Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، مهرداد سلطانی معاون هماهنگی امورعمرانی استاندار زنجان گفت: لیست خبرنگاران متقاضی مسکن ملی توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، تهیه و نهایی شده است که  مقرر شد این لیست جهت پالایش شرایط متقاضیان به اداره کل راه و شهرسازی ارسال شود.

افزود: اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان نیز شرایط متقاضیان را بر مبنای ضوابطی که دارند، پالایش کرده و افراد واجد شرایط را برای تصمیم‌گیری اعلام می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار زنجان از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان خواسته بود تقاضای خبرنگاران برای تأمین مسکن آنها را پیگیری کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان با اشاره به شرایط دریافت مسکن ملی گفت: افرادی که مشمول شرایط طرح اقدام ملی مسکن می‌شوند باید پس از بررسی‌ها توسط اداره کل راه و شهرسازی مشخص شوند.

این مسئول در خصوص بالا بودن مبلغ و پایین بودن فاصله زمانی بین دریافت اقساط طرح اقدام ملی مسکن اظهار داشت: طرح اقدام ملی مسکن، فرآیند مشخصی دارد که آورده دولت در این طرح، زمین و تسهیلات است.

او با بیان اینکه دولت، زمین مورد نیاز را تامین کرده است، خاطرنشان کرد: هزینه زمین یا به تدریج از متقاضیان دریافت شده و یا در رهن دولت باقی می‌ماند.

سلطانی با بیان اینکه تسهیلات مربوطه در زمان مقرر به پروژه‌ها تزریق می‌شود، افزود: آورده متقاضیان نیز متناسب با مساحت پروژه‌ها و پیشرفت کار دریافت خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان در خصوص کم بودن فاصله زمانی بین اقساط تصریح کرد: به هر حال، دولت و متقاضیان هر کدام تعهداتی دارند که باید به آن پایبند باشند و هزینه ساخت مسکن یا همان آورده متقاضی نیز به تدریج و متناسب با روند پیشرفت کار دریافت خواهد شد.

120 خبرنگار زنجانی فرم دریافت مسکن طرح اقدام ملی را تکمیل کرده اند و پس از مشخص شدن تعداد افراد موضوع اختصاص زمین برای ساخت مسکن خبرنگاران پیگیری می شود.

انتهای پیام/ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسکن ملی خبرنگاران زنجان استاندار زنجان طرح اقدام ملی اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۸۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم قرعه‌کشی و واگذاری ۸۱ قطعه زمین در قالب قانون جوانی جمعیت

رامین الماسی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در مراسم قرعه‌کشی و واگذاری ۸۱ قطعه زمین در قالب قانون جوانی جمعیت، گفت : تأمین زیرساخت‌های موردنیاز در سایت‌های نهضت ملی مسکن ضرورتی است که باید با تلاش دستگاه‌های مرتبط و همکاری ادارات کل راه و شهرسازی فراهم می‌شود.

وی افزود: نهضت ملی مسکن یکی از طرح‌های مهم دولت مردمی سیزدهم است که برای برخورداری تمامی اقشار جامعه از مسکن مدنظر قرارگرفته که باید در استان کرمانشاه با اهتمام ویژه‌ای دنبال می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه تصریح کرد: مراسم واگذاری و قرعه‌کشی ۸۱ قطعه زمین در قالب طرح جوانی جمعیت برگزار شد.

وی ادامه داد: در این مراسم در شهرستان هرسین تعداد ۳۳ قطعه به ۶۶ متقاضی، بیستون ۳۲ قطعه به ۶۴ متقاضی و در شهرستان کرمانشاه ۲۶ قطعه به ۵۱ متقاضی واگذار شد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم قرعه‌کشی و واگذاری ۸۱ قطعه زمین در قالب قانون جوانی جمعیت
  • نود متقاضی خانواده دارای سه فرزند در شیروان، زمین دریافت می‌کنند
  • بیش از هفت هزار قطعه زمین در روستاهای مهاباد آماده تحویل به متقاضیان مسکن
  • اختصاص زمین به ۱۰۱ متقاضی حائز شرایط طرح نهضت ملی مسکن
  • تسهیلات ودیعه مسکن به بیش از ۴۳۸ هزار متقاضی پرداخت شد
  • ۷ هزار و ۱۷۹ قطعه‌زمین در روستا‌های مهاباد آماده تحویل به متقاضیان مسکن است
  • برخورداری برخی متقاضیان با فرم ج قرمز از زمین رایگان
  • فرم ج و اهدای زمین به متقاضیان جوانی جمعیت
  • پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن بیش از ۴۳۸ هزار متقاضی
  • تحویل ۱۲۷ هزار و ۳۶۸ واحد مسکن مهر در دولت سیزدهم