Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-16@12:09:35 GMT

شرایط ویژه خرید خودرو جدید «تارا» +جدول

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۹۹۳۷۵

شرایط ویژه خرید خودرو جدید «تارا» +جدول

برای ثبت نام ایران خودرو اینجا کلیک کنید

(بدون فیلترشکن وارد شوید)

به گزارش اقتصادآنلاین، ایران خودرو از امروز چهارشنبه 13 اسفند ماه 99 به مدت چهار روز دو طرح پیش‌فروش یکساله و فروش فوق‌العاده را اجرا خواهد کرد. 

سومین مرحله از پیش‌فروش خودروی تازه وارد خودرو " تارا" را در دو مدل دستی و اتوماتیک به اجرا گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق این طرح، موعد تحویل تارا با گیربکس دستی، مهر الی اسفند 1400 و خودرو تارا با گیربکس اتوماتیک بهمن الی اسفند ماه 1400 اعلام شده است. قیمت هر دو نوع این خودرو، مطابق با زمان قیمت خودرو در روز تحویل خواهد بود. میزان پیش‌پرداخت لازم برای برندگان این مرحله از پیش‌فروش تارا به تفکیک نوع گیربکس در جدول زیر اعلام شده است؛

شبیه به طرح‌های قبلی، پس از پایان مهلت ثبت‌نام و احراز هویت ثبت نام کنندگان، قرعه‌کشی در حضور نمایندگان نهادهای نظارتی انجام و اسامی نفرات برگزیده پس از گذشت حداکثر سه روز از پایان زمان ثبت نام، مشخص خواهد شد. متقاضیان، ظرف مدت پنج روز فرصت دارند تا همه مبلغ خودروهای طرح فروش فوق‌العاده و مبلغ علی‌الحساب خودرو تارا در طرح پیش‌فروش را واریز کنند. 

پربیننده ترین شرایط ویژه خرید سمند اعلام شد +جدول ثبت نام ایران خودرو / تحویل خودرو سال ۱۴۰۰ سورن پلاس را با شرایط ویژه ای بخرید +جدول قیمت محصولات بهمن موتور در تهران +جدول شرایط ویژه خرید رانا پلاس اعلام شد +جدول

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ثبت نام ایران خودرو برجام شرایط ویژه پیش فروش ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۹۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد قیمت خودروهای داخلی و مونتاژی در بازار؛ کوئیک، شاهین و پژو پارس چقدر گران شد؟ | جدول قیمت ها

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تجارت‌نیوز، قیمت خودرو امروز، یک‌شنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ به نسبت صعودی گزارش می‌شود. اکثر خودروهای داخلی، رشد قیمت دارند ولی در بازار مونتاژی‌ها به نسبت تغییر چندانی دیده نمی‌شود.

در حال حاضر روند امروز نرخ ارز مشخص نشده، اگرچه با توجه به رشد دوباره دلار از روز گذشته انتظار می‌رفت که قیمت خودرو از صبح امروز صعودی شود.

قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودروهای داخلی از آغاز روند معاملات امروز، صعودی است. کوییک دنده‌ای S از هاچ‌بک‌های اقتصادی شرکت سایپا محسوب می‌شود که از ابتدای روز جاری ۸ میلیون تومان گران‌تر شده و به ۴۵۸ میلیون تومان رسیده است.

اعلام زمان فروش خودروهای برقی وارداتی

شاهین G از سدان‌های لوکس و رده بالای سایپا به شمار می‌رود که امروز تغییری نداشت، اما نسبت به روز گذشته ۱۴ میلیون تومان گران‌تر شده است و با ۷۹۵ میلیون تومان معامله می‌شود.

پژو پارس LX TU۵ که قیمت آن با انتشار اخبار هیجانی توقف تولید گران شده بود، رشد ۳ میلیون تومانی را تجربه کرد و با ۸۸۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت خودروهای مونتاژی

قیمت خودروهای مونتاژی نسبت به روز گذشته افت ناچیزی دارند.

جک J۴ آپشنال یکی از معدود محصولات مونتاژی است که تغییر قیمت ندارد و با نرخ ۹۰۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

زوتی DL۵ کراس‌اوور وارداتی سایپا به شمار می‌رود که ۳۰ میلیون تومان ارزان‌تر از روز گذشته و با یک میلیارد و ۳۱۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شوند.

ام‌وی‌ام X۵۵ Pro اکسلنت کراس‌اوور مونتاژی مدیران خودرو نیز ۳۰ میلیون تومان افت قیمت دارند و با یک میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان معامله می‌شوند.

پیش‌بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

با توجه به پاسخ شب گذشته ایران به حمله اسرائیل و رشد عجیب نرخ تتر، احتمالاً نرخ ارز نیز از ساعات دیگر رشد خود را آغاز کند. بنابراین در صورت ادامه این وضعیت، احتمالاً قیمت خودرو نیز با شیب بیشتری افزایشی شود.

کد خبر 844201 برچسب‌ها خبر مهم خودرو - ایرانی

دیگر خبرها

  • افزایش ۵ تا ۵۰ میلیون تومانی قیمت برخی خودروها دربازار؛ کوئیک،دنا، تارا و انواع پژو چند شد؟ | جدول قیمت ها
  • قیمت خودرو امروز ۲۸ فروردین + جدول
  • قیمت خرید مسکن در منطقه ۱۶ تهران +جدول
  • فروش خودرو با دلار برای فرار از مالیات
  • قیمت خودرو امروز ۲۷ فروردین + جدول
  • خرید نهال گردو ژنوتیپ با تخفیف ویژه و مشاوره پس از فروش
  • شرایط واریز وجه و خرید دنا پلاس شش دنده + جدول فروردین‌ماه ۱۴۰۳
  • قیمت خودرو امروز ۲۶ فروردین + جدول
  • رشد قیمت خودروهای داخلی و مونتاژی در بازار؛ کوئیک، شاهین و پژو پارس چقدر گران شد؟ | جدول قیمت ها
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو +جدول