Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانلود سریال گیسو قسمت 1 اول ( قسمت اول 1 گیسو )، برای دانلود قسمت ۱ اول سریال گیسو و همچنین قسمت قسمت 10 ملکه گدایان و قسمت 7 خوب بد جلف به ادامه مطلب مراجعه کنید و به صورت قانونی دانلود و تماشا کنید.

 

به گزارش برنا، سریال گیسو یک سریال درام معمایی و عاشقانه به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی هومن کبیری میباشد که در آن هنرمندانی همچون محمدرضا گلزار و ساره بیات و هومن سیدیبه ایفای نقش میپردازند همچنین نویسندگی این سریال را علیرضا کاظمی پور انجام داده است

بازیگران سریال گیسو :

محمدرضا گلزار، هومن سیدی، ساره بیات، هانیه توسلی با هنرمندی مسعود رایگان ، شمسی فضل اللهی، علیرضا زمانی نسب، سید جمشید حسینی جولیا پانلی، آزاده ریاضی، سانیا سالاری، بهاره رهنما و حسین یاری

برای دانلود قسمت 1 سریال گیسو به لینک زیر مراجعه کنید

دانلود سریال گیسو قسمت 1

داستان سریال گیسو

رضا در مخمصه‌ای افتاده که برای بیرون آمدن از آن به کمک سهیل و پیمان نیاز دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
اما نقشه آنها آنطور که باید پیش نمی‌رود و اتفاقاتی رخ می‌دهد که کنترل اوضاع را از دست همه خارج می‌کند و …

سریال ایرانی ملکه گدایان این دومین سریال حسین سهیلی زاده میباشد که برای شبکه نمایش خانگی ساخته است و و تهیه کنندگی این سریال به صورت مسترک بر عهده رحمان سیفی و علی طلوعی میباشد. نویسندگی این سریال را حامد افضلی انجام داده است افضلی و برای اولین بار برای شبکه نمایش خانگی دست به قلم می شود و همچنین سریال ملکه گدایان یکی از پربازیگرترین سریال های شبکه نمایش خانگی میباشد که میاواند رکورد های قبلی فروش را جابه جا کند

خلاصه داستان سریال ملکه گدایان

در خلاصه داستان این سریال آمده است که امروز تو ، می تونه فردای من باشه هیچکس از سرنوشت خبر نداره حتی شما داستان سریال با این شعار شروع می شود.

برای دانلود قسمت 10 ملکه گدایان به لینک زیر مراجعه کرده و آن را قانونی دانلود و تماشا کنید دانلود قسمت 10 ملکه گدایان

سریال درام ملکه گدایان محصول نبراس پیکچرز است و علی طلوعی و رحمان سیفی آزاد تهیه‌کنندگی آن را برعهده دارند و ایرج محمدی در مقام مشاور در این پروژه حضور دارد.

بازیگران سریال ملکه گدایان

فرزاد فرزین (پارسا)، باران کوثری (افرا) ، رویا نو نهالی (لعیا)، پانته آ بهرام (خورشید)، آرمان درویش (البرز)، محمدرضا غفاری (آریا)، رضا بهبودی (شبیر)، الهام کردا (مهناز)، یسنا میر طهماسب (سهیل)، علی اوجی (سیامک)، سولماز غنی (فریبا)، بهشاد شریفیان (شنتیا)، عرفان ناصری (داریوش)، شبنم قربانی (سارا)، علی صلاحی (خسرو)، مریم سرمدی ، نورا محقق، الهام شعبانی (مستر تستر)

سریال خوب بد جلف رادیو اکتیو یک سریال کمدی به کارگردانی محسن چگینی و نویسندگی پیمان و مهراب قاسم‌خانی و امیرمهدی ژوله محضول کشو ایران میباشد این سریال بعد از موفقیت‌های فیلم خوب، بد، جلف و خوب، بد، جلف؛ ارتش سری در سینما ساخته شد و سرمایه گذازی آن را فیلیمو بر عهده گرفته است.

◉ بازیگران سریال خوب بد جلف رادیو اکتیو

پژمان جمشیدی، سام درخشانی، آناهیتا درگاهی، حامد کمیلی، محمد بحرانی، امیرمهدی ژوله، مارال فرجاد، فرزین محدث، شکیب شجره، تینو صالحی، با حضور فرهاد آییش و گوهر خیراندیش

دانلود قانونی: دانلود قسمت 7 خوب بد جلف

داستان سریال خوب بد جلف :

دنباله داستان فیلم سینمایی خوب، بد، جلف 2: ارتش سری میباشد و ماجراجویی های پژمان و سام پس از دزدیده شدن توسط چچن ها را روایت میکند

کارگردان و تهیه کننده: محسن چگینی

مشاور کارگردان، نویسنده و طراح: پیمان قاسم‌خانی

مهراب قاسم خانی و امیرمهدی روژله نیز در نگارش این سریال همکاری کرده‌اند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سریال گیسو سریال ملکه گدایان سریال خوب بد جلف داستان سریال ملکه گدایان دانلود قسمت سریال گیسو خوب بد جلف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۸۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«قصه‌های ریرا» برای خردسالان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مجموعه «قصه‌های ریرا» عنوان مجموعه انیمیشنی برای مخاطبان خردسال است که در ۱۳ قسمت ۱۰ دقیقه‌ای به تولید رسیده است.
در این مجموعه کاراکتر ریرا هر روز با سؤالات متفاوتی در دنیای اطراف خود روبه‌روست. او و دوستانِ هم سن و سالش در هر قسمت از این مجموعه با مسئله‌ای مواجه می‌شوند.

آنها ابتدا مسئله را با ذهنیت کودکانۀ خود برانداز کرده و در طول داستان متوجه اشتباهات و توانایی های خود می‌شوند.
این مجموعه که از نگاه یک بچه به دنیای بیرون تولید شده می‌تواند دنیای ذهنی خردسالان را برای پدر‌ها و مادر‌ها ملموس‌تر کند.

اتفاقاتِ داستان توسط یک گوینده (نریتور) دنبال می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آداب و رسوم برگزاری نوروز / این قسمت: مشهد
  • نگاهی متفاوت به قسمت چهاردهم «گناه فرشته» که بازتاب‌های بسیاری به همراه داشت
  • (ویدئو) آخرین قسمت «زیرخاکی»؛ آیا فریبرز به گنج می‌رسد؟
  • تازه‌ترین تیزر «زیرخاکی» منتشر شد/ آیا فریبرز به گنج می‌رسد؟
  • «زیرخاکی» به انتهای فصل چهارم می‌رسد +تیزر
  • پخش قسمت‌های پخش شده «جومونگ ۳: جا میونگ گو» از شبکه تماشا
  • «قصه‌های ریرا» برای خردسالان
  • سریال کره‌ای «ملکه اینهیون»؛ وقتی «مادرِ تسو» دونگ‌یی بود!
  • قسمت پانزدهم طرح زندگی با آیه‌ها در فارس تفسیر شد
  • «کاوه» داستان قسمت آخر زیرخاکی ۴ را لو داد!