Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی و دبیرکل کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین با صدور پیامی، درگذشت شیخ «احمد الزین» از علمای برجسته اهل سنت لبنان و رئیس هیات امنای جمعیت علمای مسلمان این کشور را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

شیخ احمد الزین با مواضع ضد صهیونیستی در منطقه شناخته می شد و مقاومت را تنها راه آزادی فلسطین و قدس شریف می دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در مسیر مبارزه با رژیم صهیونیستی بارها هدف تهدید به ترور قرار گرفت و انقلاب اسلامی ایران را پرچمدار کرامت انسانی و دفاع از مظلومین و احیاگر تمدن نوین اسلامی می خواند.

شیخ احمد الزین قاضی دینی اهل سنت شهر صیدا و رئیس هیئت امنای تجمع علمای مسلمین از یاران صمیمی امام موسی صدر و مقاومت به شمار می رفت.

نقش مهم ایشان در مقابله با رژیم صهیونیستی و دفاع از ملت فلسطین و امنیت و ثبات منطقه بسیار مهم بود. 
بی تردید تداوم راه این عالم وارسته تا آزادی کامل سرزمین‌های اشغالی و قدس شریف رسالتی قطعی است.
ارتحال این مجاهد نستوه و عالم فرهیخته را به ملت مقاوم لبنان ، جمعیت علمای لبنان ، گروههای مقاومت و خانواده مرحوم تسلیت می گویم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل شیخ احمد الزین حسین عبداللهیان احمد الزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۸۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفت‌وگوی تلفنی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه عمان

به گزارش «تابناک» به نقل از وزارت امور خارجه، حسین امیر عبداللهیان در این تماس تلفنی آخرین مواضع و دیدگاه های کشورمان را در مورد روند تحولات در منطقه به خصوص بعد از عملیات نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران علیه اهداف نظامی تجاوزگر رژیم صهیونیستی و در راستای دفاع مشروع و تنبیه این رژیم، همچنین تحرکات کشورمان در عرصه های سیاسی و حقوقی و بین المللی را تشریح کرد.

وی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران امنیت و ثبات کشورهای همسایه و دوست در منطقه را ثبات و امنیت خود می داند و اجازه نمی دهد که رژیم صهیونیستی با ماجراجویی فضای آرامش و ثبات در منطقه را بر هم بزند.

وزیر خارجه سلطنت عمان نیز در این گفتگوی تلفنی با محکومیت تجاوزات و جنایات رژیم صهیونیستی در منطقه به خصوص علیه مردم فلسطین، بر ضرورت هماهنگی و مشورت نزدیک بین کشورهای منطقه برای عبور از شرایط حساس کنونی و تامین ثبات و امنیت پایدار در منطقه تاکید کرد.

وزیران امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و عمان همچنین با مرور آخرین وضعیت انسانی در نوار غزه، بر ضرورت تداوم و تقویت تلاش‌های دو کشور به همراه سایر کشورهای موثر اسلامی و عربی در عرصه بین‌المللی برای پایان دادن به جنایات رژیم صهیونیستی، برقراری آتش بس فوری و ارسال کمک های انسانی برای مردم غزه تاکید کردند.

دیگر خبرها

  • ایستادگی مقاومت لبنان در مساله فلسطین، مایه افتخار همه ماست
  • ایران در پاسخ به رژیم صهیونیستی با کشور‌های منطقه در تعامل بود
  • ایران در پاسخ به رژیم صهیونیستی با کشورهای منطقه در تعامل بود
  • عملیات «وعده صادق» روحیه ملت‌های مسلمان را تقویت کرد
  • دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با نائب رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان ‎لبنان
  • تاکید بر اهمیت نقش مقاومت مردم لبنان در تحولات منطقه
  • تضعیف روحیه مقامات نظامی اسرائیل به‌دلیل عملیات ایران
  • سامانه دفاع موشکی رژیم صهیونیستی هدف حمله پهپادی حزب الله قرار گرفت + فیم
  • گفت‌وگوی تلفنی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه عمان
  • ابراز نگرانی سران عراق و اردن از تشدید تنش‌ها در منطقه