Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@20:33:33 GMT

یوفا برنامه اش را برای برگزاری یورو 2020 تغییر نمی دهد

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۰۰۵۵۱

یوفا برنامه اش را برای برگزاری یورو 2020 تغییر نمی دهد

به گزارش خبرگزاری فارس، شایعات زیادی در روزهای اخیر در ارتباط با برگزاری مسابقات جام ملت های اروپا (یورو 2020) شنیده شد. از جمله این که به جای برگزاری مسابقات در 12 شهر اروپایی همه در یک کشور همچون انگلیس انجام شوند.

به خصوص که 2 روز قبل بوریس جانسون، نخست وزیر دولت انگلیس از آمادگی کشورش برای برگزاری مسابقات در مصاحبه با سان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اما یوفا چنین تصمیمی ندارد. در این ارتباط روزنام تایمز امروز در گزارشی خبرداد مدیریت یوفا کماکان مصمم است این مسابقات مطابق برنامه قبلی انجام گیرند.

به باور سران این سازمان، حتی از نظر عملی، امکان تغییر برنامه و واگذاری آن به یک کشور خاص در مقطع کنونی امکان ندارد.

مطابق برنامه قرار بود این مسابقات در پایان بهار گذشته شروع شوند اما به دلیل شیوع کرونا به 22 خرداد سال آینده موکول شد.


 

طبق برنامه درنظرگرفته شده یوفا قرار است مسابقات از تاریخ 22 خرداد سال آینده به مدت یک ماه در 12 شهر به شرح زیر انجام گیرند:

لندن(انگلیس)، مونیخ (آلمان)، باکو(آذربایجان)، رم(ایتالیا)، بخارست(رومانی)، کپنهاگ(دانمارک)، آمستردام(هلند)، بیلبائو(اسپانیا)، گلاسکو(اسکاتلند)، بوداپست(مجارستان)، دوبلین (ایرلند)، سن پترزبورگ(روسیه)

طبق همین برنامه قرار است مسابقات مرحله نیمه نهایی و نهایی در لندن انجام گیرند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فوتبال اروپا اروپا یوفا بوریس جانسون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۰۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ۸۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در استان همدان

ابوالفضل برات زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه از روز پنجم تا ۱۲ اردیبهشت ماه بعنوان هفته کار و کارگر و هفته بسیج کارگران و کارخانجات در سطح کشور نامگذاری شده است افزود: روز نهم اردیبهشت ماه به یاد شهید عبدالحسین برونسی که یکی از شهدای شاخص کارگری هستند بعنوان روز بسیج کارگران و کارخانجات نام گرفته است.

وی یادآور شد: سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان همدان با توجه به وظایف ذاتی خود در طول سال و در راستای ترویج تفکر بسیجی و نهادینه کردن معنویت و ارتقای سطح روحیه انقلابی در سطح جامعه کار و تولید استان برنامه‌هایی را در حال اجرا دارد.

مسئول بسیج کارگری و کارخانجات استان همدان در ادامه با اشاره به اینکه برنامه‌های این هفته در دو بخش مهم تقسیم شده است که می‌توان از بخش اول که در راستای تحقق ارتش ده‌ها میلیونی و بسیج در سطح جامعه کار و تولید استان است نام برد که با تشکیل ۶۷ پایگاه بسیج در سطح واحدهای تولیدی و خدماتی در سطح استان و با بیش از ۲۱ هزار بسیجی پایگاه‌ها در حال فعالیت هستند که در راستای برنامه‌های بسیج و در طول سال اقداماتی را انجام می‌دهند.

وی گفت: بخش دوم در راستای کمک به جامعه اسلامی است و برنامه های که به تولید استان کمک می‌کند در حال انجام است که شامل رفع موانع تولید با حضور در ستاد تسهیل استان است که در سال ۱۴۰۲ حدود ۱۲۰ واحد تولیدی مورد بازدید و بررسی قرار گرفته است و همچنین ۳۰۰ مشکل در این حوزه شناسایی شده است و به روش‌های مختلف در صدد رفع این موانع هستیم که در برخی از موارد در ستاد تسهیل پیگیری شده و برخی با تعامل با ادارات مختلف کمک‌هایی صورت گرفته است.

برات زاده اذعان کرد: تشکیل گروه‌های جهادی یکی دیگر از مهمترین برنامه‌های است که در سطح پایگاه‌های مقاومت انجام می‌شود که در داخل واحدهای تولیدی و خدماتی با برگزاری شیفت ایثار بدون دریافت حقوق ساعاتی یا روزی توسط بسیجیان انجام می‌شود.

مسئول بسیج کارگری و کارخانجات استان همدان در ادامه با اشاره به اینکه گروهای جهادی در جهت رفع محرومیت در جامعه کمک‌های خوبی دارند خاطرنشان کرد: این گروه‌ها در روستاهای اطراف کارخانجات و جاهای محروم به مرمت و ساخت منازل کمک می‌کنند و توزیع بسته‌های معیشتی در طول سال از دیگر اقدامات این مجموعه است.

برات زاده ادامه داد: طرح شهید برونسی در راستای فرهنگ سازی تولید، توزیع و مصرف کالای ایرانی است که در سطح واحدهای تولیدی انجام می‌شود همچنین بازدید اقشار مختلف از واحدهای تولیدی و آشنایی آنها بویژه دانش آموزان، دانشجویان و طلاب از دیگر برنامه‌ها بوده است.

وی در ادامه از اهم برنامه‌های دیگر نان برد و متذکر شد: ویژه برنامه گرامیداشت روز بسیج کارگران و کارخانجات، گرامیداشت شهدای کارگر استان، تقدیر از ۱۰ خانواده شهید کارگر استان که از هر شهرستان یک خانواده، تقدیر از ۵ پایگاه موفق استان و کوه پیمایی ۲۰۰ نفر از بسیجیان کارگری سطح استان از دیگر برنامه‌ها خواهد بود.

برات زاده در پایان از پویش من کارگر ایرانی هستم در فضای مجازی در راستای فرهنگسازی و شعار سال است خبر داد و یادآور شد: در سطح حوزه‌های مقاومت و پایگاه‌های بسیج برنامه‌های ورزشی، مسابقات قرآنی، مسابقات فرهنگی برای خانواده‌های کارگران و تجلیل از کارگران نمونه انجام خواهد شد.

کد خبر 6087187

دیگر خبرها

  • پخش یورو ۲۰۲۴ در بلاروس بدون مجوز یوفا!
  • برگزاری ۸۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در استان همدان
  • یورو برای بلینگام و امباپه است، نه رونالدو!
  • اسامی داوران حاضر در یورو 2024 اعلام شد
  • استادیوم ورزشی شهر آباد تکمیل می‌شود
  • به دلیل مصدومیت: ستاره فرانسه در یورو غایب است
  • برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی در قزوین
  • برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی
  • فصل برای دیونگ تمام شد/ هافبک هلندی به یورو می‌رسد
  • برنامه‌ریزی برای برگزاری مسابقات بین‌المللی توان در شیراز