Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمالی پور گفت: سازمان میراث فرهنگی و شهرداری قزوین نسبت به مکان یابی برای راه اندازی بازارچه دائمی صنایع دستی اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «هدایت الله جمالی پور» در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی که امروز (چهارشنبه ۱۳ اسفند) در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد، بیان کرد: ما در چارچوب قوانین اقتصاد مقاومتی می توانیم به شرکت های دانش بنیان کمک کرده و از آنها حمایت داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار قزوین ادامه داد: ما محدودیت ها و اختیارات قانونی داریم که بر این اساس می توانیم عمل کنیم بنابراین حمایت از شرکت های دانش بنیان هم در قالب این موارد ممکن است.

وی در ادامه با اشاره به تولید محصولات مختلف در استان عنوان کرد: دستگاه های اجرایی و اداری خرید از محصولات داخل استان باشند و لازم است این امر به عنوان مصوبه در ستاد اقتصاد مقاومتی استان گذاشته شود.

جمالی پور در خصوص درخواست راه اندازی بازارچه صنایع دستی در استان هم اعلام کرد: با راه اندازی بازارچه دائمی صنایع دستی استان موافق هستیم و این امر به اقتصاد زنان سرپرست خانوار کمک می کند.

استاندار قزوین تصریح کرد: لازم است بازارچه دائمی صنایع دستی استان قزوین در اختیار بانوان سرپرست خانوار قرار گیرد تا توانمند شوند و برای این منظور میراث فرهنگی و شهرداری بررسی کنند و مکان یابی برای این منظور صورت گیرد و فضایی به این امر اختصاص یابد.

وی خاطر نشان کرد: ان شاالله با تعامل و همکاری کاری انجام دهیم برای کمک به حوزه اقتصاد و توسعه اشتغال و امروز همه باید بدانیم هر عمل ما مستقیم با اقتصاد و اشتغال مرتبط است بنابراین بخشی نگری نداشته و بکوشیم در حوزه امنیت، اقتصاد و اشتغال وظیفه خود را انجام دهیم.

در ادامه رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین با اشاره به فعالیت شرکت دانش بنیان فرابرد در استان (شرکت طراحی و ساخت پهبادهای نظامی و غیرنظامی) اظهار کرد: اگر این طرح در ستاد اقتصاد مقاومتی کشور مصوب شود یکی از شرکت هایی است که محصولات آن می تواند در سطح منطقه بازاریابی شود و می توانیم از این ظرفیت بهره مند شویم.

«ابوالفضل یاری» عنوان کرد: با توجه به وجود این شرکت در استان قزوین، لازم است نیازهای دستگاه های اجرایی از این پهبادها احصاء شود تا از ابتدای سال ۱۴۰۰ بحث تأمین اعتبار برای این منظور مورد توجه قرار گیرد.

در ادامه مدیرعامل شرکت فرابرد در استان قزوین گفت: ۱۲ سال است که در کشور موضوع طراحی و ساخت پهبادها یا پرنده های بدون سرنشین را در استان آغاز کردیم که در این مدت نزدیک ۲ تا ۸۰ نفر نیروی نخبه را پرورش داده ایم و در حال حاضر بزرگترین جامعه تولیدی پهبادی کشور در این استان پایه ریزی شده است.

«مهدی انصاری فرد» یادآور شد: محصولات ما در سطح کشور و بین الملل عرضه می شوند و در حوزه های مختلف نظامی و غیرنظامی کاربرد دارند.

پایان پیام/293

منبع: شبستان

کلیدواژه: بازارچه صنایع دستی استاندار قزوین اقتصاد مقاومتی بازارچه دائمی صنایع دستی اقتصاد مقاومتی استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۸۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌فرهنگی قم

به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی قم، علیرضا ارجمندی اظهار کرد: این اداره‌کل پس از دریافت محوز‌های لازم از سوی فرماندهی یگان حفاظت میراث‌فرهنگی در نظر دارد، به منظور استفاده از توان و دانش نخبگان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی ۱۰ سرباز امریه را جذب کند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم افزود: داشتن دفترچه اعزام، دارا بودن مدرک تحصیلی فقط کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته‌های معماری، عمران، تاریخ، باستان‌شناسی، صنایع‌دستی، مرمت و احیای بنا‌های تاریخی، موزه‌داری، مدیریت جهانگردی، مدیریت دولتی، مدیریت بازرگانی، حقوق، جغرافیا و مترجمی زبان؛ نداشتن اضافه خدمت دفترچه‌ای و نداشتن کسر از خدمت بیش از سه ماه و بومی استان قم از شرایط جذب سربازان امریه در این اداره‌کل است.

وی خاطرنشان کرد: مشمولان وظیفه برای کسب اطلاعات بیش‌تر می‌توانند در قم با شماره تلفن ۳۷۲۱۲۳۳۶ با پیش‌شماره ۰۲۵ و یا ۰۹۰۵۹۸۴۷۱۵۳ تماس بگیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • تخصیص اعتبارات دولتی برای راه اندازی بازارچه خاص بانوان
  • تصویب اعتبار برای راه اندازی بازارچه‌ محصولات خانگی بانوان
  • مکان یابی ایجاد بازارچه های صنایع دستی بانوان در کشور
  • ثبت بیش از ۲۶ میلیون نفر بازدید از اماکن گردشگری خوزستان
  • حمایت از بازارچه‌های صنایع دستی تولید بانوان
  • درج نام مادر روی کارت ملی منتفی شد
  • درج نام مادر روی کارت ملی منتفی است/ نام پدر هم از روی کارت‌ها حذف می‌شود
  • درج نام مادر روی کارت ملی منتفی است/ نام پدر هم از روی کارت ها حذف می شود
  • شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌فرهنگی قم
  • صنایع دستی روستای قلعه بالا