Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، زیرساخت‌های الکترونیکی قوی در عصر کنونی یکی از مقوله‌های مهم در توسعه پایدار به شمار می‌رود در حقیقت توسعه اطلاعات و فناوری‌های نوین ارتباطی را می‌توان یکی از ارکان مهم توسعه پایدار دانست که اکثر فعالیت‌های جوامع بشری با آن گره خورده است.

اینترنت در ایران همواره با چالش‌های فراوانی همراه بوده است، هر چند در سال‌های اخیر شاهد تحولات خوب و قابل توجهی در برخی از مناطق کشور در زمینه پیشرفت زیر ساخت‌های مخابراتی و اینترنت به تبع افزایش تعداد مشترکین بوده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما متاسفانه در استان هرمزگان نه تنها اقدامی برای توسعه این امر صورت نمی‌گیرد بلکه نسبت به سال‌های گذشته سرعت اینترنت به شدت کاهش پیدا کرده است.
به گفته تعداد زیادی از شهروندان استان هرمزگان، نبود زیر ساخت استاندارد، قطعی مکرر، سرعت پایین اینترنت در این استان باعث نارضایتی شهروندان دراستان هرمزگان شده است.


متن پیام شهروند خبرنگار

اینترنت در برخی از مناطق استان هرمزگان مانند: رودان، میناب و سیریک از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۴ بعد از ظهر قطع می‌شود و همین مشکلاتی را برای دانش آموزان و دانشجویان در این منطقه به وجود آورده است.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دغدغه روز اینترنت پرسرعت شهروندخبرنگار مشکلات مردم آموزش و پرورش آموزش مجازی استان هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۰۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی برق در برخی شهرستان‌های هرمزگان به علت سیلاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، مهرداد حسن زاده در گفتگو با شبکه خبر گفت: سامانه بارشی از صبح امروز در استان هرمزگان از جمله در شهرستان‌های بندر لنگه، بستک، بندر خمیر، میناب، رودان و بشاگرد آغاز شده است.

­
این مقام مسئول افزود: باتوجه به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر صدور هشدار سطح قرمز در جنوب کشور به ویژه استان هرمزگان، تمهیدات ویژه‌ای برای مقابله با خسارات احتمالی در سطح استان در نظر گرفته شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

­
­مدیرکل مدیریت بحران استان هرمزگان گفت: از جمله اقداماتی که در ستاد بحران استان هرمزگان برای امروز تصویب شد؛ غیرحضوری شدن تمامی مدارس استان و لغو مرخصی و ماموریت تمامی کارکنان دستگاه‌های اجرایی بود.
­
وی با اشاره به آمادگی کامل در سطح استان افزود: تمامی تجهیزات، امکانات و ماشین آلات برای مقابله با خسارات احتمالی به شهرستان‌ها ارسال شده است.
­
وی با بیان اینکه تا این لحظه گزارشی مبنی بر خسارت در سطح استان دریافت نکردیم، گفت: در برخی از شهرستان‌ها از جمله شهرستان بستک و غرب جزیره قشم قطعی موقت برق داشتیم که در حال رفع شدن است و انسداد موقت در دو مسیر جاسک و آب نمای گوهران به علت طغیان رودخانه داشتیم که به زودی مسیر بازگشایی می‌شود.

دیگر خبرها

  • ۳۳ روستا در هرمزگان با مشکلات قطعی برق و آب روبرو هستند
  • قطعی آب ۲۰ روستا و قطع برق ۱۶ روستا در هرمزگان
  • قطعی آب شرب فاز یک اندیشه شهرستان شهریار
  • قطعی آب ۲۰ روستا و برق ۱۶ روستا در هرمزگان
  • رکوردشکنی هوش مصنوعی چینی
  • سد معبر مغازه‌ها در سنندج مردم را کلافه کرد
  • قطعی تلفن روستای سالکویه به لطف سارقان
  • رفع قطعی برق در بستک و جزیره هرمز
  • قطعی برق در برخی شهرستان‌های هرمزگان به علت سیلاب
  • قطعی برق در برخی محلات بندرعباس