو محرومیت عیسی آل کثیر

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس قصد دارد با توجه به آمادگی مطلوب ترابی از او در بازی با صنعت نفت استفاده کند، اما همچنان منتظر صدور مجوز برای این بازیکن است.

این دیدار روز شنبه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس مهدی ترابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۷۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع ملوان به صنعت نفت آبادان پیوست

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، با نظر فراز کمالوند، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، «مصطفی نائیج پور» به تیم طلایی پوش آبادان پیوست.    وی سابقه بازی در تیم‌های سایپا، نفت مسجد سلیمان و ملوان بندرانزلی را به عنوان مدافع دارد.

دیگر خبرها

  • راز خوشبختی آبادان: گل اول را بزن، به هر قیمتی!
  • مدافع ملوان به صنعت نفت آبادان پیوست
  • فولاد خوزستان با ویسی به دنبال نجات در لیگ برتر
  • جدیدترین شکست چلسی: 62 میلیون برای 32 دقیقه بازی!
  • برگزاری تمرینات پرسپولیس با حضور اوسمار و ترابی
  • بازگشت یک ستاره به تمرینات پرسپولیس
  • بازگشت اوسمار به تمرینات پرسپولیس/ ترابی هم تمرین کرد
  • کوین دی بروین به دیدار با آرسنال می‌رسد؛ احتمال غیبت دو ستاره گواردیولا
  • قلعه‌نویی از بازیکن محبوب دل نمی‌کند (عکس)
  • برتری ازبکستان با گل و پاس گل بازیکنان پرسپولیس و استقلال