Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/فارس مسئول پژوهش سراهای دانش آموزی فارس از میزبانی شیراز در مرحله سوم یازدهمین المپیاد دانش آموزی نانو با ٦ دانش آموز از جنوب کشور طی روزهای چهاردهم و پانزدهم اسفند خبر داد.

رضا پورخسروانی در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه این المپیاد توسط ستاد توسعه نانو فناوری معاونت علم و فناوری ریاست جمهوری برگزار خواهد شد، گفت: در مرحله نخست یازدهمین دوره برگزاری این المپیاد، ١٠ هزار و ٥٨٤ دانش آموز به صورت آنلاین در آزمون کتبی غیرحضوری شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: مرحله دوم به میزبانی ١٩ شهر کشور ٤١٨ دانش آموز به صورت حضوری و در یک آزمون کتبی با هم به رقابت پرداختند و نهایتا مرحله سوم و پایانی این المپیاد به میزبانی چهار شهر مراغه، نیشابور، سنندج و شیراز در روزهای ١٤ و ١٥ اسفندماه برگزار خواهد شد.

مسئول پژوهش سراهای دانش آموزی فارس با بیان اینکه ۲۹ دانش آموز در این مرحله از یازدهمین دوره المپیاد دانش آموزی نانو به رقابت می پردازند، عنوان کرد: دانش آموزانی که به مرحله سوم راه یافته‌اند علاوه بر آزمون‌هایی که شرکت کرده‌اند، در یکسری دوره‌های آموزشی از جمله کارگاه نرم افزاری آنلاین هم شرکت خواهند کرد.

پورخسروانی خاطرنشان کرد: دانش آموزان راه یافته به مرحله سوم این المپیاد علاوه بر شرکت در یک آزمون آزمایشگاهی و عملی، در روز جمعه ١٥ اسفند هم در یک آزمون کتبی شرکت می‌کنند.

او اضافه کرد: پیش از اتمام این دوره، براساس پروژه‌های ارائه شده، هر یک از دانش آموزان باید تولید محتوا به صورت آنلاین ارائه دهند و سپس مجموع امتیازات این دوره صاحبان مدال طلا، نقره و برنز را مشخص خواهد کرد.

مسئول پژوهش سراهای دانش آموزی فارس با بیان اینکه جوایز نقدی از سوی ستاد توسعه نانو فناوری ریاست جمهوری و بنیاد ملی نخبگان به برگزیدگان این المپیاد اعطا می‌شود، گفت: شیراز در یازدهمین دوره المپیاد دانش آموزی نانو میزبان برگزاری مرحله سوم این المپیاد در جنوب کشور است.

پورخسروانی خاطرنشان کرد: شیراز میزبان دو دانش آموز از کلانشهر شیراز، دو دانش آموز از استان بوشهر، یک دانش آموز از استان یزد و یک دانش آموز از استان کرمان در محل پژوهش سرای سلول های بنیادی ناحیه یک آموزش و پرورش است.

مسئول پژوهش سراهای دانش آموزی فارس همچنین یادآور شد: آیین اختتامیه یازدهمین المپیاد دانش آموزی نانو ۲۵  اسفندماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی ستاد توسعه نانو المپیاد نانو دانش آموزی کلانشهر شیراز المپیاد دانش آموزی نانو دانش آموز مرحله سوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۰۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت بیش از ۲ هزار دانش آموز قشمی در طرح قرآنی مسطورا

حسین رنجبر گلشواری مدیرآموزش و پرورش شهرستان قشم گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون ۲ هزار و ۲۴۱ دانش آموز  قشمی در طرح ملی قرآنی مسطورا شرکت کرده‌اند.

 

 وی افزود: طرح ملی مستورا با هدف ترویج فرهنگ حفظ قرآن کریم در بین جامعه، دانش‌آموزان و فرهنگیان در حال برگزاری است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • بررسی طرح ساماندهی المپیاد‌های دانش‌آموزی
  • آغاز ثبت‌نام دوره‌های مهارت آموزی نومعلمان در دانشگاه فرهنگیان
  • تغییر۱۰ درصد برنامه درسی دوره متوسطه اول به نفع مهارت‌آموزی
  • ۸۰ دانش‌آموز در حوزه فناوری‌ نو گواهی بین‌المللی دریافت کردند
  • آموزش مهارت‌های دیجیتال به ۱۰هزار دانش‌آموز سنندجی
  • شرکت بیش از ۲ هزار دانش آموز قشمی در طرح قرآنی مسطورا
  • مهلت شرکت در المپیاد فرش دستباف گلستان تا ۱۵ اردیبهشت
  • برگزاری المپیاد دانش آموزی و دانشجویی صنعت فرش دستباف گلستان
  • چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزی در بوشهر آغاز شد
  • مرحله استانی دوازدهمین دور المپیاد آماده هلال احمر فارس برگزار شد