Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: برای رسیدن به کرسی ریاست فدراسیون فوتبال تنها از جنس فوتبال بودن و محبوبیت فوتبالی کافی نیست. ابراهیم طالبی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص تساوی یک بر یک استقلال مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: استقلال مقابل مس رفسنجان مانند بازی‌های قبل خود یک بازی سردرگم و بدون برنامه ارائه داد، با اینکه لیگ برتر به نیمه‌های راه رسیده هنوز شاهد کمترین هماهنگی بین بازیکنان استقلال و خطوط مختلف تیم هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال برای حمله و رسیدن به دروازه مس رفسنجان فاقد کوچکترین نقشه و برنامه‌ بود و کما فی‌السابق دل به خلاقیت بازیکنان و ضربات ایستگاهی یا امید به بخت و اقبال داشت.

وی افزود: البته این حکایت جدیدی نیست و در تمامی بازی‌های قبلی، استقلال چنین شرایطی داشته است. اعتقاد ندارم که استقلال می‌تواند در آینده عملکردی متفاوت‌تری از آنچه تا کنون ارائه کرده، داشته باشد. استقلالِ محمود فکری و نوع فوتبالی که را ارائه می‌داد، حرفی برای گفتن نداشت.

پیشکسوت استقلال در رابطه با حضور قایدی در ترکیب اصلی پس از ۱۰ روز غیبت در تمرینات خاطرنشان کرد: قایدی و فوتبالی که بازی می‌کند را دوست دارم، اما نه مهدی نه هیچ ستاره‌ای نباید بعد از دو هفته غیبت، از سوی سرمربی تیم در چیدمان اصلی قرار بگیرد. باشگاه بزرگی، چون استقلال باید با قاعده و اصول فنی و اخلاقی مناسب و صحیح عمل کند.

طالبی با اشاره به اینکه قضاوت زودهنگام عزیزی خادم کار درستی نیست خاطر نشان کرد: برای او آرزوی موفقیت داریم و امیدوارم بتواند فوتبال ما را که جزو مهمترین و پر مخاطب‌ترین فرآیند‌های موجود در کشور است را به خوبی و شایستگی کارگردانی کند. کریمی هم از جنس فوتبال است و شاید در بحث ارتباطات و لابی گری تجربه لازم را نداشته‌اند. برای رسیدن به کرسی ریاست فدراسیون فوتبال تنها از جنس فوتبال بودن و محبوبیت فوتبالی کافی نیست. بیشتر بخوانید: رونمایی از تیم منتخب هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال با حضور مدافعان گلزن انتهای پیام/ برچسب ها: استقلال مس رفسنجان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال استقلال مس رفسنجان مس رفسنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۸۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویر تکراری: آغوش امن بازیکنان استقلال!

به گزارش ورزش سه، مدافع استقلال بعد از گلی که به ثمر رساند به سمت مهدی هاشمی نسب رفت و خوشحالی جالبی با او انجام داد، هاشمی‌نسب در بازی‌های گذشته نسبت به هرکدام از بازیکنان استقلال که دوران مصدومیت یا حواشی را پشت سر می‌گذارند و پس از آن موفق به گلزنی می‌شوند  حمایت ویژه ای مبذول می‌کند.

مرادمند پس از گلزنی به سمت مربی ای رفت که بین بازیکنان این تیم محبوبیت بالایی دارد و پیش از او مهرداد محمدی، آرمین سهرابیان و چند بازیکن دیگر استقلال این کار را انجام داده بودند.

هاشمی نسب در دوران بازی مدافع گلزنی بود و در تیم این فصل استقلال هم مدافعان گلزن زیادی حضور دارند، روزبه چشمی، ایمان سلیمی، محمد مرادمند و آرمین سهرابیان برای استقلال در این فصل برای آبی‌ها گل زده‌اند. البته جوری که مهدی گلوی حسین را فشار می‌‌دهد هم نکته‌ایست! 

عکس: محمدرضا علیمددی

دیگر خبرها

  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی
  • گروه بندی و زمان مسابقات فوتبال مناطق رده سنی امید
  • تنها هت‌تریک کننده فوتبال ایران رفت!
  • تمجید ویژه ده‌روسی از آزمون پس از گلزنی
  • سوژه‌‎های فوتبالی در قاب تصویر
  • برتری ۴ گله شباب الاهلی در شب گلزنی عزت‌اللهی و پاس گل قایدی
  • برنامه تمرینی ویژه برای مهرداد محمدی در استقلال
  • همه بازی‌ها برایمان فینال است
  • تصویر تکراری: آغوش امن بازیکنان استقلال!
  • استقلال آمار‌ها را دور زد!