Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مجید یزدان پناه مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه صبح امروز در مراسم تجلیل از فرهنگیان فعال در دوران بیماری کرونا و پویش لبخند که در سالن جلسات سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا در کشور و به تبع آن در استان کرمانشاه با تعطیلی مدارس فعالیت‌های آموزشی در شبکه شاد از سوی معلمان انجام می‌شود و در یک سال گذشته زحمات معلمان بیشتر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بسیاری از معلمان در استان کرمانشاه در دوران کرونا از روی تخت بیمارستان فعالیت‌های آموزشی را انجام داده و حتی در مناطق روستایی و صعب العبور برای دسترسی به اینترنت مسافت‌های زیادی را طی کرده‌اند تا روند آموزش متوقف نشود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تصریح کرد: تاکید آموزش و پرورش همواره بر آموزش حضوری است زیرا تأثیر آموزش حضوری بسیار بیشتر است اما به دلیل اهمیت سلامت دانش آموزان تا پایدار شدن شرایط بیماری کرونا امکان حضور دانش آموزان در مدارس مانند گذشته نیست.

یزدان پناه با اشاره به اهمیت تربیت در کنار آموزش علم تاکید کرد: علم بدون تربیت منتهی به فساد خواهد شد و معلمان همواره تربیت صحیح را در کنار آموزش مورد توجه قرار داده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: منویات مقام معظم رهبری همواره به پیشرفت آموزش و پرورش کمک کرده و تلاش آموزش و پرورش تربیت دانش آموزان با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب است که جوانانی دیندار، آگاه، مهین دوست تربیت کند.

یزدان پناه گفت: بهترین الگو برای تربیت دانش آموزان شهدا هستند زیرا با از خودگذشتگی خود امنیت را برای ما به همراه آوردند و اجازه ندادند یک وجب از خاک ایران اسلامی توسط دشمن بعثی اشغال شود و دانش آموزان همواره باید سعی کنند راه شهدا را ادامه دهند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه بیان کرد: هم اکنون در مناطق روستایی و عشایری به علت تعداد محدود دانش آموزان کلاس‌های درس با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به صورت حضوری برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: ۳۵۰ هزار دانش آموز کرمانشاهی در استان کرمانشاه در حال تحصیل هستند که از این تعداد بیش از ۹۲.۵۹ درصد آنها در شبکه آموزش مجازی شاد عضویت دارند.

کد خبر 5160873

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری گام دوم انقلاب کرمانشاه آموزش و پرورش استان کرمانشاه تعلیم و تربیت اسلامی ویروس کرونا شبکه شاد ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا شیوع کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه گرگان شیراز زلزله مشهد لیگ برتر فوتبال ایران واکسن کرونا اردبیل شهید استان کرمانشاه آموزش و پرورش دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۸۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای آموزش «حداقل یک رشته ورزشی برای هر دانش آموز» در مدارس

به گزارش خبرنگار مهر، صادق ستاری فرد عصر چهارشنبه در گردهمایی مدیران مدارس شهرستان ارومیه به اولویت‌های معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: مدرسه محل کشف استعداد دانش آموزان است، برای تحقق این مهم محتوا و کتاب‌های درسی کافی نیست لذا آموزش و مهارت آموزی یک رشته ورزشی برای هر دانش آموز را در دستور کار و اولویت قرار دادیم.

وی گفت: برای سیر تحول در نظام آموزشی کشور، سه بعد نیروی انسانی، برنامه و محتوای مناسب و فضا و تجهیزات کافی باید مدنظر قرار گیرد، برنامه‌های مختلف باید در بخش‌های توانمندسازی معلمان و ایجاد بستر و زیر ساخت لازم برای تحقق این موضوع را هدف گذاری کرده‌ایم.

ستاری فرد ادامه داد: مدرسه اتاق عملیات برای تحقق ساحت‌های ٦ گانه تربیتی مورد اشاره در سند تحول بنیادی است، با کاهش هرچه بیشتر فاصله بین معلم و دانش آموز می‌توانیم در تربیت صحیح و کاهش آسیب‌های اجتماعی را شاهد باشیم.

در ادامه زورخانه دانش آموزی مدرسه شهید مدنی ارومیه با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش و مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌غربی افتتاح شد.

کد خبر 6081541

دیگر خبرها

  • وزیر آموزش و پرورش: دانشگاه فرهنگیان از میان حافظان قرآن دانشجو می‌پذیرد
  • دانشگاه فرهنگیان از میان حافظان قرآن دانشجو می‌پذیرد
  • ایجاد شرایط مشارکت پر رنگ شهروندان و دانش آموزان در برنامه‌های گرامیداشت هفته معلم
  • مدارس پنجشنبه و جمعه آخر هفته‌ها به خانواده‌ها اختصاص می‌یابد؟
  • این افراد معلم می‌شوند
  • اجرای آموزش «حداقل یک رشته ورزشی برای هر دانش آموز» در مدارس
  • آموزش یک رشته ورزشی برای دانش‌آموزان در برنامه هفتم توسعه از الزامات است
  • قاریان و حافظان قرآن بدون آزمون وارد دانشگاه فرهنگیان می شوند
  • شرکت ۴۵۰ هزار معلم در طرح مسطورا/ ثبت نام ۶۰۰ هزار داوطلب در کنکور تربیت معلم 
  • بازديد معاون تربيت بدنى و سلامت وزارت آموزش و پرورش از طرح مهارت آموزى شنا