Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-24@20:50:51 GMT

حسین پورحمیدی به تراکتور پیوست / ادعای معاون باشگاه

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۹۸۱۲۱

معاون باشگاه تراکتور مدعی شد حسین پورحمیدی به تراکتور پیوسته است

علیرضا رحیمی اعلام کرد حسین پورحمیدی، به تراکتور پیوسته است. بنا به گفته معاون باشگاه تراکتور، پورحمیدی تا پایان فصل به کار خود در آلومینیوم اراک ادامه می دهد و پس از آن به جمع شاگردان رسول خطیبی اضافه می شود.

به گزارش طرفداری، علیرضا رحیمی، معاون تراکتور درباره جدایی هافبک تیم تراکتور از این تیم گفت:

سعید مهری از دو ماه پیش به خاطر بازی نکردن درخواست جدایی داده بود تا در فضای جدیدی بازی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی با آقای شجاعی هم صحبت کرده و گفته بود که سبک بازی تیم به من نمی‌خورد و من می‌خواهم در فضای جدیدی بازی کنم. آن موقع موافقت شده بود و حتی وقتی آقای خطیبی آمد، سعید مهری در تمرین حضور نداشت. ما پیشنهاد دادیم که او به سپاهان برود و معاوضه کنیم و سه اسم هم دادیم. بعد به باشگاه دیگری هم گفتیم اما رهبر فنی ما رسول خطیبی و او اختیارات دارد.

علیرضا رحیمی با اشاره به روند جدایی سعید مهری توضیح داد:

من به سعید مهری گفتم که من با جدایی تو موافق نیستم و اگر قرار باشد فسخ تو را امضا کنم، استعفای خودم را هم امضا می‌کنم. در نهایت هم این اتفاق در تهران رخ داد و من امضا نکردم. قرارداد سعید مهری فصل گذشته به یک شکل دیگر بود و امسال این قرارداد تغییر یافت. یک بندی وجود داشت که اگر مهری پیشنهادی از خارج داشت، 50% قرارداد را بدهد و برود. یعنی این که سه یا پنج سال قرارداد داریم، مهم نیست! 

رحیمی در پایان گفت:

ما می‌خواستیم سعید مهری آینده باشگاه باشد و او به فضای جدیدی نیاز داشت. ما یک دروازه بانی که عملکرد بسیار خوبی داشته و آینده دار است و زیر نظر خطیبی بوده را هم جذب کرده‌ایم و آقای پورحمیدی به تراکتور منتقل شده است. ما سعید مهری را منتقل کردیم اما یک بازیکن آینده دار (پورحمیدی) را خریدیم.

 

اخبار داغ 

ساکت الهامی به ساختمان باشگاه استقلال رفت مخالفان فرهاد مجیدی، پای گزینه های جدید را به استقلال باز کردند! دختر جوان مچ علی دایی را در یک کافه لاکچری گرفت + فیلم ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت ابراهیموویچ در افتتاحیه فستیوال موسیقی سانرمو: باعث افتخار است که زلاتان در این مراسم حضور دارد رکوردی تازه برای ستاره پرتغالی، کریستیانو رونالدو به رکورد پله رسید

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سعید مهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۸۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش معاون باشگاه تراکتور به خبر مذاکره با کلینزمن

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، بعد از جدایی خمز از تراکتور انتخاب سرمربی برای نیمکت این تیم تبدیل به چالش شده و درحالی که روز گذشته این باشگاه در توییتی رسمی اعلام کرد با چند گزینه مطرح در حال مذاکره است امروز خبری منتشر شد که باشگاه تبریزی مذاکراتی با یورگن کلینزمن مربی آلمانی انجام داده است.

در این زمینه رضا کرمانشاهی معاون ورزشی این باشگاه به خبرنگار آنا گفت: من هم این موضوع را شنیدم و ظاهار دیروز به او پیامی داده شده است اما از جزییات آن خبر ندارم و اتفاقا می خواهم وارد جلسه با مدیرعامل شوم تا ببینیم اصل ماجرا چیست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عکس| یک‌پرسپولیسی به تراکتور پیوست!
  • جدایی دستیار پیشین گل‌محمدی از تیم‌ملی/ تمرین تراکتور زیر نظر مطهری
  • با پیشنهاد گل محمدی؛ مطهری فردا با تراکتور قرارداد امضا می کند
  • ادعای عجیب: یورگن کلینزمن، گزینه تراکتور!
  • واکنش معاون باشگاه تراکتور به خبر مذاکره با کلینزمن
  • آذرباد: برتری پرگل برابر تراکتور به خاطره‌ها پیوست/ کسب سهمیه آسیا سخت شده است
  • چرا بغل کردن مادر رئیس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت، سید حسین داشت؟
  • قول بزرگ به یحیی برای رفتن به تبریز | ستاره های پرسپولیس در لیست خرید
  • توافق میلیون دلاری گل محمدی با تراکتور؟!
  • ادعای عجیب: ژاوی می‌خواهد بماند