Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-28@13:52:13 GMT

ضرورت تبدیل نیروهای شرکتی و خدماتی شهرداری

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۹۹۴۵۹

ضرورت تبدیل نیروهای شرکتی و خدماتی شهرداری

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس بابیان اینکه تبدیل نیروهای شرکتی و خدماتی شهرداری الزامی است، گفت: بررسی وضعیت آسیب های اجتماعی در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، حسین گودرزی در دیدار با رحمانی فضلی وزیر کشور ،وضعیت آسیب های اجتماعی،مشکلات موجود در حوزه شهرداری های دورود،ازنا،چالانچولان و مومن آباد  را تشریح و خواستار صدور دستورات ویژه برای رفع مشکلات مطروحه از سوی وزیر کشور شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 نماینده مردم دورود،ازنا  در  مجلس شورای  اسلامی تصریح کرد: در این جلسه  موضوعاتی  همچون  ضرورت تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و خدماتی شهرداری ۴شهر دورود، ازنا، چالانچولان و مومن آباد،اختصاص ماشین آلات مورد نیاز شهرداری ها مطرح شد.

وی با بیان اینکه تخصیص اعتبار برای پرداخت بدهی ها به ویژه واریز حقوق و بیمه معوق نیروهای شرکتی و خدماتی از دیگر  مواردی  بود  در این جلسه مهم  مورد تجزیه وتحلیل قرار گرفت.

 نماینده مردم دورود،ازنا در مجلس یادآورشد: تامین قیر مورد نیاز برای آسفالت معابر،جبران عقب افتادگی مبلمان شهری مناطق ملحق شده به شهر، به ویژه شهرداری منفصل ناصرالدین و شهرهای چالانچولان و مومن آباد از  مواردی  که با وزیر  کشور  مطرح شد.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی نماینده مجلس مجلس نیروهای شرکتی و خدماتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۹۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان عازم عشق‌آباد شد

وزیر امور خارجه کشورمان به منظور دیدار و گفت‌وگو با مقامات ترکمنستان دقایقی پیش تهران را به مقصد عشق‌آباد ترک کرد.

به گزارش مشرق، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان به منظور دیدار و گفت‌وگو با مقامات عالی‌رتبه ترکمنستان تهران را به مقصد این کشور ترک کرد.

گفت‌وگو در خصوص مسایل مورد علاقه دوجانبه به خصوص مسایل اقتصادی و تجاری، ترانزیت، انرژی و مبارزه با تروریسم از مهم‌ترین موضوعات مورد رایزنی در جریان این سفر خواهد بود.

در این سفر کاظمی قمی نماینده ویژه رئیس‌جمهور در امور افغانستان، دمیرچی‌لو مدیرکل اوراسیا و علیرضا محمودی مدیرکل کنسولی وزارت امور خارجه امیرعبداللهیان را همراهی می‌کنند.

بر اساس این گزارش، ایران و ترکمنستان در جریان سفر سال گذشته قربانقلی بردی محمداف رئیس شورای مصلحت خلق ترکمنستان و رئیسی جمهور سابق این کشور به تهران ۵ سند همکاری در زمینه‌های ترانزیت، برق، گاز، تجارت و سرمایه‌گذاری بین دو کشور امضا کردند.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • بهترین اتفاق حوزه کار در سال گذشته
  • امیرعبداللهیان عازم عشق‌آباد شد
  • باغ فدک به یک مجموعه اقامتگاهی، گردشگری و خدماتی مناسب تبدیل شده است
  • موافقت وزیر کشور با ارتقاء درجه شهرداری پارس آباد مغان
  • بستر افزایش نشاط اجتماعی فراهم شود/ ضرورت بهره‌مندی از ظرفیت اساتید پیشکسوت
  • وزیر نفت پاکستان: ما به گاز ایران نیاز داریم
  • بسیاری از نارضایتی‌ها از شهرداری به علت اجرای قوانین است
  • پیشرفت ۱۲ درصدی راه‌آهن دورود - خرم‌آباد در‌ سال گذشته
  • راه‌آهن دورود_خرم‌آباد؛ پروژه‌ احیاء شده دولت سیزدهم
  • پیشرفت ۱۲ درصدی راه‌آهن دورود-خرم‌آباد در‌ سال گذشته