Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس اداره امور تعاونی‌های اداره کل امور عشایر گلستان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از برگزاری نخستین آزمون استخدامی بهورز عشایری در استان خبر داد و گفت: ۱۶ نفر از فرزندان عشایر امروز در این آزمون شرکت کردند که از میان آنان، پنج نفر به عنوان بهورز برای مناطق عشایری "دشت تقر، اسماعیلک، قره چاردک، پاشایولی و چوپان‌جیق" استخدام می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدصادق عرب قائنی افزود: افراد برگزیده در آزمون بعد از گذراندن مرحله مصاحبه به مدت ۲ سال در دوره آموزش بهورزی مراکز بهداشت شرکت می‌کنند.

وی گفت: دانشگاه علوم پزشکی گلستان مجوز استخدام ۱۵ بهورز عشایری را اخذ کرد که در مرحله نخست با برگزاری آزمون پنج نفر استخدام می‌شوند.

**

شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گلستان با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که نماز جمعه ۱۵ اسفند امسال به غیر از شهرهای گرگان و سرخنکلاته، با رعایت اصول و مقررات بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در سایر نقاط استان برگزار می‌شود.

**

رییس کل دادگستری گلستان امروز در همایش روز ملی آب در گرگان، گفت: قانون توزیع عادلانه آب بازدارندگی لازم برای جلوگیری از دست اندازی به منابع آبی ندارد.

هادی هاشمیان افزود: از نظر حقوقدانان دغدغه قانون توزیع عادلانه آب، بیشتر تقسیم آب است و برخی بندهای موجود در این قانون مانند صدور مجوز برای کسانی که تا پیش از تصویب این قانون، چاه غیرمجاز حفر کرده بودند، دست اندازی به منابع آب را ترویج کرد.

وی ادامه داد: از آن پس هم افراد زیادی به این امید که دوباره با تصویب قانون جدید بتوانند مجوز بگیرند، چاه غیرمجاز حفر کردند به طوری که امروز تعداد زیادی پرونده با این موضوع در محاکم استان تشکیل و در حال رسیدگی است.

هاشمیان با اشاره به ممنوعیت ساخت و ساز در حریم و بستر رودخانه‌های گلستان از امور آب استان خواست در این بخش فعالانه ورود کند و دستگاه قضایی هم به عنوان پشتیبان در کنار آنان خواهد بود.

**

همچنین رییس کل دادگستری گلستان از تعیین ۵۱ شعبه تخصصی رسیدگی به تخلفات و جرایم احتمالی انتخابات در استان خبر داد و گفت: ۱۴ شعبه در دادسراها، ۱۸ شعبه در دادگاه‌های سراسر استان برای رسیدگی به تخلفات و جرایم احتمالی با موضوع انتخابات تعیین شده است.

هاشمیان در نخستین جلسه ستاد پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخابات افزود: ۱۸ شعبه در شوراهای حل اختلاف و یک شعبه تجدیدنظر هم آماده رسیدگی به پرونده‌های انتخاباتی هستند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گلستان نیز در این جلسه گفت: اعضای ستاد پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخابات از دستگاه‌های اجرایی، نظارتی، اطلاعاتی، انتظامی و قضایی هستند.

حجت الاسلام مهدی قاسمی وناجمی افزود: بررسی فعالیت نامزدهای احتمالی، رصد فضای مجازی و پیشگیری از فعالیت‌های انتخاباتی زودهنگام و جلوگیری از بروز تخلفات و جرایم از وظایف این ستاد است.

وی اظهارداشت: پارسال ۳۰ پرونده با موضوع تخلفات و جرایم انتخاباتی در محاکم تشکیل شد که به جز یک پرونده که هنوز در جریان رسیدگی است رای بقیه پرونده‌ها صادر شد.

**

مدیرکل کمیته امداد گلستان گفت: با تاسیس صندوق امداد ولایت استان از سال ۹۵ تاکنون ۶۰۰ نفر از نیکوکاران سپرده‌گذاری بالایی کردند که از محل وجوهات آنان و نیز کمک‌های دولتی به ۳۵ هزار مددجوی زیرپوشش این نهاد، ۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغال و کارگشایی پرداخت شد.

عیسی بابایی افزود: این صندوق به سپرده‌های نیکوکاران سود نمی‌دهد و بابت پرداخت تسهیلات نیز از مددجویان کارمزد دریافت نمی‌گیرد.

به گفته وی، هم اکنون صندوق امداد ولایت کمیته امداد گلستان ۱۴۵ هزار سپرده‌گذار دارد.

**

محمود سقلی، معاون آبزی پروری اداره کل شیلات گلستان با اشاره به تولید ۱۹ هزار و ۸۰۷ تن انواع آبزیان در سال ۹۸ در استان، گفت: پیش بینی می‌شود، تولید آبزیان در سال‌جاری ۱۰ درصد افزایش یابد.

برچسب‌ها زندگی عشایری انتخابات ۱۴۰۰ گنبدکاووس کمیته امداد امام خمینی گلستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: زندگی عشایری انتخابات ۱۴۰۰ گنبدکاووس زندگی عشایری انتخابات ۱۴۰۰ گنبدکاووس کمیته امداد امام خمینی گلستان اخبار کنکور تخلفات و جرایم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۹۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل بیش از ۲ هزار پرونده تخلف صنفی در خوزستان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، بهرام جباری گفت: در یکماه اخیر ۲ طرح بازرسی نوروز و ماه مبارک رمضان در استان خوزستان برگزار شد و در همین رابطه نظارت‌ها به ویژه بر نحوه توزیع و فروش کالای اساسی شدت گرفت و حاصل این نظارت‌ها منجر به تشکیل ۲ هزار و ۷۷ تخلف صنفی شد.

وی افزود: به دلیل افزایش بازرسی‌ها و مشارکت برخی دستگاه‌های نظارتی با اداره کل صمت استان در نظارت از بازار تخلفات بیشتری شناسایی و به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

جباری ارزش ریالی این میزان پرونده تخلف صنفی را ۴۶ میلیارد و ۴۶۴ میلیون ریال عنوان کرد و ادامه داد: در مدت یاد شده ۴ هزار و ۱۹۱ بازرسی از بازار و واحد‌های تولیدی در استان انجام شده است.


معاون نظارت و بازرسی اداره کل صمت خوزستان با اشاره به انواع تخلفات صورت گرفته می‌گوید: درج نکردن قیمت و گرانفروشی، صادر نکردن فاکتور و کم فروشی عمده تخلفات بوده است.

به گفته جباری؛ بیشترین تخلف‌های صنفی در بخش کالا‌های خوراکی و صنایع غذایی استان خوزستان بوده است.

دیگر خبرها

  • آزمون استخدام پیمانی متمرکز سازمان تامین اجتماعی در فارس برگزار شد
  • برگزاری آزمون استخدام پیمانی تامین اجتماعی در قزوین
  • برگزاری آزمون استخدام پیمانی تامین اجتماعی
  • دستان پر مهر خیران قفل گشای آزادی
  • برگزاری نخستین همایش روز ملی گندم و نان در گرگان
  • افزایش ۲۰ درصدی رسیدگی به تخلفات حمل و نقل جاده ای استان قم
  • برگزاری آزمون استخدام دبیر با یک میلیون داوطلب
  • تشکیل بیش از ۲ هزار پرونده تخلف صنفی در خوزستان
  • مفقود شدن ۳ زن در کرمان | اعزام ۳ تیم هلال احمر برای امداد و نجات
  • مفقود شدن سه عشایرنشین در جبالبارز کرمان/ پیداشدن یکی از مفقودین