Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: شاید رأی ما عزیزی خادم نبوده، اما همه سوار یک کشتی هستیم.

سعید آذری در گفت‌وگو با میزان درباره انتخابات فدراسیون فوتبال اظهار داشت: دور اول به کریمی رأی دادم و دور دوم به هاشمی. شاید رأی ما عزیزی خادم نبوده، اما همه سوار یک کشتی هستیم و باید کشتی فوتبال را به پیش ببریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای تمام دوستان آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی ادامه داد: روند انتخابات نشان می‌داد که نامزدها کار کرده بودند و شاید اسمش لابی باشد؛ به هر حال هر نامزد ممکن است با تعدادی از استان‌ها هماهنگ‌تر بوده باشد و طبیعی است آرای آنها را داشته باشد و این موضوع تا حد زیادی مشخص بود.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان تصریح کرد: باید به تصمیم مجمع احترام گذاشت و ما هم برای موفقیت فوتبال، کنار عزیزی خادم هستیم.

آذری درباره میزبانی از العین در لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: میزبانی از العین امارات در فولاد آره‌نا قطعی است و سعی می‌کنیم به بهترین نحو ممکن از این تیم میزبانی کنیم. 

وی درخصوص پنجره نقل  انتقالاتی این تیم هم گفت: خبر جدیدی نیست و فعلا پنجره نقل و انتقالاتی فولاد بسته است. 

مدیرعامل فولاد خوزستان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا با جدایی نکونام موافقت می‌شود یا خیر، اظهارداشت: مددی با خودم صحبت کرد و به او جواب منفی دادم. با توجه به اینکه مسابقات آسیایی را در پیش داریم و تفکرات تیمی براساس حضور نکونام است و عقلانی نیست  که در این شرایط با وی قطع همکاری کرده و او را به استقلال بدهیم. محوریت کار تیم براساس برنامه نکونام بوده و ستون خیمه را از دست نمی‌دهیم و امیدواریم استقلالی‌ها نیز موفق باشند. 

بیشتر بخوانید: رییس جدید فدراسیون فوتبال: من آقازاده نیستم/ با تیم های گمنام دنیا دیدار نمی کنیم

انتهای پیام/

برچسب ها: سعید آذری فدراسیون فوتبال انتخابات فدراسیون فوتبال فولاد خوزستان عزیزی خادم

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال سعید آذری فدراسیون فوتبال انتخابات فدراسیون فوتبال فولاد خوزستان عزیزی خادم فدراسیون فوتبال فولاد خوزستان عزیزی خادم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۸۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته ۲۴ لیگ برتر فوتبال؛ برتری مس رفسنجان در زمین فولاد خوزستان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، دو تیم فولاد خوزستان و مس رفسنجان در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال ایران در اهواز برابر هم به میدان رفتند که این بازی با برتری شاگردان محرم نویدکیا در مس به پایان رسید.    دو تیم نمایشی پایاپای را به اجرا گذاشتند و عملکردی برابر داشتند، اما با این حال اشتباهات فردی باعث شد تیم مس رفسنجان در نیمه دوم با تک گل سعید واسعی بتواند به میزبان خود غلبه کند.    مس رفسنجان با این پیروزی ۲۷ امتیازی شد و در رده دهم جدول ایستاد و فولاد خوزستان هم با ۲۱ امتیاز در رده سیزدهم جای گرفت.    ورزشگاه: شهدای فولاد اهواز   تیم داوری: امیر ایار/ کمک‌ها: علی اکبر نوری و اسماعیل احمدی؛ داور چهارم: یعقوب آشوری   ترکیب فولاد خوزستان: شهاب گردان، مجتبی نجاریان، موسی کولیبالی، جفرسون باهیا، علی شجاعی، حمید بوحمدان، سینا مریدی (۷۳-احسان پهلوان)، محمدرضا غبیشاوی (۵۹-لوسیانو پریرا)، محمد علی‌نژاد، محمد عسکری (۸۰-لوکاس کاندیدو)، ابراهیم حصار (۸۰- ساسان انصاری) سرمربی: عبدالله ویسی   ترکیب مس رفسنجان:  حامد لک، محمد نژاد مهدی، رامتین سلیمان زاده، میثم تیموری، حسن جعفری، جلال الدین علی محمدی، فرشید باقری، مهدی ترکمان (۶۸-محمدرضا مهدی زاده)، سعید واسعی (۸۱-محمد اکبری)، محمد مهدی محبی (۹۰+۴ محمدحسین کریم زاده) و سجاد شهباززاده (۸۱-حسین مهربان) سرمربی: محرم نویدکیا   شرح گل:   گل مس رفسنجان (سعید واسعی دقیقه ۵۶):توپ ارسال شده توسط باقری از پشت محوطه جریمه با دخالت شهباززاده به محبی رسید و واسعی در لحظه از راه رسید تا گل اول بازی را به ثمر برساند. ­

دیگر خبرها

  • کلی تبلیغ، ۷۰ رأی و ۱۰ سال زندان
  • ویسی: اوضاع فولاد خراب‌تر شده است
  • هفته ۲۴ لیگ برتر فوتبال؛ برتری مس رفسنجان در زمین فولاد خوزستان
  • ویسی: با ناسزا گفتن چیزی عوض نمی‎‌شود/ نیاز به یک برد داریم
  • پیروزی مس رفسنجان برابر فولاد خوزستان در لیگ برتر فوتبال
  • صادقی: خطیر و نکونام از جراید سیاه بترسند/ VAR نیاید شاید هر هفته اتفاقات خوب برای پرسپولیس بیفتد+فیلم
  • تساوی استقلال خوزستان در لیگ برتر فوتبال 
  • ویسی: دو بار فولاد بیمار را به من دادند
  • شوک به گل‌گهر: وسط زمین سیرجانی‌ها خالی شد
  • باز هم این تیم بیمار ایران را به من دادند | همه دنیا ما دو نفر را می‌شناسند