Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از کیش : شب گذشته با حضور آرش میراسماعیلی رییس فدراسیون جمهوری اسلامی ایران، صدیقه کعبی‌زاده سرپرست دبیری و نایب رئیس بانوان فدراسیون، روسای هیات‌ها و روسای کمیته‌های مختلف و مسئولین ورزش کیش جلسه هم اندیشی روسای هیات ها و کمیته های جودو پس از رفع تعلیق در جزیره کیش انجام پذیرفت.

رئیس فدراسیون جودو ضمن خیرمقدم به حاضرین، گفت: شاید بعد از مجمعی که پشت سرگذاشتیم اتفاقات زیادی صورت گرفت و به نوعی برای اولین بار با چنین مسائلی مواجه شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال، خبر بسیار مسرت بخشی که روز گذشته به خانواده جودو، ورزش و مردم رسید خوشحال کننده بود. ما خدمتگذار بودیم و این تیم حقوقی بود که تلاش اصلی را به دوش کشید.

میراسماعیلی عنوان کرد: خدا را شکر که امروز رای به سود ما بود، اگر برعکس این مساله اتفاق می‌افتاد شرایط بسیار سخت می‌شد. از دیروز افتخار می‌کنم که خون، امید و روحیه تازه به جودوی ایران اضافه شد.

وی خطاب به حاضرین گفت: تمام این موفقیت‌ها با حمایت همه شما بود و از تمامی روسای هیات ها و خانواده جودو تشکر میکنم که در بدترین شرایط هم من را تنها نگذاشتند.

وی افزود: قبل از کرونا برنامه های مختلف خوبی برگزار کردیم و شرایط عالی بود. با آمدن کرونا سعی کردیم برنامه‌هایی داشته باشیم که با این وضعیت همخوانی داشته باشد. در فضای مجازی و به‌صورت آنلاین کارهای مختلفی انجام دادیم و کمیته های مختلف فدراسیون کارهای زیبایی انجام دادند.

رییس فدراسیون جودو اظهار داشت: کار بزرگی که انجام شد احداث آکادمی جودو است که کارش را آغاز کردیم و هرچند کارشکنی شد اما موانع را برطرف کردیم و با گرفتن مجوز از هفته آینده روند ساخت ادامه می‌یابد.

میراسماعیلی در مورد جودوی کیش، توضیح داد: علی‌بیگی در طول این مدت کنار ما بود که زحمات زیادی برای جودوی کیش کشید و اکنون محسن لردلسمی از امروز رسماً کارشان را به‌عنوان مسئول جدید جودوی این جزیره آغاز کرد. و از همکاری آقای فرضی پور مدیرعامل موسسه ورزش و تفریحات سالم و دکتر نجف پور مدیر امور ورزش تقدیر و تشکر نمود.

در ادامه عزیزاله فرضی پورفرضی‌پور با ابراز خوشحالی از میزبانی خانواده جودو، توضیحاتی در خصوص شرایط ورزش کیش و میزبانی از تیم‌های مختلف ملی ارائه کرد.

گزارش عملکرد کمیته‌های مختلف فدراسیون، پرسش و پاسخ روسای هیات‌ها، ارائه گزارش مالی و گزارش عملکرد فدراسیون و ارائه تقویم سال ۱۴۰۰ از بخش‌های دیگر این جلسه بود.

48

کد خبر 1492110

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مناطق آزاد روسای هیات ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۹۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هم‌اندیشی مدیران هیأت‌های رزمندگان اسلام در مشهد مقدس

بیست و هشتمین نشست هم‌اندیشی مدیران هیأت‌های رزمندگان اسلام در مشهد مقدس برگزار می‌شود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علی اکبر مداحی، مدیر ستاد مرکزی هیأت رزمندگان اسلام در مورد برگزاری بیست و هشتمین نشست هم‌اندیشی سالیانه و سراسری 700 هیأت رزمندگان اسلام به مدت 3 روز در مشهد گفت: این همایش از 5 تا 7 اردیبهشت‌ در مشهد مقدس برگزار می‌شود. در این نشست علما و مسئولان مربوطه به تبیین سیاست‌ها و برنامه‌های هیأت رزمندگان اسلام در سال 1403 می‌پردازند. موضوعات کارگروه‌ها عبارتند از اربعین و برنامه‌های سال 1403 موکب‌ها، آسیب‌شناسی برنامه های هیات و رشد و بالندگی آن، ایده های جدید جهت ارتقاء هیات ها، نقش هیأت در ارتقاء عفاف و حجاب جامعه. این 700 مدیر هیأت، شامل 400 مدیر هیأت رزمندگان اسلام و 300 مدیر هیأت پیروان عترت (خواهران) رزمندگان اسلام را می‌شوند.

10 توصیه مهم به مداحان در آستانه محرم

مداحی ادامه داد: حجت الاسلام راشد یزدی درباره اخلاق در هیأت، حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان درباره رسالت‌های هیأت رزمندگان در جامعه، آقای آل داود درباره سواد رسانه و جنگ شناختی، حجت الاسلام سید حسین مؤمنی درباره بایدها و نبایدهای هیأت و آداب هیأت داری، سردار فلاح‌زاده درباره جهان اسلام و محور مقاومت، حجت الاسلام راجی درباره جهاد تبیین، حجت الاسلام خواجوی درباره فلسفه سیاسی نظام اسلامی از منظر امامین انقلاب، آقای وحید جلیلی قائم مقام صدا و سیما در مورد اهمیت رسانه در هیأت‌ها و نیز انتظارات متقابل رسانه ملی و هیأت‌های رزمندگان اسلام و حجت الاسلام احمد پناهیان در مورد شیوه‌های هیأت داری در این همایش سخنرانی خواهند کرد. حاج احمد واعظی در این نشست به مدیحه سرایی و حجت الاسلام سید روح الله مؤید فرزند استاد مؤید به شعرخوانی خواهند پرداخت. در پایان این نشست هم اندیشی، به بیست هیات برتر (ده نفر از آقایان و ده نفر از خواهران) جوایزی اهدا خواهد شد.

انتهای‌پیام/

دیگر خبرها

  • هم‌اندیشی مدیران هیأت‌های رزمندگان اسلام در مشهد مقدس
  • رئیس هیات ورزش دانش آموزی استان بوشهر انتخاب شد
  • فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی می‌تواند به نشاط مردم کمک کند
  • برگزاری جلسه هم اندیشی دفاتر انرژی بلوک ۱ کشور
  • کمیته انضباطی گلر استقلال را احضار کرد
  • ابلاغ وزارت ورزش به فدراسیون درباره فیرپلی مالی
  • کوهپایه‌زاده رئیس کمیته پزشکی کمیته پارالمپیک آسیا شد
  • رییس و هیات رییسه فدراسیون فوتبال با وزیر ورزش دیدار می کنند
  • دانیال اسماعیلی‌فر به کمیته انضباطی احضار شد
  • زمان حضور مدافع پرسپولیس در کمیته انضباطی